Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #1421 Skrevet 19. april 2010 Jeg tror siste spikeren i kista er satt for Victoria nå. Hun blir ikke gammel nå som hun har alle jentene mot seg. Tror kanskje Petter også ser henne for den hun er nå. Emil er den han er,han gir seg ikke ut for å være noen han ikke er derfor dømmes han ikke like hardt. Samme tenker jeg. Emil er kanskje den største hora på hotellet, men han står i hvert fall for det Victoria derimot ser ut til å ha fått alle guttene til å føle de har noe "spesielt" med henne, både Petter og Stian innså vel i dag at de ikke er den eneste ene for henne.
Sarafina Skrevet 20. april 2010 #1422 Skrevet 20. april 2010 Min teori: Intelligens, integritet og verdighet er egenskaper som bidrar til at en person oppfattes som kjekk/tiltrekkende. Slike personer er verken ønsket i programmet eller søker seg dit. Synes Karoline hadde alle disse tingene... hun gjorde en flott innsats på hotellet. Hva skjer med Stian?? Først hadde han lenge følelser for Karoline, så har han plutselig masse følelser for Victoria?????
trulta_ Skrevet 20. april 2010 #1423 Skrevet 20. april 2010 Hadde blitt helt utslitt om SM hadde vært min venninne. Helt enig. Jeg er lei av SM nå, håper hun forlater hotellet snart. Hun blir jo sur for absolutt alt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #1424 Skrevet 20. april 2010 Helt enig. Jeg er lei av SM nå, håper hun forlater hotellet snart. Hun blir jo sur for absolutt alt. Hun mener vist at alle har meldeplikt til henne. Og det er ikke det at alle skal gjøre ting sammen og at ingen skal finne på noe i små grupper som egentlig er problemet hennes! Det er at ingen skal finne på ting uten henne!!! Lurer på hvorfor hun ikke ble sur for at Emil og Viktoria badet uten å invitere henne med....
Jens Skrevet 20. april 2010 #1425 Skrevet 20. april 2010 Herregud jeg må le av Niklas!Nå har han kastet seg over SM!!Ender han på rom med en gutt, prøver han seg sikkert på ham også:-) Jeg syns SM lager show der inne og håper hun vinner hele dritten!
The Kitten Skrevet 20. april 2010 #1426 Skrevet 20. april 2010 Jeg liker Stine-Marie veldig godt, men er enig i at hun overreagerer med en gang noen finner på noe uten henne. Kanskje hun er usikker og føler seg utenfor?
Gjesten Skrevet 20. april 2010 #1427 Skrevet 20. april 2010 Nå har jeg mistet tålmodigheten med SM jeg.. Orker ikke mer av sutringen hennes. Jeg skulle ønske de kunne få inn noen skikkelige mannfolk, de ekle greiene de sender inn er så kjedelige. Hvem er de siste vi har fått? Petter, Carl, Fabian, Patrick... Hva er greia?? Og jeg vet ikke helt hva som er galt med Stian, men han er først skikkelig forelsket i Caroline, så Vic, jeg tror egentlig han bare blir dratt litt med i intensiteten jeg
Sølvdugg Skrevet 20. april 2010 #1428 Skrevet 20. april 2010 Jeg har fått sansen for SM etterhvert, for på tross av alle forsøk på å hive henne ut, så har hun klort seg fast for å bli der inne. MEN, den store sutringa hver eneste gang hun ikke blir inkludert irriterer asså.
smalls Skrevet 20. april 2010 #1429 Skrevet 20. april 2010 Jeg blir bare mer og mer irritert på Stine Marie! Jeg synes det blir dumt at hun ikke tåler at andre gjør ting uten henne. Jeg hadde aldri klart å hatt en slik vennine. Hadde jeg vært Tine hadde jeg bare gitt en stor F i henne. Bare latt henne sutre.
kristian82 Skrevet 20. april 2010 #1430 Skrevet 20. april 2010 Jeg liker Stine-Marie veldig godt, men er enig i at hun overreagerer med en gang noen finner på noe uten henne. Kanskje hun er usikker og føler seg utenfor? Enig! Syns dessuten hun virker 100% ærlig og lojal, da syns jeg det er greit at hun reagerer om hun ikke får det samme tilbake fra folk. Hun Victoria derimot. :dåne: Fyf Var det for å hevne seg på Thea at hun rota med Emil eller? Sikker på at ego hennes fikk en knekk av at begge de nye plukka ut Thea som den peneste, så da måtte hun vel "kapre" Emil og vise at hun er penest eller noe tenker jeg. For en #######!
Gjest luremegpå Skrevet 20. april 2010 #1431 Skrevet 20. april 2010 (endret) Ser at mange har imot Victoria. Men hva med Tine som var så forelska i Nicklas, og nå hiver hun seg på Carl, bare for rode me han. SM ja, hun kliner jo med Nicklas, så i bunn og grunn hvis Victoria er så fæl, så synes jeg ikke SM er noe bedre. Hvis hun er så god venninne med Tine, så burde hun jo absolutt holde seg unna Nicklas, kliner jo fra dag 1. Karoline som røk ut, hun er ikke så uskyldig, hun snakket jo om å bytte partner hele tiden, så er jo hennes egen feil, at hun ikke gjorde noe med det. Enhver av oss ville forandret oss i PH , men det er spill, og den som spiller kortene best, om man er slu, feig, søt, sjarmerende osv. Vil si at alle på P.H er slu, sleipe, men de spiller et spill, og jeg personlig synes det er å gå langt i å si at man hater noen. Endret 20. april 2010 av luremegpå
Bohemia Skrevet 20. april 2010 #1432 Skrevet 20. april 2010 Jeg synes Stine Marie virker som den personen på PH som har mest mellom ørene. Og hun gjennomskuer de falske. F.eks. har hun gjennomskuet Petter, det er derfor Petter ikke liker henne. Hun er lojal, oppofrende og sensitiv for andres behov. Om de andre ikke er like sensitive tilbake, så reagerer hun. Jeg synes det er helt greit at hun furter litt, hun er nok vant til mer sosialt kompetente folk fra hennes eget liv, enn de hun møter inne på hotellet. Hun kommer best overens med Tine, og er redd for å miste Tine til noen andre. Jeg hadde også vært litt på tuppa dersom jeg var på et hotell med bare idioter rundt meg, og den eneste jeg virkelig likte stakk av til stadighet med andre folk, uten å invitere meg med. Da hadde jeg følte meg ganske alene og utsatt. Dessuten er hun den eneste der inne som ikke lar seg pelle på nesa av guttene. Hun lar seg ikke herse med bare for å bli likt av flest mulig gutter. Og jeg håper og tror hun gir Niklas en kald skulder slik at han får egoet sitt satt litt på plass. Det trengs.
smalls Skrevet 20. april 2010 #1433 Skrevet 20. april 2010 Jeg synes Stine Marie virker som den personen på PH som har mest mellom ørene. Og hun gjennomskuer de falske. F.eks. har hun gjennomskuet Petter, det er derfor Petter ikke liker henne. Hun er lojal, oppofrende og sensitiv for andres behov. Om de andre ikke er like sensitive tilbake, så reagerer hun. Jeg synes det er helt greit at hun furter litt, hun er nok vant til mer sosialt kompetente folk fra hennes eget liv, enn de hun møter inne på hotellet. Hun kommer best overens med Tine, og er redd for å miste Tine til noen andre. Jeg hadde også vært litt på tuppa dersom jeg var på et hotell med bare idioter rundt meg, og den eneste jeg virkelig likte stakk av til stadighet med andre folk, uten å invitere meg med. Da hadde jeg følte meg ganske alene og utsatt. Dessuten er hun den eneste der inne som ikke lar seg pelle på nesa av guttene. Hun lar seg ikke herse med bare for å bli likt av flest mulig gutter. Og jeg håper og tror hun gir Niklas en kald skulder slik at han får egoet sitt satt litt på plass. Det trengs. Ja men det finnes da grenser. SM tåler jo ikke at Tine er sammen med andre. Hun kan ikke forvente at Tine kun skal henge med henne hele tiden og bli sur hvis Tine er sammen med andre. Skal Tine si til folk: Jeg kan ikke snakke med deg nå fordi SM er ikke her. Vent litt så skal jeg bare hente SM sånn at hun ikke føler seg utafor???
Bohemia Skrevet 20. april 2010 #1434 Skrevet 20. april 2010 Slik jeg har oppfattet det virker det ikke som Stine Marie har problemer med at Tine snakker med andre, men heller at Tine trekker seg tilbake sammen med andre over tid. Hadde dette vært utenfor hotellet hadde det ikke vært rimelig oppførsel av SM å reagere som hun gjør, men siden hun sikkert opplever de andre som idioter og Tine som den eneste venninna si der inne, så kan jeg forstå at hun blir usikker.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #1435 Skrevet 20. april 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor folk kaller vic for hore. Hun hadde ikke sex med Emil. De bare klina. Er man hore pga det? Nei! Jeg synes det var barnselig av Thea å løpe etter Vic å skrike hore etter henne som Stian sa. Men når det kommer til det Vic gjorde mot Karoline så forsvarer jeg ikke valget hennes! Det var dårlig gjort. Spesielt siden Vic og Karoline var så gode venner der inne. Jeg hadde nok aldri tilgitt Vic hvis hun hadde gjort noe sånt mot meg.
smalls Skrevet 20. april 2010 #1436 Skrevet 20. april 2010 Lurer på hvilken twist som kommer i kveld. Triana sa det at en av gutta blir fredet men på paradise hotel kan alt skje eller noe sånt.
The Kitten Skrevet 20. april 2010 #1437 Skrevet 20. april 2010 Enig! Syns dessuten hun virker 100% ærlig og lojal, da syns jeg det er greit at hun reagerer om hun ikke får det samme tilbake fra folk. Hun Victoria derimot. :dåne: Fyf Var det for å hevne seg på Thea at hun rota med Emil eller? Sikker på at ego hennes fikk en knekk av at begge de nye plukka ut Thea som den peneste, så da måtte hun vel "kapre" Emil og vise at hun er penest eller noe tenker jeg. For en #######! Ikke godt å si hva Victoria tenker på. Hun lager liv og dramatikk iallfall.
The Kitten Skrevet 20. april 2010 #1438 Skrevet 20. april 2010 Jeg er likegyldig til hvem av guttene som får fredningen.
MissStiles Skrevet 20. april 2010 #1439 Skrevet 20. april 2010 Den som blir fredet, må sikkert splitte et par nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå