Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bloodless
Skrevet

Virker jo som de prøver å få tak i de sleskeste guttene i landet.

Gjest Huffsa
Skrevet

Nei huff, nå syntes jeg synd på Fabian!

Men trooor de kanskje klippet det at han grein fra noe annet, når han f.eks går ut eller en kamerat går ut :ler:

Men når man har masse jenter som ser på og man er litt nervøs er det ikke så smart å trikse så jævlig :ler:

Skrevet

Begynner å lure på om Victoria er sendt inn igjen med instruksjoner om å lage bråk... Det kan jo være redigeringen, men hun er så annerledes nå enn da hun var der inne sist.

Gjest Phalaenopsy
Skrevet

Nei huff, nå syntes jeg synd på Fabian!

Men trooor de kanskje klippet det at han grein fra noe annet, når han f.eks går ut eller en kamerat går ut :ler:

Tror jeg også. Klippingen til TV3 er virkelig fra en helt annen verden :ler:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvorfor sjekker det alltid inn 2 personer? trodde det bare pleide å sjekke inn en hver uke men men.

Jeg lurer på hvem som blir sjarmøren på hotellet. Jeg tror han som blir det kommer til å få en fordel.

Skrevet

...eller kanskje han må sende hjem noen?

Skrevet

Legger Victoria inn flere aksjer hos alle guttene nå....

Skrevet

Tror jeg også. Klippingen til TV3 er virkelig fra en helt annen verden :ler:

Men det er litt morsomt da :popcorn:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Uff, blir helt flau av å se på dette, jeg!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Som Emil sa så er det han Thea burde bli sur på da. Ikke bare Victoria. Er jo Han som såra Thea ved å kline med Vic. Synes det er litt teit at det bare er jenter som får gjennomgå og blir kalt for hore men guttene slipper så lett unna. Det Vic gjorde var dårlig gjort ovenfor Stian men er det noen Thea burde være sur på så er det helt klart Emil.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hva faen er galt med SM? Så utrolig barnselig å bli sur pga Tine og de ikke løp bort til henne å spurte om hun ville komme. Kan tenke meg at hvis en vennine av henne skal ha fest og ikke inviterer SM på festen så er vel hun sur på venninen i måndesvis. Hun oppfører seg som en på barneskolen.

Skrevet

Hadde blitt helt utslitt om SM hadde vært min venninne.

Skrevet

ÆSJ!!! Det kan da ikke være SÅ vanskelig ¨å finne en høy, mørk, kraftig kjekkas istede for alle disse ekle, fisefine jålebukkene!!

De er jo så femi og ekkle! Og stygge!!!

Min teori: Intelligens, integritet og verdighet er egenskaper som bidrar til at en person oppfattes som kjekk/tiltrekkende. Slike personer er verken ønsket i programmet eller søker seg dit.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hadde blitt helt utslitt om SM hadde vært min venninne.

Huff ja. Må liksom hele tiden passe på at du ikke snakker med noen uten henne eller drar på tur med venner uten henne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror Victoria har en fordel siden hun har alle guttene i ryggen. Tror ikke de hadde valgt noen av de andre jentene ovenfor henne.

Jeg fikk litt vondt av Stian. Stakkars. han så lei seg ut etter hun hadde klinet med Emil

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror siste spikeren i kista er satt for Victoria nå. Hun blir ikke gammel nå som hun har alle jentene mot seg. Tror kanskje Petter også ser henne for den hun er nå.

Emil er den han er,han gir seg ikke ut for å være noen han ikke er derfor dømmes han ikke like hardt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bare eklinger som kommer inn jo... :sukk:

Syns Vivtoria er ufyselig jeg, beklager. og SM virker som ho eier alle. selv om jeg har sansen for a..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...