Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1481 Skrevet 22. april 2010 Jeg tipper at Fabian & Emil stiller seg bak Thea, og at hun sender hjem Fabian. Så tror jeg at Patrick stiller seg bak Caroline, og med det sender Petter hjem(Yes)! Håpe håpe håpe! Åh, jeg også håper Petter ryker! Patrick virker utrolig nok som en smart fyr, og jeg tror ikke han har lyst å gjøre Thea sur (både av taktiske grunner og vennskapelige). Når hun i tillegg sier at Karoline ikke hadde blitt noe sur, så er det jo fritt frem for å kaste ut den klysa Petter og få seg to venninner der inne i samme slengen. Men på en annen side så pleier de jo alltid å klippe slik at vi ikke skal vite hvem som ryker ut eller helst tro det er en helt annen enn den det blir. Med den logikken så stiller han seg bak Tine, Victoria eller Stine Marie. Han så dog ut som han var bestis med Niklas ("stoler på deg" etc), men han virker jo som han spiller spillet til fullt også da. Fabian ryker nok ut allerede til frokost ser det ut til. Så ut som de skulle bli enige seg i mellom, klart det da blir en av de nye og når Patrick har fredning så ser det mørkt ut for den noe merkelige bartenderen.
Havfrua Skrevet 22. april 2010 #1482 Skrevet 22. april 2010 Jeg syns Patric virker som en smart spiller så jeg tror ikke han er så dum at han stiller seg bak Thea. Derimot er jeg enig med dere som tror han stiller seg bak Karoline. Fabian ryker til frokost og Petter på parseremonien....håper jeg.
smalls Skrevet 22. april 2010 #1483 Skrevet 22. april 2010 Jeg tror Patrick virker som en person som kan gå veldig langt for å komme lengst mulig i spillet. Det har han selv sagt. Han har også sagt han vil ha ut Emil, men siden Thea sa at hun ville bli sur på han så tror jeg han er litt usikker på om han skal stille seg bak Emil eller ikke.
Gjest lolita___ Skrevet 22. april 2010 #1485 Skrevet 22. april 2010 Når munnen til Fabian fyller skjermen heller mine tanker mot denne tidligere PH-deltakeren . heheheh skulle ønske det var fler sånne i år også,det var gøy.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1486 Skrevet 22. april 2010 ÅNEEEEI!! Nå klarte jeg å lese hvem som vant! Hvorfor er det alltid noen som bare MÅ avsløre hvem som vinner? Kan ikke folk bare holde det for seg selv? Det er så utrolig unødvendig og ikke minst dårlig gjort ovenfor oss som ikke vil vite det!! Sånn at ikke noen av dere andre skal få vite det, så ikke les kommentarene på Tines blogg. Var der det sto.
cascadas Skrevet 22. april 2010 #1487 Skrevet 22. april 2010 ÅNEEEEI!! Nå klarte jeg å lese hvem som vant! Hvorfor er det alltid noen som bare MÅ avsløre hvem som vinner? Kan ikke folk bare holde det for seg selv? Det er så utrolig unødvendig og ikke minst dårlig gjort ovenfor oss som ikke vil vite det!! Sånn at ikke noen av dere andre skal få vite det, så ikke les kommentarene på Tines blogg. Var der det sto. kan du sende link ?
Fortunatus Skrevet 22. april 2010 #1488 Skrevet 22. april 2010 Men det ser jo ut som Patric må velge først og derfor isolerer han egentlig bare ei jente.
Mohini Skrevet 22. april 2010 #1489 Skrevet 22. april 2010 Herlig! Hvis det er riktig det som står der, så er jeg fornøyd!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1490 Skrevet 22. april 2010 Fabian ryker nok allerede under frokosten. Men hvem som ryker under parsermonien er jeg veldig usikker på siden Patrick skulle gå til en jente først. Da må jenta velge. Det må være en som Victoria liker siden hun satt å gråt. Kanskje Stian??
venus_ Skrevet 22. april 2010 #1491 Skrevet 22. april 2010 Herlig! Hvis det er riktig det som står der, så er jeg fornøyd! Unødvendig å skrive slikt her. Er ikke sikkert det er alle som leser denne tråden som vil vite at det tydeligvis er en deltager som allerede er der inne som vinner..
Gjesten Skrevet 22. april 2010 #1492 Skrevet 22. april 2010 Fabian ryker nok allerede under frokosten. Men hvem som ryker under parsermonien er jeg veldig usikker på siden Patrick skulle gå til en jente først. Da må jenta velge. Det må være en som Victoria liker siden hun satt å gråt. Kanskje Stian?? Victoria liker alle. Dessuten satt gråt hun da Daniel ble sendt hjem og, selv om hun hatet ham og ville ha ham ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1493 Skrevet 22. april 2010 Victoria liker alle. Dessuten satt gråt hun da Daniel ble sendt hjem og, selv om hun hatet ham og ville ha ham ut. Ja du sier noe der Men blir spennendes å se hvem som ryker i kveldens episode.
MissStiles Skrevet 22. april 2010 #1494 Skrevet 22. april 2010 Det tok ikke lang tid. Allerede en gutt som skal ut.
Gjest Huffsa Skrevet 22. april 2010 #1495 Skrevet 22. april 2010 (endret) Han virket litt sippete av seg han Fabian.. Men jeg tror egentlig det kommer en vri. Siden de ikke sa hvem som gikk ut ETTER pausen. De pleier jo alltid ha en pause når det er noe spennende før de avslører det.. Endret 22. april 2010 av Huffsa
Gjest lolita___ Skrevet 22. april 2010 #1496 Skrevet 22. april 2010 gråt fabian fordi han gikk ut omg det var serriøst tragisk.Hadde sikkelig tårer i øynene.
Gjest Huffsa Skrevet 22. april 2010 #1497 Skrevet 22. april 2010 Hahaha " De skulle liksom forføre meg rundt på hotellet da! " Ler meg ihjel av Carl noen ganger!
Gjest Huffsa Skrevet 22. april 2010 #1499 Skrevet 22. april 2010 Synes Niklas er skremmende patetisk. Ja. " Vil ikke ei dame knulle meg er hu lesbisk! "
Gjest Huffsa Skrevet 22. april 2010 #1500 Skrevet 22. april 2010 Håper han stiller seg bak Stine Marie! Hu liker jo ikke Niklas!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå