*appifany* Skrevet 16. april 2010 #1361 Skrevet 16. april 2010 Bloggen til Karoline Her sier hun at hun kommer til å fortelle om forholdet mellom hun og Victoria senere i dag
Evalilja Skrevet 16. april 2010 #1362 Skrevet 16. april 2010 Men hvor skulle Karoline gått da? Og hva skulle den fyren hu da stilte seg bak gjort? Hun fikk ikke mye forberedelses tid. Og Stian skulle få ta det valget. Det syns jeg. Han hadde kommet for lett ut av det hadde hun gått til Emil f.eks. Og Stian og Karoline har jo snakket om følelser til kameraet lenge. Stian ville ikke la følelsene styre men han sa jo han hadde det for henne. Uannsett var dette det mest utspekulerte som har skjedd på PH hittil i år. Verre blir det nok. Åjo.. Noen flere som begynner å bli lei det voksendende egoet til Niklas?? Huff og gru! "Alle jenter kommer til meg.. jeg er så kjekk.."
Gjest Jente1990:) Skrevet 16. april 2010 #1363 Skrevet 16. april 2010 Jeg skjønner ikke åssen alle jentene kan synes Niklas er kjekk. Jeg synes nå ikke det. Han har bra kropp. Det skal han ha. Jeg synes han virker som en stor player. Han har jo sagt at han vil ha seg med alle jentene inni på hotellet:s Nå som Mari er ute finner han seg sikkert en ny en han kan rote med.
Frk Snasen Skrevet 16. april 2010 #1364 Skrevet 16. april 2010 du er like ille som josef fritzl osv osv. Det synes jeg er å gå alt for langt altså.
cranberries Skrevet 16. april 2010 #1365 Skrevet 16. april 2010 Når det gjelder Petter må jeg si meg enig med det mange skriver. Men man må være bra høy på seg selv for å kunne tatoere sitt eget navn med store bokstaver på ryggen!
Frk Snasen Skrevet 16. april 2010 #1366 Skrevet 16. april 2010 Jeg skjønner ikke åssen alle jentene kan synes Niklas er kjekk. Jeg synes nå ikke det. Han har bra kropp. Det skal han ha. Jeg synes han virker som en stor player. Han har jo sagt at han vil ha seg med alle jentene inni på hotellet:s Nå som Mari er ute finner han seg sikkert en ny en han kan rote med. Han er ekkel. Fordi han er über-kåt, og har null kontroll på hormonene sine. Han må seriøst angre når han ser tilbake på seg selv og sine overkåthet om noen år...
Lexington Skrevet 16. april 2010 #1367 Skrevet 16. april 2010 Enig i det om Niklas! Jeg blir så oppgitt hver gang han sitter i videoboksen med det kåte blikket sitt (det samme blikket som de desperate guttene har ute på byen når det nærmer seg stengetid, og de fortsatt ikke har ordnet seg en hook up) og snakker med en veldig lav stemme(som han sikkert synes høres supersexy ut selv) om hvor seksuelt frustrert han er og om damene; "Jeg synes Tine/Stine-Marie/Mari er den peneste jenta her inne *blabla*..." Og dette skjer i HVER episode!
Gjest dalieo Skrevet 17. april 2010 #1368 Skrevet 17. april 2010 Ser nesten ut som han prøver å få kameraet til sengs.. Too much! Håper de nye guttene er spennende, gleder meg til guttene begynner å stresse litt før parseremonien.. De siste ukene har jo bare gått utover jentene.
Gjest Jente1990:) Skrevet 17. april 2010 #1369 Skrevet 17. april 2010 Ser nesten ut som han prøver å få kameraet til sengs.. Too much! Håper de nye guttene er spennende, gleder meg til guttene begynner å stresse litt før parseremonien.. De siste ukene har jo bare gått utover jentene. Ja nå kan jentene endelig få slappet av litt. Nå er det guttas tur til å føle seg utsatt
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #1370 Skrevet 17. april 2010 Jeg vet det Vic gjorde var dårlig gjort men jeg får litt vondt av henne nå. jeg har lest så og si alle kommentarene hun har fått på bloggen. Og som en sa her så går veldig mange alt for langt i dritslengingen. Jeg synes det blir for drøyt å kalle henne for en jævla hore. Å ikke minst usakelig. Det kan ikke være noe gøy å bli bombandert med over 1000 hate meldinger nei. Jeg tror ingen ville vært i hennes sko nå. Jeg tror Karoline ville ha hatt litt gode sjanser for å bli hvis hun stilte seg bak Emil eller kanskje Petter?? Thea er pen men gud så anonym. Jeg har ikke fått noe som helst inntrykk av hennes personlighet.
JollyJolly Skrevet 17. april 2010 #1371 Skrevet 17. april 2010 Unskyld meg, men HERREGUD.... Synes folka der er ekstremt hårsåre. Paradise Hotel er et "spill". Man kommer ingen vei med å være dumsnill der.. Ja det er et spill, men jeg tror det blir veldig intenst for de som er der når de ikke har noe kontakt med omverdenen. Jeg tror det er lett å bli revet med og få masse følelser, bli veldig såret, knyttet til folk selv om man bare har kjent dem noen dager osv. De lever jo i en slags boble, tett sammen, hele tiden, det blir intenst og vanskelig å beholde avstand. Mange av dem synes sikkert i ettertid at de overreagerte eller handlet helt feil. De som er mest ute å kjøre er seere som tar helt av på hat og utskjelling av deltakere ...
Gjest Linda sofie Skrevet 17. april 2010 #1372 Skrevet 17. april 2010 Når folk går så langt med å komme med drapstrusler til henne så vet man at da har ting gått over streken! Jeg synes som sagt at folk lever seg alt for mye inn i programmet. Man skulle nesten tro Victoria hadde drept Karoline slik som noen reagerer. Ja det var dårlig gjort av henne men å komme med slike usakelige og unødvendige kommentarer for bare folk til å synke lavere enn henne. Nå som det er sagt gleder meg vilt til neste uke. Tror det blir mye drama da også sjekker det inn 2 nye gutter. Endelig
Sarafina Skrevet 17. april 2010 #1373 Skrevet 17. april 2010 Noen som har lagt merke til at Victoria er ekstremt lik Blake Lively (Serena fra Gossip girl)? Hun har det utseendet som er veldig in nå, vil jeg si. Men hun virker utrolig overfladisk og ego. Førsteinntryket av henne var bra, men det sank bare nedover. Og når Karoline måtte ut, så............ :-( karoline var den desidert søteste og mest sjarmerende jenta der inne, hun er blant de få som kan være stolt av oppholdet sitt. Håper å se henne og Daniel Hamnes inne der igjen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #1374 Skrevet 17. april 2010 Leste bloggen hennes for litt siden, det er lite ydmykhet å lese der gitt. Herlige sitater følger: "Jeg lar ingenting av dette gå inn på meg" "Ingen skal få knekke meg" "Jeg er stolt av meg selv og det er en god følelse". Hmmm....Heia Stine Marie!!
Kløftfrid Skrevet 17. april 2010 #1375 Skrevet 17. april 2010 Men man må være bra høy på seg selv for å kunne tatoere sitt eget navn med store bokstaver på ryggen! Ja, kven gjer sånt?? Noen som har lagt merke til at Victoria er ekstremt lik Blake Lively (Serena fra Gossip girl)? Hun har det utseendet som er veldig in nå, vil jeg si. Nei, ho er slettes ikkje lik! Serena er mykje penare!
Gjest Linda sofie Skrevet 17. april 2010 #1376 Skrevet 17. april 2010 Leste bloggen hennes for litt siden, det er lite ydmykhet å lese der gitt. Herlige sitater følger: "Jeg lar ingenting av dette gå inn på meg" "Ingen skal få knekke meg" "Jeg er stolt av meg selv og det er en god følelse". Hmmm....Heia Stine Marie!! Hun sa hun angra på det hun hadde gjort mot Karoline og at hun var lei seg.
Ole27 Skrevet 17. april 2010 #1377 Skrevet 17. april 2010 Komisk å lese bloggen til Viktoria og se disse "Modellbildene" hun legger ut innimellom HAHA
Bohemia Skrevet 17. april 2010 #1378 Skrevet 17. april 2010 Er det bare meg eller er det flere som synes det ser ut som at Stian konstant ser ut som han sitter i badstu. Ser ut som en overkokt hummer.
Mischa Skrevet 18. april 2010 #1379 Skrevet 18. april 2010 Er det bare meg eller er det flere som synes det ser ut som at Stian konstant ser ut som han sitter i badstu. Ser ut som en overkokt hummer.
smalls Skrevet 18. april 2010 #1380 Skrevet 18. april 2010 Er det bare meg eller er det flere som synes det ser ut som at Stian konstant ser ut som han sitter i badstu. Ser ut som en overkokt hummer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå