Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Karoline er den voksene hvertfall.Victoria skrev jo en komentar til Sm om karoline,like fjortis som sm sitt innlegg.

Ja for karoline har liksom ikke skrevet noen ting om Vic på hennes blogg?? Karoline bare sutrer.Jeg synes man må komme seg videre her i livet. Utrolig rart hun har tilgitt Stian som sendte henne hjem og ikke Vic? Jeg er glad hun er ute av ph. Hun var bare gørr kjedelig og lagde ikke noe liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nokon som har noko å fortelje om kva som kjem til å skje (spoiler), så send meg gjerne PM ;)

Gjest luremegpå
Skrevet

Er det nokon som har noko å fortelje om kva som kjem til å skje (spoiler), så send meg gjerne PM ;)

Det er jo ingen spoiler tråd her inne et sted :)

Gjest Huffsa
Skrevet

Det er jo ingen spoiler tråd her inne et sted :)

Jo det er det, jeg lagde jo en spoilertråd for litt siden. :klø:

Skrevet

Hvem håper dere ryker i morgen da? Jeg håper litt på Niklas men tviler på det.

Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg tipper Emil pga alt snakket til Patrick om at han bare er trykk om Emil ryker.

Noe jeg isåfall syntes er synd, han er jo bare snill og grei.

Gjest luremegpå
Skrevet

En idiot skrev det på facebook,ååååååååååå!

Nå må jeg holde meg vekke fra vg, seher og facebook..hehe! KG all night long, all night:)

Jegsynes en av de nye, det synes jeg alltid. hehe. De som har vært der lengst fortjener å dra sist.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg vil Fabian skal dra. Jeg tipper både Emil og Fabian stiller seg bak Thea. Patrick har sagt han vil ha ut Emil og bli partner med Thea så jeg antar han stiller seg bak Thea han å.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg må si det at jeg synes både victoria, Stine Marie og Karoline er like barnselige alle sammen! Alle 3 driver å slenger drit om hverandre i media og på bloggene sine. Det er ingen av de som er noe bedre når det kommer til dritslenginga. Synes nå jeg.

Gjest luremegpå
Skrevet (endret)

Tore tang ein gammal mann;) Ah, morsom episode, håper de to lager mye moro fremover!

:)

Endret av luremegpå
Skrevet

Jeg synes Fabian har litt sånn flatt tryne. :fnise: I hvert fall nesen

Gjest lolita___
Skrevet

skjer med trynet til fabian.Leppene er helt skeive.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 100% sikker på at Fabian ryker imorgen. Garantert. Kan ikke helt ser for meg Thea velge han foran Emil.

Skrevet

Det ser faktisk ut som både Patrick, Emil OG Fabian kommer til å stille seg bak Thea i morgen.. Det kan bli interessant..

Skrevet

Jeg tipper at Fabian & Emil stiller seg bak Thea, og at hun sender hjem Fabian.

Så tror jeg at Patrick stiller seg bak Caroline, og med det sender Petter hjem(Yes)!

Håpe håpe håpe!

Skrevet

er jo en gutt som må reise under frokosten. Da tror jeg Fabian drar siden Patrick har en fredning. Det virker vanskelig å komme seg innpå parene nå. Men kanskje taktisk å velge SM siden ingen andre vil ha henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...