Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, Victoria ble superglad.

De trenger folk som lager liv, ja. Litt morsomt da de prøvde å få Cathrine inn i serien igjen, men hun ble dumpa som en sekk med poteter. :gjeiper:

:skratte: ja, da lo jeg "nei, vi lar deg sitte her vi" :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg var så gøad da Cathrine ikke kom inn igjen, men liker ikke at de gamle deltakerne får nye sjanser til å vinne. Er jo en grunn til at de forsvant.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tv3 endrer jo handlingen hele tiden. Hvis de ikke er fornøyd med personen som røyk ut sender de h*n rett og slett inn igjen. Slik var det jo i fjor også. Var en grunn til at Victoria fikk komme inn igjen. Hun lager drama!!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, Victoria ble superglad.

De trenger folk som lager liv, ja. Litt morsomt da de prøvde å få Cathrine inn i serien igjen, men hun ble dumpa som en sekk med poteter. :gjeiper:

Cathrine ville hjem fra hotellet. Hun sa til alle deltagerene før hun ble sendt hjem første gangen at hvis noen fikk sjansen så ville hun være den som ble sendt hjem. Derfor valgte Emil henne. Og derfor valgte SM å ikke ta henne med tilbake på hotellet. Kilde: Seher. Nå er det sikkert noen som kommer til å mene på at dette er spoiling men det for så være....

Skrevet

Poenget er at flere har sagt at det ikke er ønskelig å få vite noe om hvilke forhold som eksisterer etter at serien er ferdig, og da bør man respektere det.

Dessuten vil jeg vel minne på at dette er en Paradise Hotel-tråd. At vi sliter er vel ingen hemmelighet!

*Klapp klapp klapp* Litt respekt er en fin ting :)

Skrevet

noen som har link til bloggen til SM? Må nesten lese (og le, hehe)

Gjest Feline.
Skrevet

DET ER IKKE SPOILING MED MINDRE MAN FAKTISK AVSLØRER HANDLINGEN!

At noen er uvenner, venner eller kjærester nå etter serien har da ingenting å si for det som skjer i programmet -de har jo truffet hverandre etter innspillingen også, og mye kan bli annerledes uten kameraer tilstede.

Når en person skriver at X og X er venner idag, så spoiler jo ikke personen at disse to ble venner under paradise, for det vet h*n jo ikke! Og da er det faktisk ikke spoiling! Selv om SM og Vic er venner idag, så betyr jo ikke det nødvendigvis at de ble venner under innspillingen. Selv tror jeg at de har blitt venner etterpå... (Og nei, ikke kommentér at jeg kom med spoiling nå, for jeg VET IKKE om de ble venner under innspillingen eller etterpå)

Synes heller at de som er så sykt redde for spoiling bør la være å gå inn på forum som handler om programmet.

Tørr jo nesten ikke skrive noe her i fare for å bli bombardert med påstander om spoiling.

Syns disse "spoilingreglene" som har blitt funnet opp underveis her inne er litt vel strenge. Det står jo ingenting i trådens første innlegg om at dette er en tråd uten spoiling. Det første innlegget i tråden her er jo ren spoiling i seg selv faktisk! -TS Avslører jo faktisk én av deltakerne!! :O

Måtte bare få ut litt frustrasjon over den hysteriske spoilerredselen enkelte her inne har :fnise:

Skrevet

Jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig til kveldens episode! Tror det kan bli en del drama-lama etter reaksjonene å dømme.

:popcorn:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

DET ER IKKE SPOILING MED MINDRE MAN FAKTISK AVSLØRER HANDLINGEN!

At noen er uvenner, venner eller kjærester nå etter serien har da ingenting å si for det som skjer i programmet -de har jo truffet hverandre etter innspillingen også, og mye kan bli annerledes uten kameraer tilstede.

Når en person skriver at X og X er venner idag, så spoiler jo ikke personen at disse to ble venner under paradise, for det vet h*n jo ikke! Og da er det faktisk ikke spoiling! Selv om SM og Vic er venner idag, så betyr jo ikke det nødvendigvis at de ble venner under innspillingen. Selv tror jeg at de har blitt venner etterpå... (Og nei, ikke kommentér at jeg kom med spoiling nå, for jeg VET IKKE om de ble venner under innspillingen eller etterpå)

Synes heller at de som er så sykt redde for spoiling bør la være å gå inn på forum som handler om programmet.

Tørr jo nesten ikke skrive noe her i fare for å bli bombardert med påstander om spoiling.

Syns disse "spoilingreglene" som har blitt funnet opp underveis her inne er litt vel strenge. Det står jo ingenting i trådens første innlegg om at dette er en tråd uten spoiling. Det første innlegget i tråden her er jo ren spoiling i seg selv faktisk! -TS Avslører jo faktisk én av deltakerne!! :O

Måtte bare få ut litt frustrasjon over den hysteriske spoilerredselen enkelte her inne har :fnise:

Helt enig! Hvis man sier at de og de ble venner eller kjærester ETTER innspillingen så er ikke det spoiling. Sier man ting som har skjedd under innspilling (Altså hvem som kommer inn, Hvem som går ut da og da og hvem som vinner osv) så er det spoling! Jeg er å redd for skrive ting her. Vet jo aldri om noen kommer til å klikke helt.

Skrevet

Jeg tenker sånn: Åh hva er det Stine Marie griner for nå da?? Fikk hun ikke noe oppmerksomhet da hun ristet på rompa si? Å huff, Stakkars liten. Eller hadde Victoria hermet etter henne igjen? Nei nå vil jeg ha ut Stine Marie. Jeg begynner å bli drit lei bitchingen og sutringen hennes....

Hvorfor har alle jentene (utenom Caroline) nappet i hjel bryna sine? Utrolig stygt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg ler meg i hjel av Carl :ler::ler:

Ja der kom Torbjørn inn ja.... Victoria kommer garantert til å ha hvert fall 2 gutter bak seg på parsermonien imorgen. Stian og Torbjørn sikkert.

Skrevet

Det blir en spennende parsermoni i morgen ja.... gleder meg allerede =D

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Nå kan Stian bare dra hjem, jeg skal p*le"

Hvor latterlig teit er ikke det!?!

Skrevet

Helt enig med Feline her inne, get a life og kutt dette spoilerhysteriet.

Skrevet

Helt enig med Feline jeg også! Er drittlei av at folk blir hysteriske av å få vite hvem som er venner ETTER innspillingen! Spoiling er når HANDLINGEN blir avslørt, ikke noe annet!

Skrevet

vi har da et liv selv om vi ser på tv 1 time 4 dager i uken ;)

Skrevet

Hva er egentlig greia med Torbjørn? Han sier jo bare hmmm, ehhh, høø, ææhh. Kan nesten ikke huske å høre ham si en hel setning en eneste gang. Virker dum som et brød.

Skrevet

Hahaha, konge av Torbjørn kom inn igjen. Da er vi garantert drama langt ut i neste uke! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...