B.A. Skrevet 27. april 2010 #1621 Skrevet 27. april 2010 Jeg melder meg som seer av paradise, om enn noe flau over det Jeg har blitt fryktelig lei av mange av deltakerne der inne, men noen få har grodd litt på meg og jeg liker de bedre nå, det er Carl (som jeg syns så kjemperar ut da han kom inn, men det hjalp betraktelig da Tine klippet han) og Karoline. Er lei av alle de gamle guttene, spesielt Stian (som visstnok bare skal være snill og grei og ødela alt da han droppa karoline for hun vi vet...) og Niklas (som jeg syns er litt ekkel og ALTFOR fokusert på sex). En av tingene jeg er veldig irritert over er at det skal bare være morsomt når guttene der inne er sexuellt frustrerte og ikke prater/tenker på NOE annet og bare maser og maser og maser og maser og klår og maser. Jeg forstår frustrasjonen, men folk må skjerpe seg og ta seg en ronk/kald dusj/la vær å gjøre noe med det uten at de trenger å se ut som torturerte dyr. Jeg er IKKE sjarmert
Gjest Jente1990:) Skrevet 28. april 2010 #1622 Skrevet 28. april 2010 Ooo spennende at en kommer inn! Jeg så ikke hvem det var, men jeg tror jeg vet det allikevel Nå orker jeg virkelig ikke mer av SM. Nok er nok. Jeg forstår at alle hater Victoria, men hadde det vært opp til meg, hadde SM UTEN TVIL blitt sendt hjem før Vic. Klarer ikke all bitchingen hennes lenger. I dag tok hun æren for å finne opp moten med en skulder bar. Latterlig Det synes jeg bare var patetisk da hun sier at Vic herma etter henne med den ene skuldra bar. Det er jo helt klart at SM IKKE tåler at andre får oppmerksomhet. Hvis Vic shaker litt opp på rompa og hun får oppmerksomhet fra guttene sier SM "Hun hermer etter min dansing" Latterlig. Og når Thea,Tine og Vic bada toppløse sier SM et eller annet om at de skulle bare vise seg fram og få oppmerksomhet da de satt uta for diamante.
Hapzen Skrevet 28. april 2010 #1623 Skrevet 28. april 2010 Jeg synes Victoria og SM burde gå begge to. Jeg er overbevist om at Vic prøver å manipulere Tine slik at hun kan gjøre mot henne som mot Karoline (x-bestis). SM må vokste opp, seriøs oppmerksomhetsssyk dame skal man lete lenge etter, husker det fra de første episodene da hun klikka fordi to jenter gikk alene inn på et rom for å snakke. Da ble det grining og drama, HERREJESUS!
Sol79 Skrevet 28. april 2010 #1624 Skrevet 28. april 2010 Jeg tror også Victoria er på vei til å manipulere Tine. Det virker ikke som om de har noe hverandre å gjøre på utsiden heller. Jeg heier på Tine og Carl. To herlige mennesker! Tror Tine er den første glamourmodellen jeg virkelig liker. Stine-Marie er bare blodharry og slitsom. Trodde jeg skulle dø da de hadde lagt stemmen hennes over klipp av Victoria. "SKJITKJÆRRING!" Haha. Det er så tragisk, men likevel ser jeg på. Det slår meg at intelligensnivået hos bartendere ikke akkurat kan være skyhøyt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1625 Skrevet 28. april 2010 Jeg tørr ikke å tenke på åssen Stine marie var på ungdomskolen. Jeg tipper hun var den bitchen som alltid kranglet med noen:fnise: Hun er en attention whore deluxe!!! På neste jente parsermoni håper jeg enten hun eller Victoria ryker. Jeg ser helst at Stine marie ryker. Hvorfor har Caroline så mye imot Victoria? Hva har Victoria gjort henne?
Susan Sto Helit Skrevet 28. april 2010 #1626 Skrevet 28. april 2010 Jeg tørr ikke å tenke på åssen Stine marie var på ungdomskolen. Jeg tipper hun var den bitchen som alltid kranglet med noen:fnise: Hun er en attention whore deluxe!!! På neste jente parsermoni håper jeg enten hun eller Victoria ryker. Jeg ser helst at Stine marie ryker. Hvorfor har Caroline så mye imot Victoria? Hva har Victoria gjort henne? Tja, hva med at Caroline har fått vite fra Patrik at Victoria hadde bedt han om å velge Caroline, så Victoria slapp å velge mellom Stian og Petter en gang senere? Jeg ville ikke vært så fornøyd med en som backstabbet partneren min...
Gjesten Skrevet 28. april 2010 #1627 Skrevet 28. april 2010 Hvorfor har Caroline så mye imot Victoria? Hva har Victoria gjort henne? Hun hater henne etter at Vic sendte hjem Karoline. Tror egentlig bare det er moralsansen hennes som har innsett at Vic ikke er et bra menneske.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1628 Skrevet 28. april 2010 Tja, hva med at Caroline har fått vite fra Patrik at Victoria hadde bedt han om å velge Caroline, så Victoria slapp å velge mellom Stian og Petter en gang senere? Jeg ville ikke vært så fornøyd med en som backstabbet partneren min... Vic sa til patrik hvem hun ville ha ut. Men patrik kunne stilt seg bak hvem han ville! Vic sto ikke med en pistol og tvang han til å stille seg bak Caroline. Det gjorde han av sin egen fri villje. Så skjønner ikke åssen Vic liksom har backstabba Patrik.
Gjest lolita___ Skrevet 28. april 2010 #1629 Skrevet 28. april 2010 Bloggen til Sm sier vel mye om henne som person.Ser ut som om en fjortis har skrevet alt der..Hun og Victoria er tydligvis venner nå da:)))Kanskje ikke etter at de får se disse episodene:)
FoxyFish Skrevet 28. april 2010 #1630 Skrevet 28. april 2010 Bloggen til Sm sier vel mye om henne som person.Ser ut som om en fjortis har skrevet alt der..Hun og Victoria er tydligvis venner nå da:)))Kanskje ikke etter at de får se disse episodene:) Var det ikke sånn at spoiling ikke er så populært på denne tråden..?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #1631 Skrevet 28. april 2010 Vic sa til patrik hvem hun ville ha ut. Men patrik kunne stilt seg bak hvem han ville! Vic sto ikke med en pistol og tvang han til å stille seg bak Caroline. Det gjorde han av sin egen fri villje. Så skjønner ikke åssen Vic liksom har backstabba Patrik. Vic backstabba ikke Patrick, men Petter. Og som kjent så har hun backstabba Karoline tidligere, og nå virker det som hun ikke hadde tatt fem flate øre for å backstabbe Stian heller. Men hun lurte nok også Patrick litt til å gjøre som hun ville, noe han ikke innså før etterpå. Jeg heier på Caroline, og er enig i alt hun sier - selv om hun ikke kan formulere en eneste setning på korrekt norsk. Forøvrig gjelder det hele gjengen, jeg har sjelden hørt så mye sammenblanding og snubling i ord og ordtak.
Gjest lolita___ Skrevet 28. april 2010 #1632 Skrevet 28. april 2010 Var det ikke sånn at spoiling ikke er så populært på denne tråden..? Hvis det er spoiling så sliter folk sikkelig.Herrigud
FoxyFish Skrevet 28. april 2010 #1633 Skrevet 28. april 2010 Hvis det er spoiling så sliter folk sikkelig.Herrigud Poenget er at flere har sagt at det ikke er ønskelig å få vite noe om hvilke forhold som eksisterer etter at serien er ferdig, og da bør man respektere det. Dessuten vil jeg vel minne på at dette er en Paradise Hotel-tråd. At vi sliter er vel ingen hemmelighet!
Gjest Jente1990:) Skrevet 28. april 2010 #1634 Skrevet 28. april 2010 Var det ikke sånn at spoiling ikke er så populært på denne tråden..? Er det spoiling å si hvem som har blitt venner etter innspillingen?
FoxyFish Skrevet 28. april 2010 #1635 Skrevet 28. april 2010 Er det spoiling å si hvem som har blitt venner etter innspillingen? Det kan tolkes som det, ja, da det gjerne forteller noe om hvem som til slutt fant tonen o.l. Jeg er ikke så overrasket over dette selv, men det er flere som misliker det, så man kan jo unnlate å skrive noe om det
kristian82 Skrevet 28. april 2010 #1636 Skrevet 28. april 2010 Hvem tror dere kommer inn i dag da ?? Stygt redd for hun Mari kommer tilbake :dåne: Skjønner ikke greia med å drive og sende inn igjen gamle deltagere.
FoxyFish Skrevet 28. april 2010 #1637 Skrevet 28. april 2010 Hvem tror dere kommer inn i dag da ?? Stygt redd for hun Mari kommer tilbake :dåne: Skjønner ikke greia med å drive og sende inn igjen gamle deltagere. Tja, hvis man ser på reaksjonen Victoria fikk, så reduserer vel det mulighetene litt! Jeg irriterer meg også litt over at man aldri kan vite hvem som når som helst kan være med i spillet igjen. Petter som vant i fjor skulle jo for eksempel ikke sittet i finalen engang. DET var frustrerende, det!
kristian82 Skrevet 28. april 2010 #1638 Skrevet 28. april 2010 Tja, hvis man ser på reaksjonen Victoria fikk, så reduserer vel det mulighetene litt! Jeg irriterer meg også litt over at man aldri kan vite hvem som når som helst kan være med i spillet igjen. Petter som vant i fjor skulle jo for eksempel ikke sittet i finalen engang. DET var frustrerende, det! Ja, var det Victoria som reagerte med glede ja? Hmm....Bare tenkte siden hun Stine Marie grinte...men kanskje det er Karoline som kommer tilbake da.. At hun blir glad da - når hun stemte hun ut - er kanskje rart igjen. Helt enig! Ja, virker som de nesten sender inn igjen de folka som de føler at de må ha med i serien/lager drama/fest osv. og trolig vil bli folk med mye blest rundt. Men det suger!
FoxyFish Skrevet 28. april 2010 #1639 Skrevet 28. april 2010 Ja, var det Victoria som reagerte med glede ja? Hmm....Bare tenkte siden hun Stine Marie grinte...men kanskje det er Karoline som kommer tilbake da.. At hun blir glad da - når hun stemte hun ut - er kanskje rart igjen. Helt enig! Ja, virker som de nesten sender inn igjen de folka som de føler at de må ha med i serien/lager drama/fest osv. og trolig vil bli folk med mye blest rundt. Men det suger! Ja, Victoria ble superglad. De trenger folk som lager liv, ja. Litt morsomt da de prøvde å få Cathrine inn i serien igjen, men hun ble dumpa som en sekk med poteter. :gjeiper:
Gjest lolita___ Skrevet 28. april 2010 #1640 Skrevet 28. april 2010 Ikke noe bombe at sm gråter,det skjer i hver episode
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå