Gjest lolita___ Skrevet 29. april 2010 #1701 Skrevet 29. april 2010 Nå er alt ødelagt ååå jeg er så sint:(dumme mennesker...
smalls Skrevet 29. april 2010 #1702 Skrevet 29. april 2010 Ja nå kan jeg nesten bare drite i å se på paradise hotel for nå vet jeg hvem som vinner takket være en anonym dust som måtte avsløre hvem som vant!! Nå er jeg suuuuuuuur
kisskissbangbang Skrevet 29. april 2010 #1703 Skrevet 29. april 2010 Er dere seriøse? Jeg trodde ærlig talt at alle over 16 år så PH for det hjernedøde avbrekket fra hverdagen sin del, og ikke fordi man faktisk finner det spennende?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #1704 Skrevet 29. april 2010 jeg vet ikke hvem som ryker.. men det er det jeg tror. For jeg tror både torbjørn og stian stiller seg bak victoria. Og patrick og jon bak caroline Det er lov til å skrive ting på en måte som gjør at folk ikke tror det er spoiler. Hadde vært mye bedre om du skrev det du skrev som jeg har sitert, enn da du skrev "patrick og stian går ut i dag". Mye bedre å si "jeg tipper den og den går ut fordi....". Da slipper du å provosere noen
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #1705 Skrevet 30. april 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10004788
Gjest Bloodless Skrevet 30. april 2010 #1706 Skrevet 30. april 2010 Er dere seriøse? Jeg trodde ærlig talt at alle over 16 år så PH for det hjernedøde avbrekket fra hverdagen sin del, og ikke fordi man faktisk finner det spennende? Ja, ikke sant? Folk blir jo hysteriske av den minste lille ting her inne.
The Kitten Skrevet 30. april 2010 #1707 Skrevet 30. april 2010 Jeg måtte slå av lyden da Torbjørn sang. Synd at Stian røk ut. Man kan sikkert si mye rart om ham, men han klarer i hvert fall å fullføre en setning i motsetning til Torbjørn. Han sier jo bare "æ veit da faen!" Torbjørn banner konstant, og det høres uintelligent ut. Jeg skal ikke si at jeg aldri banner selv, men ikke i hver setning jeg sier.
Caramello Skrevet 30. april 2010 #1708 Skrevet 30. april 2010 Hvor finner man bloggene til deltagerne? Link noen? www.blogg.no - På topplista der er iallefall Caroline, Victoria, Daniel, Tine, Nicklas og Stine Marie. Trykk på navnet, så kommer du til bloggen deres.
Gjest lolita___ Skrevet 30. april 2010 #1709 Skrevet 30. april 2010 Var på bloggen ti Victoria,må si folk er barneslige.Det er en reality program.Folk kaller hun hore og masse annet dritt.Det er så unødvendig.Man er jo der for å spille..Folk tar det altfor serriøst.Stakars jente kan tenke meg hvor mye dritt hun blir utsatt for nå... Det å avsløre hvem som vinner er teit,ja det er tragisk å se på det men vi ville ikke vite hvem som vant.
Endlessly Skrevet 30. april 2010 #1710 Skrevet 30. april 2010 Var på bloggen ti Victoria,må si folk er barneslige.Det er en reality program.Folk kaller hun hore og masse annet dritt.Det er så unødvendig.Man er jo der for å spille..Folk tar det altfor serriøst.Stakars jente kan tenke meg hvor mye dritt hun blir utsatt for nå... Det å avsløre hvem som vinner er teit,ja det er tragisk å se på det men vi ville ikke vite hvem som vant. Jeg synest det blir for lettvindt å kunne kalle det for ett spill og dermed rettferdiggjøre alt mulig. Jeg tror at hvordan man oppfører seg i en situasjon på hotellet sier mye om hvordan man er som menneske, og hvordan man vil forholde seg i lignende situasjoner på utsiden.
smalls Skrevet 30. april 2010 #1711 Skrevet 30. april 2010 Var på bloggen ti Victoria,må si folk er barneslige.Det er en reality program.Folk kaller hun hore og masse annet dritt.Det er så unødvendig.Man er jo der for å spille..Folk tar det altfor serriøst.Stakars jente kan tenke meg hvor mye dritt hun blir utsatt for nå... Det å avsløre hvem som vinner er teit,ja det er tragisk å se på det men vi ville ikke vite hvem som vant. Det har vi jo fått vite nå så Men er enig i det med bloggen til Vic. Folk klikker jo helt bananas. Utrolig unøvendig å kalle henne for hore osv
Gjest lolita___ Skrevet 30. april 2010 #1712 Skrevet 30. april 2010 Jeg synest det blir for lettvindt å kunne kalle det for ett spill og dermed rettferdiggjøre alt mulig. Jeg tror at hvordan man oppfører seg i en situasjon på hotellet sier mye om hvordan man er som menneske, og hvordan man vil forholde seg i lignende situasjoner på utsiden. Jeg liker ikke vic selv,men synest synd på hun HOREE???Mange vet ikke hva ordet betyr en gang.Hun er jo ikke hore.Hore er når noen tar betalt for sex.Vet ikke om du har vært inne på bloggen,men det der er tragisk.Sikkert en haug med 13 åringer som lever seg altfor mye inn i programet. Det vi får se på tv er 1 time vi vet jo ikke hva annet som skjer på hotellet.Tv 3 viser det de vil,disse ungdommene blir jo missbrukt til de grader av tv3...
smalls Skrevet 30. april 2010 #1713 Skrevet 30. april 2010 Selv om man dolker folk i ryggen og er usympatisk der inne så betyr ikke det at man er slik i virkeligheten. Dette er et spill og man kan vinne en stor pengesum. Og da kan man bli litt desp. Vic er der for å vinne helt klart og ikke for å få seg en ny bestevennine.
Endlessly Skrevet 30. april 2010 #1714 Skrevet 30. april 2010 Jeg liker ikke vic selv,men synest synd på hun HOREE???Mange vet ikke hva ordet betyr en gang.Hun er jo ikke hore.Hore er når noen tar betalt for sex.Vet ikke om du har vært inne på bloggen,men det der er tragisk.Sikkert en haug med 13 åringer som lever seg altfor mye inn i programet. Det vi får se på tv er 1 time vi vet jo ikke hva annet som skjer på hotellet.Tv 3 viser det de vil,disse ungdommene blir jo missbrukt til de grader av tv3... Har ikke vært inne på bloggen og har ingen planer om besøke den heller Jeg er enig med deg i at det ikke er noe særlig å skjelle ut deltagerene i ettertid, men på en annen side så står sikkert disse hissige ungdommene for mange treff på bloggen, noe som gir penger til eieren(dersom denne er litt smart) Og penger er tydligvis noe Vitoria setter høyt utifra det jeg har sett på TV.
Endlessly Skrevet 30. april 2010 #1715 Skrevet 30. april 2010 Selv om man dolker folk i ryggen og er usympatisk der inne så betyr ikke det at man er slik i virkeligheten. Dette er et spill og man kan vinne en stor pengesum. Og da kan man bli litt desp. Vic er der for å vinne helt klart og ikke for å få seg en ny bestevennine. Jeg tror ikke man kan se på oppførselen på hotellet som noe separat, jeg tror at oppførselen man fremviser der faktisk reflekterer hva slags menneske man er. Man kan jo komme opp i lignende situasjoner i det virkelige liv, det er jo ikke akkurat sjelden kost at arveoppgjør forsurer stemningen i slekta, at noen tar æren for kolleger sitt arbeid for å avansere, at man bevilger seg selv gullkantede pensjoner osv. Det er når muligheten byr seg man viser hva slags menneske man egentlig er og om man har integritet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #1716 Skrevet 30. april 2010 Selv om man dolker folk i ryggen og er usympatisk der inne så betyr ikke det at man er slik i virkeligheten. Dette er et spill og man kan vinne en stor pengesum. Og da kan man bli litt desp. Vic er der for å vinne helt klart og ikke for å få seg en ny bestevennine. Victoria har jo sagt det selv; "Jeg skal manipulere meg til topps"
Mette Skrevet 30. april 2010 #1717 Skrevet 30. april 2010 Tråden er ryddet iht reglene. Mette Forumansvarlig
Rime Skrevet 30. april 2010 #1718 Skrevet 30. april 2010 Hvorfor i alle dager kunne ikke victoria bare si til sian at hun kom til å velge torbjørn, slik at stian kunne fått en sjanse til å finne seg noen andre å stille seg bak.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #1719 Skrevet 30. april 2010 Victoria spiller hardt men idiotisk. Har jo fjernet en etter en de som liker henne på hotellet, hvis hun skal ha noen sjangs til å vinne må hun jo lage allianser og bli likt. Helt til slutt stemmer vel deltagerne over hvem de vil skal vinne (om jeg ikke husker feil). Er så tragisk å se på henne og de krokodilletårene er til å bli kvalm av.
Gjest Catwoman Skrevet 1. mai 2010 #1720 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har ingenting imot Victoria jeg - og er vel alene om det. Hun er kynisk og sleip og tenker spill framfor vennskap. Men om det er så lurt i forhold til å vinne tror jeg ikke, de andre blir så usikre på hvor de har henne at de kommer til å prøve å få henne ut. Men det er jo et spill - og synes ikke hun fortjener så mye kritikk. At hun dolker folk i ryggen under et spill betyr jo ikke at hun gjør det i virkeligheten. Og hvorfor skyldte hun egentlig Stian så mye? Han reddet henne en gang - og hun reddet han forrige uke da både Petter og Stian sto bak henne. Da har hun vel egentlig "gjengjeldt" tjenesten?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå