Gjest Linda sofie Skrevet 27. april 2010 #1581 Skrevet 27. april 2010 Jeg synes Caroline er mye mer oversminka enn det Vic er! Og Stine marie er ikke så mye bedre hun heller. Stine marie har ekstremt stygge øyenbryn. Ser ut som hun har nappet de i mørket. Jeg ble litt overgitt over Stine Marie. Hvorfor i alle land og rike skulle Victoria gidde å herme etter hennes smakløse stil? Det at Tine, Thea og Vic skulle kle seg ut som gutter var bare for gøy. Skjønner ikke hvorfor hun skulle sutre over at Vic ville kle seg slik. Hvorfor skal Tine og Thea få lov og ikke Vic??? Stine Marie oppfører seg noen ganger som en på ungdomskolen. Jeg heier helt klart på Carl. Men hva var greia med å spraye kroppen med vann og salt?? Blir man fortere brun da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1582 Skrevet 27. april 2010 Torsdag kveld i nydalen sin parodi på Theas kommentar om at hun selv var down to earth, mens Karoline var mer jordnær: link Morsomt, og ingen spoiler
Gjest lolita___ Skrevet 27. april 2010 #1583 Skrevet 27. april 2010 Torsdag kveld i nydalen sin parodi på Theas kommentar om at hun selv var down to earth, mens Karoline var mer jordnær: link Morsomt, og ingen spoiler Det er jo spoiling mange vet ikke at de 2 er sammen:)
Gjest lolita___ Skrevet 27. april 2010 #1585 Skrevet 27. april 2010 Men det var morsomt ja,det verste av alt er at hun ler skjønte vel ikke hvor dum hun egentlig
Gjest lolita___ Skrevet 27. april 2010 #1586 Skrevet 27. april 2010 Noen som la merke til hvor søt Caroline var uten sminke? Med sminke ser hun litt ut som en eldre sigøynerkvinne, men uten så hun mye søtere ut! jepp helt enig,hun trenger ikke all den øyesminken.Hun har pene øyne og fine trekk.Trenger kun litt maskara,lipgloss og solpudder så er hun kjempe pen.Men neida hun satser heller på masse sminke,uff fællt.
Gjesten Skrevet 27. april 2010 #1587 Skrevet 27. april 2010 Det er jo spoiling mange vet ikke at de 2 er sammen:) Vel, nå vet jo alle det
FoxyFish Skrevet 27. april 2010 #1588 Skrevet 27. april 2010 Er Jon den eneste som kan skille mellom kj/sj? Han er jo lærer, så kanskje det har noe med saken å gjøre? Befriende er det uansett!
Gjesten Skrevet 27. april 2010 #1589 Skrevet 27. april 2010 Jeg ble litt overgitt over Stine Marie. Hvorfor i alle land og rike skulle Victoria gidde å herme etter hennes smakløse stil? Det at Tine, Thea og Vic skulle kle seg ut som gutter var bare for gøy. Skjønner ikke hvorfor hun skulle sutre over at Vic ville kle seg slik. Hvorfor skal Tine og Thea få lov og ikke Vic??? Stine Marie oppfører seg noen ganger som en på ungdomskolen. Det morsomme er at SM sier at når hun gikk i "baggy bukse" ville Vic herme, mens Vic sier at hun "kler seg ut som gutt". Burde SM ta hintet? Jeg skjønner heller ikke at alle synes Thea er så pen. Hun bruker jo aaaalt for mye øyesminke, og munnen hennes er jo helt gæern :klø:
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1590 Skrevet 27. april 2010 jepp helt enig,hun trenger ikke all den øyesminken.Hun har pene øyne og fine trekk.Trenger kun litt maskara,lipgloss og solpudder så er hun kjempe pen.Men neida hun satser heller på masse sminke,uff fællt. Tror en mellomting hadde funket veldig bra for henne. Hun bruker ikke bare for mye, hun bruker det også helt feil. Jeg klør nesten i fingrene etter å gi henne en makeover, for det er en pen jente der et sted. Det er vel ikke så sinnsykt spoiler at folk blir par etter PH, de møttes jo der og har gjort mye PR og festing og turnering sammen i ettertid så ting kan også ha skjedd etter hotellet. Det er jo også veldig tydelig på programmet at de to er betatt av hverandre, så no big surprise.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1591 Skrevet 27. april 2010 Torsdag kveld i nydalen sin parodi på Theas kommentar om at hun selv var down to earth, mens Karoline var mer jordnær: link Morsomt, og ingen spoiler Absolutt morsomt Vil bare advare at om man går inn på den linken kan det bli litt spoiling, for seher har spoilere i overskriften på andre artikler som ligger på samme side.
Gjest lolita___ Skrevet 27. april 2010 #1592 Skrevet 27. april 2010 Tror en mellomting hadde funket veldig bra for henne. Hun bruker ikke bare for mye, hun bruker det også helt feil. Jeg klør nesten i fingrene etter å gi henne en makeover, for det er en pen jente der et sted. Det er vel ikke så sinnsykt spoiler at folk blir par etter PH, de møttes jo der og har gjort mye PR og festing og turnering sammen i ettertid så ting kan også ha skjedd etter hotellet. Det er jo også veldig tydelig på programmet at de to er betatt av hverandre, så no big surprise. I know,men her er alt spoiling.Jeg er ening det blir teit å tenke sånn...
Gjesten Skrevet 27. april 2010 #1593 Skrevet 27. april 2010 Tror en mellomting hadde funket veldig bra for henne. Hun bruker ikke bare for mye, hun bruker det også helt feil. Jeg klør nesten i fingrene etter å gi henne en makeover, for det er en pen jente der et sted. Det er vel ikke så sinnsykt spoiler at folk blir par etter PH, de møttes jo der og har gjort mye PR og festing og turnering sammen i ettertid så ting kan også ha skjedd etter hotellet. Det er jo også veldig tydelig på programmet at de to er betatt av hverandre, så no big surprise. Joda, for det sier mye om stemningen mellom de to også. Alle trodde vel at Victoria og Karoline skulle være bestevenner for alltid, ingen forutså hva Victoria gjorde mot henne. Derfor kan man holde seg til spoilertråden hvis man vil snakke om hvem som har blitt sammen.
Gjest Linda sofie Skrevet 27. april 2010 #1594 Skrevet 27. april 2010 Caroline er helt nydelig når hun bare har på seg litt maskara. Jeg synes hun bruker til vanlig alt for mye sminke! At de to er sammen nå etter ph kom ikke som en bombe. Hun hadde avslørt det på bloggen sin noe jeg synes var litt unødvendig da men...
Sol79 Skrevet 27. april 2010 #1595 Skrevet 27. april 2010 Kler man seg ut som en gutt når man har striper i ansiktet?
Gjest Huffsa Skrevet 27. april 2010 #1596 Skrevet 27. april 2010 Jeg liker virkelig Carl nå! Man skal absolutt ikke dømme boka på omslaget Nei, for en super fyr! Viktoria irriterer jeg meg mer og mer over, samme med Stine-Marie. Det herme-greiene var bare patetisk og barnslig. Og jeg skjønner heller ikke at folk syntes Thea er så sykt pen. Men jeg er helt oppslukt i tennene hennes, det "ødelegger" så mye.. Men hun er veldig pen ellers. Enig i at Caroline burde bruke mindre sminke. Og Jon blir bare søtere og søtere Men tror ikke jeg ville meldt meg på Paradise Hotel hvis jeg jobbet på ungdomsskole :klø: .. Jeg liker at noen har fått opp øya for frøken backstabber.. Viktoria er jo flink til å spille spillet, hadde ikke forundret meg om hu vant. Men provoserer meg at hu driter i alt og alle og kun er med for pengenes skyld. Hun blåser i hvem hun sårer eller hvem hun juger til. Og når noen blir så besatt av å vinne, så blir jeg irritert..
Piral Skrevet 27. april 2010 #1597 Skrevet 27. april 2010 Slenger meg på fan - klubben til Carl og Tine jeg! De er skikkelig søte ilag, og passer så godt sammen. Nå kan Nicklas bare angre på at han bytta partner og endte opp med Stine - Mari Men jeg må ærlig talt si at det irritere meg at Stine - Mari er så usakelig. Spesielt da hun begynte å kommentere brystene til Victoria og kalte de stygge, det synes jeg bare er unødvendig og dårlig gjort. Hvem er det egentlig som har den rette definisjonen av stygge eller pene pupper?! Og det at Victoria såkalt hermer etter henne tror jeg er bare noe Stine - Mari vil se selv. Når det er sagt er jeg ikke spesielt fan av Victoria heller. Jaja, go Tine og Carl!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1598 Skrevet 27. april 2010 Slenger meg på fan - klubben til Carl og Tine jeg! De er skikkelig søte ilag, og passer så godt sammen. Nå kan Nicklas bare angre på at han bytta partner og endte opp med Stine - Mari Men jeg må ærlig talt si at det irritere meg at Stine - Mari er så usakelig. Spesielt da hun begynte å kommentere brystene til Victoria og kalte de stygge, det synes jeg bare er unødvendig og dårlig gjort. Hvem er det egentlig som har den rette definisjonen av stygge eller pene pupper?! Og det at Victoria såkalt hermer etter henne tror jeg er bare noe Stine - Mari vil se selv. Når det er sagt er jeg ikke spesielt fan av Victoria heller. Jaja, go Tine og Carl! Hun heter Stine marie Men er helt enig i det du skriver. SM er bare en utrolig barnselig og umoden fjortis.
lilljan Skrevet 27. april 2010 #1599 Skrevet 27. april 2010 Jeg liker virkelig Carl nå! Man skal absolutt ikke dømme boka på omslaget Nei, for en super fyr! Viktoria irriterer jeg meg mer og mer over, samme med Stine-Marie. Det herme-greiene var bare patetisk og barnslig. Og jeg skjønner heller ikke at folk syntes Thea er så sykt pen. Men jeg er helt oppslukt i tennene hennes, det "ødelegger" så mye.. Men hun er veldig pen ellers. Enig i at Caroline burde bruke mindre sminke. Og Jon blir bare søtere og søtere Men tror ikke jeg ville meldt meg på Paradise Hotel hvis jeg jobbet på ungdomsskole :klø: .. Jeg liker at noen har fått opp øya for frøken backstabber.. Viktoria er jo flink til å spille spillet, hadde ikke forundret meg om hu vant. Men provoserer meg at hu driter i alt og alle og kun er med for pengenes skyld. Hun blåser i hvem hun sårer eller hvem hun juger til. Og når noen blir så besatt av å vinne, så blir jeg irritert.. Jeg synes egentlig tennene hennes er det som gjør utseende hennes litt spennende og ikke helt kliss lik de fleste blondiner på 20 år. Men ellers er jeg veldig enig i resten av det du skriver. Synes i grunn det er rart at Jon som er bare 22 år? allerede har fått seg jobb på en ungdomsskole. Det er litt av en prestasjon!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #1600 Skrevet 27. april 2010 Jeg synes egentlig tennene hennes er det som gjør utseende hennes litt spennende og ikke helt kliss lik de fleste blondiner på 20 år. Men ellers er jeg veldig enig i resten av det du skriver. Synes i grunn det er rart at Jon som er bare 22 år? allerede har fått seg jobb på en ungdomsskole. Det er litt av en prestasjon! Jeg tviler egentlig på at han er ferdigutdannet lærer. Det går jo ikke med mindre han er veldig smart og begynt på skolen et år tidligere, eller avsluttet VGS tidligere. Hadde han vært ferdigutdannet lærer måtte han ha vært minimum 23 år. Jeg tipper han jobber som vikar, siden han sa at han jobber som lærer og sa ingenting om at han er utdannet lærer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå