smalls Skrevet 27. april 2010 #1601 Skrevet 27. april 2010 Thea er en veldig pen jente men kanskje ikke den skarpese kniven i skuffen " Karoline virka veldig jordnær mens jeg er mer down to earth" Skal Jon og Caroline spilte flere par i kveld??
Sarafina Skrevet 27. april 2010 #1602 Skrevet 27. april 2010 Thea er en veldig pen jente men kanskje ikke den skarpese kniven i skuffen " Karoline virka veldig jordnær mens jeg er mer down to earth" Skal Jon og Caroline spilte flere par i kveld?? "bra at han er lærer da, det viser jo at han liker å lære bort ting han kan" - Thea
MiniMuffin Skrevet 27. april 2010 #1603 Skrevet 27. april 2010 Jeg har ikke sett på en ukes tid, hva har skjedd, HVA HAR SKJEDD?? Serverte forresten en del av paradis-gjengen her om dagen. De tror VIRKELIG de er superkjendiser og kan gjøre hva de vil. *himle med øynene* Blir så oppgitt.
Ole27 Skrevet 27. april 2010 #1604 Skrevet 27. april 2010 Jeg synes Carl og Tine var søte i bassenget Tror Carl er min favoritt til å vinne, morsom gutt. Håper Jon og Caroline splitter alle og shaker opp ting litt. Liker ikke han Patrick'en, døll fyr
Gjest Silvermist Skrevet 27. april 2010 #1605 Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg har ikke sett på en ukes tid, hva har skjedd, HVA HAR SKJEDD?? På dyden.no kan du lese morsomme sammendrag fra hver episode Endret 27. april 2010 av Silvermist
Gjest Huffsa Skrevet 27. april 2010 #1606 Skrevet 27. april 2010 Jeg tipper hu setter Viktoria med Patrick, så Patrick kan tvinne hu rundt lillefingeren og sende hu hjem
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1607 Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg tipper hu setter Viktoria med Patrick, så Patrick kan tvinne hu rundt lillefingeren og sende hu hjem Håper virkelig Patrick ikke faller for spillet til Victoria, vil ha henne hjem snarest! Endret 27. april 2010 av Helen
Gjest lolita___ Skrevet 27. april 2010 #1608 Skrevet 27. april 2010 Stine Marie er 14 år i hodet helt klart...Al er herming i følge henne.Lager drama av alt,griner i hver episode.Har den verste stilen jeg har sett og for ikke å snakke om øyebrynene.
Gjest Jente1990:) Skrevet 27. april 2010 #1609 Skrevet 27. april 2010 Stine Marie er 14 år i hodet helt klart...Al er herming i følge henne.Lager drama av alt,griner i hver episode.Har den verste stilen jeg har sett og for ikke å snakke om øyebrynene. Hun er 14 år i hodet. Må nesten flire litt når hun hele tiden tror Victoria hermer etter henne. Hadde Victoria gått med en kort topp som viser hele magen så kan jeg vedde på at SM hadde sagt dette: Hun hermer etter meg. SM på festen: "Hvem har tatt drinken min? Hallo hvem har tatt den!?" Herregud gå å få deg en ny drink da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1611 Skrevet 27. april 2010 Det er en grunn til at det er en spoiler tråd her da. Skjønner ikke hvorfor folk MÅ spoile i denne tråden når det finnes en egen tråd for spoiling. Jeg viste det kom inn en gammel deltager siden noen ble så glade. Spesielt Victoria men viste ikke at det var han før jeg leste det her
FoxyFish Skrevet 27. april 2010 #1612 Skrevet 27. april 2010 Det er en grunn til at det er en spoiler tråd her da. Skjønner ikke hvorfor folk MÅ spoile i denne tråden når det finnes en egen tråd for spoiling. Jeg viste det kom inn en gammel deltager siden noen ble så glade. Spesielt Victoria men viste ikke at det var han før jeg leste det her Nå vet jeg ikke hva som er blitt ryddet bort her, men man kan tross alt se hvem som kommer inn. Merkelig at det blir betraktet som spoiling!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1613 Skrevet 27. april 2010 Nå vet jeg ikke hva som er blitt ryddet bort her, men man kan tross alt se hvem som kommer inn. Merkelig at det blir betraktet som spoiling! Jeg så IKKE hvem som kom inn. Jeg skjønte at det kom en deltager inn men ikke hvem. Synes uansett man IKKE skal røpe slike ting før episoden er vist. Det ødelegger litt av spenningen synes nå jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1614 Skrevet 27. april 2010 Man ser hvem som kommer inn, selv om bildet vises i bare ett sekund. Og ut fra reaksjonen til Vic så kan man jo teeenke seg frem til det. Men men!
FoxyFish Skrevet 27. april 2010 #1615 Skrevet 27. april 2010 Jeg så IKKE hvem som kom inn. Jeg skjønte at det kom en deltager inn men ikke hvem. Synes uansett man IKKE skal røpe slike ting før episoden er vist. Det ødelegger litt av spenningen synes nå jeg Nei, det er sant det
Gjest Huffsa Skrevet 27. april 2010 #1616 Skrevet 27. april 2010 Ferdig med det :D De som ikke har sett det skjønner det om dette fortsetter Hvor lenge er det igjen nå? 3 uker eller noe? Syntes de skulle hatt to sesonger i året!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1617 Skrevet 27. april 2010 Ferdig med det :D De som ikke har sett det skjønner det om dette fortsetter Hvor lenge er det igjen nå? 3 uker eller noe? Syntes de skulle hatt to sesonger i året! Vi er i uke 6 nå, så da er det 4 uker igjen. Det er i 10 uker hvis jeg ikke husker feil. I fjor var det 2 sesonger. Da den Norske var ferdig kom den Danske. Som jeg synes var mye bedre og guttene var et par hakk kjekkere. Gleager :rødme: Håper de sender sesong 6 når denne er ferdig.
Gjest Huffsa Skrevet 27. april 2010 #1618 Skrevet 27. april 2010 Vi er i uke 6 nå, så da er det 4 uker igjen. Det er i 10 uker hvis jeg ikke husker feil. I fjor var det 2 sesonger. Da den Norske var ferdig kom den Danske. Som jeg synes var mye bedre og guttene var et par hakk kjekkere. Gleager :rødme: Håper de sender sesong 6 når denne er ferdig. Mente to norske Jeg er ikke så fan av den danske,fordi jeg syntes dansk er så fælt å høre på..
Gjesten Skrevet 27. april 2010 #1619 Skrevet 27. april 2010 Ooo spennende at en kommer inn! Jeg så ikke hvem det var, men jeg tror jeg vet det allikevel Nå orker jeg virkelig ikke mer av SM. Nok er nok. Jeg forstår at alle hater Victoria, men hadde det vært opp til meg, hadde SM UTEN TVIL blitt sendt hjem før Vic. Klarer ikke all bitchingen hennes lenger. I dag tok hun æren for å finne opp moten med en skulder bar. Latterlig
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1620 Skrevet 27. april 2010 Tråden er ryddet. Helen, mod. Takk, du fikk ryddet før jeg så det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå