Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Endelig er det paradise hotel igjen :) Han nye gutten kunne ha vært litt kjekkere hvis han hadde klippet seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente1990:)
Skrevet

SM kler seg så utrolig tacky! Hun viser ALLTID magen. for en harry topp hun gikk med på daten i dag. Ja hun har fin mage men man må ikke vise den hele tiden;)

Skrevet

Carl er så morsom! Mannen eier jo ikke selvinnsikt!

Skrevet

Da har Tine og Carl også hatt sex. Hehe :fnise:

Skrevet

Outer meg selv som Paradise-kikker. :sjenert:

Bare jeg som faktisk får en babysommerfugl i magen når Carl smiler? Jajøss, han virker stokk dum, og er sikkert slitsom å være kjæreste med, men han er veldig sjarmerende og virker bare snill og god.Skikkelig godklump!

Dessuten var han sexeyy i bassenget i kveld ... :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og hva VAR det med den sprutende champagneflasken? :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg synes Stine Marie var usmakelig i kveldens episode. Først sitter hun å slenger drit om Victoria om at hun ligna på en ku og at hun hadde stygge pupper. Så begynner hun å sutre om at Victoria liksom hermer etter henne med klesstilen og måten hun dansa på. Haha måtte bare le da hun kom med de kommentarene. Stine M tåler virkelig ikke at andre får oppmerksomhet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg synes Stine Marie var usmakelig i kveldens episode. Først sitter hun å slenger drit om Victoria om at hun ligna på en ku og at hun hadde stygge pupper. Så begynner hun å sutre om at Victoria liksom hermer etter henne med klesstilen og måten hun dansa på. Haha måtte bare le da hun kom med de kommentarene. Stine M tåler virkelig ikke at andre får oppmerksomhet.

Helt enig, i kveld var hun rett og slett smålig og barnslig.

Har ikke hatt sansen for Victoria jeg heller, men etter å ha sett sjikanieringen av henne på bloggen hennes, så kan jeg ikke annet enn å ha medfølelse med henne. Nå antar jeg det er en gjeng med barn/fjortis som sitter å kommenterer, og pc-forbud burde de hatt hele gjengen. Men det er nå en annen sak..

Skrevet

SM kler seg så utrolig tacky! Hun viser ALLTID magen. for en harry topp hun gikk med på daten i dag. Ja hun har fin mage men man må ikke vise den hele tiden;)

Vet, hun kler seg utrolig stygt! Men hun er underholdene da. Er enig med henne om Victoria, hun er så fake at det er helt sykt. Skulle gjerne sett henne bli hevet ut en gang til, snart.

Han der Patrick virker så utrolig sleezy!

Carl og Tine er søte sammen da :)

Skrevet

Tine virker som en som er veldig omsorgsfull og snill :klemmer: Selv om Vic ikke er min favoritt person der inne så synes jeg det var snilt gjort av Tine å gå bort til Vic da hun satt hele alene i sofan. Jeg merker at de andre jentene stenger henne ute til tider. Og det er aldri gøy å bli utestengt fra resten. Som Tine sa så burde man komme seg videre og glemme det som har skjedd.....

Jon var veldig kjekk synes jeg. Han hadde kjempe fine øyne :rødme:

Skrevet

Hadde de sex?

Jeg så bort ett lite øyeblikk, men så bare klinings :gjeiper:

Skrevet

Tine virker som en som er veldig omsorgsfull og snill :klemmer: Selv om Vic ikke er min favoritt person der inne så synes jeg det var snilt gjort av Tine å gå bort til Vic da hun satt hele alene i sofan. Jeg merker at de andre jentene stenger henne ute til tider. Og det er aldri gøy å bli utestengt fra resten. Som Tine sa så burde man komme seg videre og glemme det som har skjedd.....

Jon var veldig kjekk synes jeg. Han hadde kjempe fine øyne :rødme:

Jeg synes han hadde vært kjekkere hvis ikke håret hadde sett ut som en hjelm på han :kjefte:

Så bare dumt ut synes jeg!

Men, guuuud, så pene øyne gitt :rødme: !

Skrevet

Jeg synes han hadde vært kjekkere hvis ikke håret hadde sett ut som en hjelm på han :kjefte:

Så bare dumt ut synes jeg!

Men, guuuud, så pene øyne gitt :rødme: !

Ja det tror jeg å. Kanskje Tine vil klippe han litt? :fnise:

Hadde Tine og Carl sex? Jeg trodde de bare klinajeg. Men kan jo hende det var mer som skjedde under vannet enn det som det så ut som.

Skrevet

Jeg blir helt gal av all dritslengingen som kommer fra SM. Greit nok at Victoria har gjort noen ting som er litt på kanten der inne, men jeg flirer meg ihjel når SM begynner å snakke om at Vic hermer etter henne. Jeg finner ikke ord for hvor dumt det er å påstå det :roll:

Syntes det var litt søtt at Tine og Carl hadde sex, det måtte jo nesten komme sånn som de har holdt på :rødme: Men hva var greia med den sjampagneflasken? Som om vi ikke skjønte hva som skjedde liksom :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Stine Marie oppfører seg som en parodi på en ungdomsskole-elev, lurer på hvordan hun var som fjortis. Sikkert mye drama i den venninnegjengen.

Jeg melder meg inn i Carl-fanklubben! Syntes han så helt fjern ut når han kom inn, men han har blitt søt etterhvert:) Han er fremdeles steindum da, men det er kanskje litt av det som gjør han søt.

Begynt å like Thea også, selv om hun ikke virker som den skarpeste kniven. "Fint at han er lærer, det viser jo at han liker å lære bort ting". OK. Forstår heller ikke hvorfor alle synes hun er så pen og har så vakre øyne, men jeg henger meg kanskje litt vel opp i at hun sminker dem helt mongo.

Og ja, morsomt at SM sitter og bitcher om at vic sminker seg så mye til Caroline, som ser ut som hun har ramlet i sminkeskrinet til en dragqueen.

Hvem heier dere på da?

Vanskelig å velge en, de er litt fjerne alle sammen.

Skrevet

Og ja, morsomt at SM sitter og bitcher om at vic sminker seg så mye til Caroline, som ser ut som hun har ramlet i sminkeskrinet til en dragqueen.

Hvem heier dere på da?

Vanskelig å velge en, de er litt fjerne alle sammen.

Hihi, det stemmer, det!

Jeg heier på Tine og Carl :):popcorn:

Skrevet

Hahaha, jeg synets også Carl var helt fjern da han kom inn, men nå begynner jeg å like han.

Jeg heier på Tine og Carl, nå hvertfall :)

Skrevet

Noen som la merke til hvor søt Caroline var uten sminke? Med sminke ser hun litt ut som en eldre sigøynerkvinne, men uten så hun mye søtere ut!

Skrevet

Er Jon den eneste som kan skille mellom kj/sj?

Skrevet (endret)

Noen som la merke til hvor søt Caroline var uten sminke? Med sminke ser hun litt ut som en eldre sigøynerkvinne

:ler:

Er Jon den eneste som kan skille mellom kj/sj?

Tydeligvis :roll: Vet det er bortkastet energi å irritere seg over det, men jeg klarer bare ikke å la være! Det samme gjelder bruken av hun/henne i hytt og gevær :glare:.

Endret av NullHull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...