Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Haha, noen som fikk med seg nå når han snakket me Vic? følte han ikke klarte å komme til noe poeng.. noen sinne! hahahhaa. Han kan ikkje snakke for seg ihvertfall!

Torbjørn altså!

Endret av Hapzen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser heller ikke hva som er så fantastisk med Torbjørn.

Skrevet

Forresten, er det noen gutter Victoria ikke liker best av alle?

Skrevet (endret)

jeg skjønner litt at SM er lei seg da hvis det faktisk er tilfelle at hun har følelser for Torbjørn :(

The Kitten: Hun er jo "småforelska i alle" hehehehe

Endret av Hapzen
Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg skjønner litt at SM er lei seg da hvis det faktisk er tilfelle at hun har følelser for Torbjørn :(

Tårene virket for en gangs skyld helt 100% ekte denne gangen ja. Fikk litt vondt av henne :(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

SM er nok noe av en dramaqueen, joda. Men jeg tror det er en hel del vi ikke får se på TV når det gjelder Victorias oppførsel overfor SM.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor Stine Marie ikke bare kan gå bort til Torbjørn å fortelle han at hun har følelser for han....?

Jeg tipper at Stian og Torbjørn stiller seg bak Victoria og at hun velger Torbjørn. Men har en følelse på at en av guttene kan få en fredning.

Så tipper jeg Jon og Patrik stiller seg bak Caroline. hvem hun velger har jeg ingen anelse om. Håper hun velger Jon. Patrik virker så utrolig sleip. Prøver å sette Jon i dårlig lys for å redde sin egen ræv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ser video av Torbjønn da han blir intervjuet da han forlot paradise, og hva han har gjort i mellomtiden, så prater han som en foss. Lure på om han blir bare veldi nervøs når han prater med victoria.

Skrevet

Torbjørn klarer bare stotre ut av seg noen få ord uansett hvem han snakker med på PH.

Menneh.. var innom bloggen til denne Victoria nå og fikk meg umiddelbart en god latter. Hun annonserer en del av verden! World piece!

"World Piece! Redigerte innlegget litt....

* 27.apr.2010 kl.11:19 i Blogg

* 1002 kommentarer

Valgte og redigere dette innlegget. Jeg tenker på alle dere som leser bloggen og ser hvordan det blir holdt på. Ett slikt forbilde har ikke jeg lyst å være så ville oppdatere med det som har skjedd av positive forandringer.

Daniel annonserte krig i ett innlegg, forsto ikke helt hvorfor, men nå har det vært nok frem og tilbake med Daniel og jeg. Vi snakket på telefon igår og begraver "stridsøksa". Vi skjønner vel ikke helt hvor "

Jeg antar hun mener world PEACE. Knegg, humre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

DET ER IKKE SPOILING MED MINDRE MAN FAKTISK AVSLØRER HANDLINGEN!

At noen er uvenner, venner eller kjærester nå etter serien har da ingenting å si for det som skjer i programmet -de har jo truffet hverandre etter innspillingen også, og mye kan bli annerledes uten kameraer tilstede.

Når en person skriver at X og X er venner idag, så spoiler jo ikke personen at disse to ble venner under paradise, for det vet h*n jo ikke! Og da er det faktisk ikke spoiling! Selv om SM og Vic er venner idag, så betyr jo ikke det nødvendigvis at de ble venner under innspillingen. Selv tror jeg at de har blitt venner etterpå... (Og nei, ikke kommentér at jeg kom med spoiling nå, for jeg VET IKKE om de ble venner under innspillingen eller etterpå)

Synes heller at de som er så sykt redde for spoiling bør la være å gå inn på forum som handler om programmet.

Tørr jo nesten ikke skrive noe her i fare for å bli bombardert med påstander om spoiling.

Syns disse "spoilingreglene" som har blitt funnet opp underveis her inne er litt vel strenge. Det står jo ingenting i trådens første innlegg om at dette er en tråd uten spoiling. Det første innlegget i tråden her er jo ren spoiling i seg selv faktisk! -TS Avslører jo faktisk én av deltakerne!! :O

Måtte bare få ut litt frustrasjon over den hysteriske spoilerredselen enkelte her inne har :fnise:

Men når folk har noe imot det (og vi har en egen spoilertråd) hvorfor har folk da et behov for å fortelle disse tingene? Hvis man vil vite det selv, så for all del les det, men hvorfor fortelle det videre til folk som ikke vil høre?

Skrevet

Åååå skikkelig spoiler i bloggen til Daniel :( Nå ble jeg lei meg :(

Jeg fikk vondt av SM da hun lå i sengen med Niklas og gråt... helt til hun sa at Victoria later som hun har følelser for Torbjørn for å såre SM. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg er så drittlei SM nå. Ikke bare er hun barnslig og slitsom og DUM, men hun tror faktisk (ikke visste jeg at det var mulig) at absolutt alt handler om henne. Få henne ut ut ut!

Gjest Bloodless
Skrevet

Usj, Torbjørn er så korka! Fatter ikke at de har tålmodighet til å høre på ham.

Patrick har et veldig fint smil, faktisk. Han er sleip som en ål, men han er litt søt da.

Skrevet

Synes utrolig synd på Stine Marie, jeg. Hun er en usikker og "liten" jente, og ender derfor opp med å lage så mye drama. Det er veldig synd, syns jeg, for hun burde absolutt ikke vært med i Paradise, for hun virker ikke psykisk rustet for det. Hva gjør hun for eksempel når Se og hør slutter å skrive om henne?

Skrevet

Åååå skikkelig spoiler i bloggen til Daniel :( Nå ble jeg lei meg :(

Jeg fikk vondt av SM da hun lå i sengen med Niklas og gråt... helt til hun sa at Victoria later som hun har følelser for Torbjørn for å såre SM. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg er så drittlei SM nå. Ikke bare er hun barnslig og slitsom og DUM, men hun tror faktisk (ikke visste jeg at det var mulig) at absolutt alt handler om henne. Få henne ut ut ut!

Akkurat der ga jeg litt opp også. Jeg hadde en del sympati med henne, intill hun sa at det bare var for å såre henne.

Æ har følelser for Torbjørn, så da skal Victoria hærme etter mæ!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I dag er det...

Stian og Patrick

... som ryker :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Akkurat der ga jeg litt opp også. Jeg hadde en del sympati med henne, intill hun sa at det bare var for å såre henne.

Æ har følelser for Torbjørn, så da skal Victoria hærme etter mæ!

Herregud hun tror virkelig at Vic hermer etter ALT hun gjør. Patetisk. Hvorfor skulle Vic herme etter henne liksom?? Jeg har egentlig fått nok av henne nå. Jeg likte henne i begynnelsen men i de siste ukene har jeg blitt så lei av klagingen hennes. Hvis Vic hadde solet seg toppløs kommer Stine Marie å sier. "hu hermer etter mæ" eller hvis hun soler seg på magen sier hun "hu hermer etter mæ"

Nei få ut Stine Marie!!!!!!!!

Gjest Huffsa
Skrevet

Pakker denne inn i spoiler jeg, men dette er ihvertfall et inlegg Niklas har skrevet på bloggen sin om Tine.

Når jeg startet denne bloggen hadde jeg bestemt meg for å ikke skrive om noe som angår Paradise Hotel. Men nå som det viser seg at en av deltakerene i årets Paradise, som jeg har ansett som en venn, nå har startet noe som kun kan karakteriseres som en personforfølgelse av meg må jeg ta bladet fra munnen.

http://www.tv2underholdning.no/gkn/paradisetine-tror-niklas-hadde-tatt-det-han-hadde-faatt-3194732.html

Tine og jeg ble partnere fra starten av på Paradise. Jeg fikk et godt inntrykk av henne, uten at det var følelser inne i bildet fra min side. Beklageligvis utviklet hun følelser for meg, og det gikk tydeligvis hardt inn på henne at disse følelsene ikke var gjensidig, noe som kommer tydelig frem gjennom hennes gjentatte sammenbrudd under innspillingen.

Det som imidlertid blir patetisk er at hun tydeligvis fortsatt ikke har kommet over meg. Hun har helt fra starten av vært hissig på å henge ut meg som en drittsekk i media, og samtidig sette seg selv i et bedre lys. Det at hun gledelig tar imot betaling for å sverte meg og mitt navn finner jeg direkte kvalmende.

Vel...Sannhetens time har kommet. Vrede og rettferdighet skal skje.

At hun sitter der på sin pidestall, og slenger om seg med bemerkninger om min appetitt på kvinner blir bare tragisk og på grensen til komisk. "Niklas tar alt". Nei jeg gjør ikke det, og jeg holder meg i det minste til ett kjønn! Hun har allerede hatt seksuellt samvær med begge kjønn, samtidig som hun har spradet rundt og blottet luftskipene sine i tide og utide.

Jeg på min side, har verken hatt sex med noen av deltakerene eller tilfredsstilt meg selv så langt i årets Paradise Hotel.

Dessuten vet alle som har vært ute i Oslo at Tine ikke akkurat er vanskelig å få ned på alle fire. Det holder å spandere en drink og ikle seg et gullkjede kjøpt på stranda i Ayia Napa. Faktisk når jeg tenker meg om så burde jeg nesten være gråtkvalt over at jeg tydeligvis er den eneste personen i landet som har blitt avvist av denne dobbeltmoralistiske, falske, utspekulerte, utslitte, sleipe, oppmerksomhetsyke, pengegriske og PR-kåte bimboen!

Greit nok...De fleste av oss hadde problemer med å holde hormonene i sjakk etter to måneder i Mexico omgitt av lettkledde representanter av det motsatte kjønn. Resultatet av det var at alle klinet med alle, og jeg var ikke noe bedre eller dårligere enn resten.

Jeg på min side, er oppdratt av mine foreldre til å ikke snakke nedsettende om personer, som anses som venner, når man ikke feier for egen dør først. Det er åpenbart i dette tillfellet at Tine er svært usikker på seg selv, ettersom hun til stadighet må tale nedsettende om andre i riksmedia for å tjene en slant.

Kanskje dette er et desperat forsøk på å lede oppmerksomheten vekk fra hennes løsaktige væremåte, både på og utenfor skjermen?

Until next time;

Expect the unexpected...

Nikki V

Gjest AnonymBruker
Skrevet

sykt hvor mye drittslenging det er på bloggene til deltakerne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...