Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Victoria er ikke falsk". Var kanskje ikke det beste tipset petter kunne gi til han nye eller?? :fnise:

Han var i alle fall kjekk i forhold til de andre som har kommet inn, men hva avr greia med håret hans? Huff....

Ha-ha. Det er liksom en fellesnevner hos Paradise-deltagerne at de har kjip hårsveis. Hvem har hatt "normalt" hår der inne? Victoria, Karoline, Cathrine, Maria? Kanskje Emil til nød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha. Det er liksom en fellesnevner hos Paradise-deltagerne at de har kjip hårsveis. Hvem har hatt "normalt" hår der inne? Victoria, Karoline, Cathrine, Maria? Kanskje Emil til nød?

Mhm.. Skjønner ikke hvorfor de insisterer på å dra luggen forran pannen heller? Det får dem jo til å se 17-18 år ut...

Gjest Bloodless
Skrevet (endret)

Flott at (noen av) guttene endelig begynner å skjønne at Victoria er en liten luring.

*edit* Og får han nye seg en hårklipp, kan han bli riktig så pen. ;)

Endret av Bloodless
Skrevet

JESS! Fabian er ute! Yeeeeey!

Skrevet

Carl :rødme:

Enig, startet å få skikkelig sansen for prins Carl :rødme:

Elsket at Victoria ikke får snurret han rundt fingeren. Han er nok absolutt ikke så dum som han virker.

Skrevet

Røyker ALLE deltakerne fra PH, bortsett fra Stine Marie? Røyka Karoline også? (hadde egentlig sett for meg at hun ikke røyka pga væremåte / image, men sånt trenger jo ikke alltid å stemme.)

Trodde røyking var ut nå jeg...?

Skrevet

Røyker ALLE deltakerne fra PH, bortsett fra Stine Marie? Røyka Karoline også? (hadde egentlig sett for meg at hun ikke røyka pga væremåte / image, men sånt trenger jo ikke alltid å stemme.)

Trodde røyking var ut nå jeg...?

Ifjor var det jo sånn at en del som var antirøyk når de kom inn, begynte å røyke mens de var der.

Tror det har noe med stemninga, festinga, gruppepresset og den enkle tilgangen på røyk kontra andre ting som gjør det.

Skrevet

Forøvdrig har jeg meldt meg inn inn i Tine og Carl-klubben! Synes de er så søte sammen, og også av de eneste som ikke har fremstått som falske eller manipulerende der inne.

Det skumle er vel at Victoria like gjerne kan sende ut Tine så fort hun har sjansen. Det kan vel sies å være hennes stil!

Skrevet

SPOILER ALARM PÅ SIDE2! :kjefte: Står i overskriften så IKKE gå inn hvis dere ikke vil lese

Gjest Jente1990:)
Skrevet

SPOILER ALARM PÅ SIDE2! :kjefte: Står i overskriften så IKKE gå inn hvis dere ikke vil lese

Det beste er å ikke klikke seg inn på side2 i det hele tatt. De spoiler alt for mye. Skal bli litt deilig når ph er over så jeg kan begynne å lese side2 igjen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for advarsel :)

Skrevet (endret)

Jøss, så søtt han Daniel skriver da, for en gjøk.

Endret av Tusle
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jøss, så søtt han Daniel skriver da, for en gjøk.

Ja jeg leste også det han hadde skrvet. Herregud for en dust.

Gjest Feline.
Skrevet

Ja jeg leste også det han hadde skrvet. Herregud for en dust.

Ja hva er det han driver på med nå?? Blir bare dumt...

Gjest luremegpå
Skrevet

Uansett hvor man går inn står det saker å ting.

Men er det lov å skrive om eventuelle kjærestepar her..?

Merker det er et voksent språk på de som er med i år, eller kanskje jeg er for gammel, men å skrive at man vil halshugge noen som en høne, og fittespråk, jisses..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forøvdrig har jeg meldt meg inn inn i Tine og Carl-klubben! Synes de er så søte sammen, og også av de eneste som ikke har fremstått som falske eller manipulerende der inne.

Det skumle er vel at Victoria like gjerne kan sende ut Tine så fort hun har sjansen. Det kan vel sies å være hennes stil!

Hvordan da? Har inntrykk at at Carl utrolig nok har gjennomskuet Victoria (han sa jo at han ikke var så lett å lure) og at han trives veldig godt med Tine. Faktisk tror jeg at de er det paret som står sterkest nå omtrent, til tross for totalt fravær av intelligens og null interesse for taktikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...