Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Petter stod ikke bak henne forrige uke, han stod bak Tine.

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

ja det stemmer det, husket litt feil der.

Skrevet

Sjekker det en gutt eller jente inn imorgen?

Skrevet

på reklamen ser hun ut som en eldre versjon av Thea

Skrevet

Er det søsteren kanskje?

Gjest lolita___
Skrevet

hehehe hørte dere hva hun sa.En stor sosse jente også kom hun bak og sa hei.Hun Thea har max uflaks da.Kanksje ikke så dum i virkeligheten,men på Paradise blir hun fremstilt som sikkelig dum.

Skrevet

Jus, er det det man studerer når man skal bli advokat eller noe? :skratte:

Ellers hater jeg at Victoria alltid blir reddet.

Skrevet

Jeg får hakeslipp av enkelte kommentarer fra deltagere. "Juss, er det det man studerer når man skal bli advokat?" Herregud, så flaut. Ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, vil jeg påstå.

Skrevet

Så typisk at Victoria fikk tak i den kista....ÆSJ! :kjefte:

Skrevet

Gud bedre. Håper V ryker veeeldig snart. Makan!

Skrevet

Hehe, hun nye kunne bli en smule intens, ja :fnise:

Skrevet

hehehe hørte dere hva hun sa.En stor sosse jente også kom hun bak og sa hei.Hun Thea har max uflaks da.Kanksje ikke så dum i virkeligheten,men på Paradise blir hun fremstilt som sikkelig dum.

Jeg synes ikke det var maks uflaks. Jeg synes det å si at 40 i sko og klær er så innmari svært er umodent og viser ikke at hun tenker så langt. Det finnes da høye mennesker som ikke kommer inn i 34, selv om de er faste og fine. Om så denne jenta hadde vært kraftig er det da ikke så koselig å rope til Jon og resten av verden at jenta er svær.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Huff jeg hadde seriøst hjerte i halsen da Victoria skulle ta den kista. Jeg tenke bare pliiis la enten Jon eller Caroline våkne men seff klarte hun oppdraget. Det er så typisk.

Hun nye var veldig, ja hva kan man si? Ikke sjenert og veldig frampå?

Skrevet

Jus, er det det man studerer når man skal bli advokat eller noe? :skratte:

Var det Emil som sa det??

Argaste kommentaren. Meget morsomt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det var maks uflaks. Jeg synes det å si at 40 i sko og klær er så innmari svært er umodent og viser ikke at hun tenker så langt. Det finnes da høye mennesker som ikke kommer inn i 34, selv om de er faste og fine. Om så denne jenta hadde vært kraftig er det da ikke så koselig å rope til Jon og resten av verden at jenta er svær.

40 i klær og sko er sikkert noe Thea synes er stort siden hun er så lita selv.

Skrevet

Selvfølgelig måtte V få tak i den hersens kista.. :kjefte:

Ho burde nok gjemt den litt bedre. Æsj, håpa nesten det var slutten for V nå jeg. Spennende å se hva som skjer videre.

Og 40 i klær er vel ikke stort? Thea er vel ikke den glupeste der. :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte også på at str 40 ikke bare var stort, men kjempesvært.

Thea har jo uansett gjennomtrekk i hodet.

Gjest lolita___
Skrevet

Synes hun nye er super kul jeg.Og som Niklas sa en litt smartere dame enn de fleste der.Dessuten var hun utrolig pen og fin kropp.40 er ikke stor kles str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...