FoxyFish Skrevet 23. april 2010 #1541 Skrevet 23. april 2010 Er det spoilere her, eller kan man trygt lese? Ingen spoilere jeg har sett i alle fall! Det er vel bare et realt spark i retning av Victoria F***E Normann, som han så voksent kaller henne!
likning Skrevet 23. april 2010 #1542 Skrevet 23. april 2010 Daniel Hamnes melder seg inn i fjortisklubben: http://danielhamnes.blogg.no/1271987994_n_er_det_krig_nr_1.html Er noen helt sikre på at det er han som faktisk skriver bloggen? Synes det virker mer som noen andre som vil lage trøbbel.. I tillegg til selve innholdet, som er helt usaklig, reagerer jeg litt på språket. Han er vel fra Bærum, og litt fin på det har jeg inntrykk av, så han ville vel ikke skrevet ting som "hue"..?
FoxyFish Skrevet 23. april 2010 #1543 Skrevet 23. april 2010 Er noen helt sikre på at det er han som faktisk skriver bloggen? Synes det virker mer som noen andre som vil lage trøbbel.. I tillegg til selve innholdet, som er helt usaklig, reagerer jeg litt på språket. Han er vel fra Bærum, og litt fin på det har jeg inntrykk av, så han ville vel ikke skrevet ting som "hue"..? Det ser faktisk sånn ut! Det ligger en video lenger nede på bloggen som virker ganske så troverdig. Dessuten kan det også virke som om det siste innlegget ikke er skrevet i en helt normal tilstand, da det tross alt er lagt ut midt på natta..!
likning Skrevet 23. april 2010 #1544 Skrevet 23. april 2010 Sant nok. Hjelpes, det er lavmål det han skriver altså.. Også jeg som begynte å tenke at han kanskje ikke er så ille som jeg trodde da han fremdeles var med; det var jo Victoria som fremstilte ham slik, og hun lurer jo så mange der inne.. Kanskje hun lurte meg også når det gjaldt Daniel :gjeiper: Men slik han fremstår nå, fylla ingen unnskyldning, burde han jo spares for seg selv.
FoxyFish Skrevet 23. april 2010 #1545 Skrevet 23. april 2010 Sant nok. Hjelpes, det er lavmål det han skriver altså.. Også jeg som begynte å tenke at han kanskje ikke er så ille som jeg trodde da han fremdeles var med; det var jo Victoria som fremstilte ham slik, og hun lurer jo så mange der inne.. Kanskje hun lurte meg også når det gjaldt Daniel :gjeiper: Men slik han fremstår nå, fylla ingen unnskyldning, burde han jo spares for seg selv. Definitivt! Det er rett og slett pinlig å lese.
Rødtoppen86 Skrevet 23. april 2010 #1546 Skrevet 23. april 2010 Det innlegget der fra Daniel tror jeg ikke han selv har skrevet, eller så har han ikke vært ved sine fulle fem. Kan ikke forestille meg at en slik person som han skriver noe sånt på bloggen sin. Håper ihvertfall ikke han er såpass teit.
Gjest Linda sofie Skrevet 23. april 2010 #1547 Skrevet 23. april 2010 Skulle nesten tro det var en gutt på 14-15 som hadde skrevet det. Men hvis ikke Daniel har skrevet det, hvem har da gjort det? Jeg trodde ikke Daniel var så barnselig.
Gjest luremegpå Skrevet 23. april 2010 #1548 Skrevet 23. april 2010 PÅ SEHER i dag, svarer victoria på hetsen til blant annet Daniel. Ingen spoiling der inne.
FoxyFish Skrevet 23. april 2010 #1549 Skrevet 23. april 2010 Det innlegget der fra Daniel tror jeg ikke han selv har skrevet, eller så har han ikke vært ved sine fulle fem. Kan ikke forestille meg at en slik person som han skriver noe sånt på bloggen sin. Håper ihvertfall ikke han er såpass teit. Jeg tenker vel i bunn og grunn at ingen av de som melder seg på Paradise Hotel kan overraske noe særlig i negativ forstand.
Rime Skrevet 23. april 2010 #1550 Skrevet 23. april 2010 http://www.seher.no/840956/victoria-norrman-nekter-aa-ta-seg-naer-av-paradise-kritikken Synes det er tøft å lese hvordan hun fremstiller seg selv som tøff og hardhuda, og at alt preller av henne. Mens i PH fremstår hun som en som griner konstant, og sier stadig "det er vondt for meg og jeg er så lei meg" i hver eneste episode.
Bohemia Skrevet 23. april 2010 #1551 Skrevet 23. april 2010 Han er nok absolutt ikke så dum som han virker. Antakeligvis er han enda dummere.
Bohemia Skrevet 23. april 2010 #1552 Skrevet 23. april 2010 http://www.seher.no/840956/victoria-norrman-nekter-aa-ta-seg-naer-av-paradise-kritikken Synes det er tøft å lese hvordan hun fremstiller seg selv som tøff og hardhuda, og at alt preller av henne. Mens i PH fremstår hun som en som griner konstant, og sier stadig "det er vondt for meg og jeg er så lei meg" i hver eneste episode. Hun sa vel også noe sånt som "Hvis det er krig de vil ha så skal de få det", i PH. Ooooh, nå vart æ skræmt ja! Så ikke bare tårer på henne. Når hun griner er det stort sett foran de andre deltakerne for å vinne sympati. Kløktig, kan ikke forvente at PH skal være en konkurranse om hvem som er snillest.
Sarafina Skrevet 23. april 2010 #1553 Skrevet 23. april 2010 Enig, startet å få skikkelig sansen for prins Carl :rødme: Elsket at Victoria ikke får snurret han rundt fingeren. Han er nok absolutt ikke så dum som han virker. Helt enig, Carl er jo kjempesøt! (sånn etterhvert når vi har fått se mer av han.) BRA valg av Tine! GO, Carl og Tine! Og forresten så håper jeg å se Daniel og Karoline på hotellet igjen, men Torbjørn skjønner jeg ikke helt greia med....
Lexington Skrevet 23. april 2010 #1554 Skrevet 23. april 2010 Jeg begynner også å få skikkelig sansen for Carl :rødme: Da han kom inn så lurte jeg på hvilket romvesen de hadde sendt inn(litt slemt sagt, men han så jo litt lost ut med den drakulasmiken...), men etter at han fikk av seg litt av det fæle håret så ser han jo ikke så verst ut Også virker han som en hyggelig person, tror ikke det er noe vondt i han. Og at han har gjennomskuet Victoria er jo et ganske stort pluss i boken! Håper Carl og Tine vinner...
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #1555 Skrevet 23. april 2010 Er et innlegg på bloggen til Daniel slettet? Eller er det siste han skrev at han skal "fortelle sannheten om Victoria"?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #1556 Skrevet 23. april 2010 Hvordan foregår egentlig finalen? Hvordan avgjøres det hvem som kommer dit?
Gjest Linda sofie Skrevet 24. april 2010 #1557 Skrevet 24. april 2010 Jeg har fått sikkelig sansen for Carl jeg å Da han først sjekket inn ble jeg max skuffet og synes han var veldig snål og rar. Men etter Tine klippet han synes jeg faktisk han ble litt kjekk :rødme: Og han er jo så utrolig morsom!! Prins Carl Han og Tine er så søte sammen. Håper de vinner hele paradise! Tine virker som en utrolig søt og snill jente. Finnes ikke noe vondt i henne. Hun har vært min favoritt helt fra starten av.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #1558 Skrevet 24. april 2010 Ah god kveld Norge avslørte litt for mye i kveldens episdoe synes jeg! Forstår ikke hvorfor de skal røpe hva som skjer i episodene som ikke enda har blitt vist på tv. Kan vi ikke heller å få høre deltagerens reaksjon ETTER episdoen er vist?
Gjest Bloodless Skrevet 25. april 2010 #1559 Skrevet 25. april 2010 Ah god kveld Norge avslørte litt for mye i kveldens episdoe synes jeg! Forstår ikke hvorfor de skal røpe hva som skjer i episodene som ikke enda har blitt vist på tv. Kan vi ikke heller å få høre deltagerens reaksjon ETTER episdoen er vist? Ja, helt enig. Ser reprisen nå, og ble litt irritert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #1560 Skrevet 26. april 2010 Jeg har fått sikkelig sansen for Carl jeg å Da han først sjekket inn ble jeg max skuffet og synes han var veldig snål og rar. Men etter Tine klippet han synes jeg faktisk han ble litt kjekk :rødme: Og han er jo så utrolig morsom!! Prins Carl Han og Tine er så søte sammen. Håper de vinner hele paradise! Tine virker som en utrolig søt og snill jente. Finnes ikke noe vondt i henne. Hun har vært min favoritt helt fra starten av. Samme her!! Meget kul, unik og morsom fyr som tørr å være litt gal. Må være gøy å være seg selv på den måten. Haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå