Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg håper Petter går ut neste uke. Petter: jeg er den smarteste av alle sammen her inne. jeg er den som er best likt. Haha yeah right. Æsj han er så blærete av seg.

Jeg begynner også å bli mektig lei all skrytingen hans. For å være ærlig sliter jeg litt med å se hvor han har hentet all den selvtilliten fra. Han har så lite selvinnsikt at jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om det er skummelt eller morsomt :skravle:

Endret av Gjesten
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skulle det ikke bli noe mellom Karoline og Daniel?? Det betyr at begge kommer inn igjen eller?

Vi liker ikke å snakke om sånne ting her inne. Akkurat denne er så mye diskutert at vi vel må si at "katta er ute av sekken", men jeg synes allikevel vi skal holde sånne temaer i spoilertråden

Det er nok mange grunner til at de har møttes utenfor hotellet, f.eks. drar jo hele den originale gjengen rundt på turné, så de kan fint ha hooket opp på utsiden

Skrevet

Petter er så langt i fra min type gutt som det er mulig!! Han finnes ikke kjekk! Han ser ut som en 16 åring. Han er alt for lav og for tynn. Ikke minst så har han alt for høy selvtillit og tror han eier hele hotellet. Han tror også at han er hjernen der inne. At det er kun han som kan tenke taktikk.

Skrevet (endret)

Petter er så langt i fra min type gutt som det er mulig!! Han finnes ikke kjekk! Han ser ut som en 16 åring. Han er alt for lav og for tynn. Ikke minst så har han alt for høy selvtillit og tror han eier hele hotellet. Han tror også at han er hjernen der inne. At det er kun han som kan tenke taktikk.

Han er bare drøy! :skratte:

Blir helt flau av å se på han...

"hysj, hør nå her"

"jeg anser meg selv som en av de smarteste her"

"jeg finner meg ikke i om noen av dere gjør ditt og datt"

"jeg sto ikke bakerst i køen når gud delte ut utseende". :skratte:

Hadde jeg vært 160 høy, hadde jeg faen ikke følt at jeg sto langt fremme i den køen, noe Brad Pitt er han heller absolutt ikke når det kommer til utseende. Han ser jo rar ut i ansiktet fra noen vinkler. :ler:

Endret av kristian82
Skrevet

Han ser ut som Aaron Carter med flisbart. Så langt i fra sexy som det er mulig å komme.

Skrevet

Aaron Carter med flisbart :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når karoline er så DUM å stiller seg bak Stian etter han sa at han ville gjøre alt for Victoria så kan hun ikke forvente annet;) Karoline har bare flydd rundt med Stine marie hele tiden (som Victoria ikke kommer overrens med) og ikke involvert Vic i det de har pratet om. Man er ikke der for å finne seg en ny bestevenn. Man er der for å vinne. Man blir strengt talt ikke bestevenniner etter et par uker heller.

Skrevet

Jeg synes også dette bestevennpratet blir for fjortis. Jeg lurer også på hva det er med disse flyttegreiene?? Er det virkelig naturlig å legge planer for fremtiden sammen med noen man treffer på et realityshow - man skal flytte sammen og greier? Og når man så blir dolka i ryggen flytter man heller sammen med noen andre fra showet? :klø: Mulig jeg er for gammel altså...

Jeg skjønner veldig godt at Karoline ble paff, selv om jeg synes hun overdriver veldig når hun sier at det er det vondeste hun har opplevd... Da har hun vært rimelig skånet til nå får jeg si. Jeg synes Stine Marie skulle stilt seg bak Stian hun også, bare for å bli kvitt Victoria. Men hun står vel ikke trygt der lenge, og den som stemmer ut Victoria får gutta mot seg? Vet ikke hvordan hun tenker.

Jeg skulle gjerne sett Niklas og Stian bytta ut neste uke.

Skrevet

Ble veldig skuffet over Stian jeg, hadde aldri trodd han ville dolke Karoline i ryggen på den måten..trodde han var bedre enn som så. Victoria forventer jeg ikke så mye av, synes hun virker manipulerende og falsk. Karoline var jo en av de få oppegående der inne, kjempesøt jente med vett i hodet.

Liker Stine Marie bedre og bedre også, det er ei jente med tæl i og ikke bare en rævslikker som Victoria er..

Carl er også en herlig type, litt vimsete og rar, men han virker så snill og sympatisk:)

Tine er også kjempesøt, stiller opp for alle og er snill som et lam. Virkelig en kjempejente. Førsteinntrykket lyver for å si det sånn..

Resten har jeg ingen spesiell formening om, Emil og Niklas er jo noen klassiske rundbrennere men tror ikke det er noe vondt i de.

Hun nye. Thea, er veldig pen.. men vanskelig å danne seg noe inntrykk av hennes personlighet.

Skrevet

Hvordan kunne jeg glemme Petter?! Gud for en irriterende fyr..tror han er en supersmart utgave av Brad Pitt eller noe.. kunne ikke være lenger fra sannheten. Bør jekke seg ned et par hakk og bli litt ydmyk.

Skrevet

Han ser ut som Aaron Carter med flisbart.

DET ER HAM HAN LIGNER PÅ! Jeg visste det var noen! :skratte:

Skrevet

Jeg liker Tine best av alle. Fordomsfulle meg tenkte i begynnelsen at hun var en bimbo som ikke visste noenting, men hun virker som den mest oppegående og empatiske av dem.

Hun liker jeg også best. Også Karl.

Victoria har jeg aldri likt. hun spiller spillet som om det skulle gjelde liv og død. Nesten litt "psykopatisk".

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Unskyld meg, men HERREGUD.... Synes folka der er ekstremt hårsåre.

Paradise Hotel er et "spill". Man kommer ingen vei med å være dumsnill der..

Jeg mener Victoria er den mest verdige vinneren. Man kommer langt med å være litt utspekulert og lur.

Hun er på ingen måte hjerteløs fordiom hun sendte hjem Karoline. Det er ikke et "finn -nye-venner-spillet" Det er om å gjøre å vinne!!

Karoline kunne jo stilt seg en hos en annen gutt. Victoria kapra tross alt Stian først..

Furtene mennesker....

Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg ble så forbannet i går. Den bittelille respekten jeg hadde for Victoria ble helt borte. Og jeg liker ikke Stian mer. Syntes det var fryktelig dårlig gjort ovenfor Karoline og jeg blei dritsur.

Skrevet

Jeg ble så forbannet i går. Den bittelille respekten jeg hadde for Victoria ble helt borte. Og jeg liker ikke Stian mer. Syntes det var fryktelig dårlig gjort ovenfor Karoline og jeg blei dritsur.

Ble respekten borte pga. at hun tenker litt lengere enn de andre deltakerene?

Enig med de over, syns hun virker som ei glup jente. Det er jo vinn eller forsvinn opplegg der. Man må gjøre det man kan om man vil bli der. Det er jo ikke snakk om å drepe noen her heller da. Det er et fair spill! :kjefte:

Gjest Huffsa
Skrevet

Ble respekten borte pga. at hun tenker litt lengere enn de andre deltakerene?

Enig med de over, syns hun virker som ei glup jente. Det er jo vinn eller forsvinn opplegg der. Man må gjøre det man kan om man vil bli der. Det er jo ikke snakk om å drepe noen her heller da. Det er et fair spill! :kjefte:

Det handler ikke om å tenke lenger, men hu svikta venninna si noe voldsomt. Og det syntes jeg var ekstremt dårlig gjort. Jeg syntes ikke det var fair gjort.

Skrevet

Man rekker ikke å utvikle et skikkelig GODT vennskap på et par uker. Er man så naiv at man stoler fult å helt på en person etter et par uker er det nesten sånn at man fortjener å svi?

Litt stygt sagt, men da er man virkelig naiv!

Gjest Huffsa
Skrevet

Man rekker ikke å utvikle et skikkelig GODT vennskap på et par uker. Er man så naiv at man stoler fult å helt på en person etter et par uker er det nesten sånn at man fortjener å svi?

Litt stygt sagt, men da er man virkelig naiv!

Det er jo faktisk mulig å utvikle et bedre vennskap på en så kort tid jo. De bodde jo nermest oppi hverandre. Greit det er dumt å stole fullt og helt på henne, men jeg syntes det var dårlig gjort av både Stian og Viktoria. og det har jeg lov til :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Unskyld meg, men HERREGUD.... Synes folka der er ekstremt hårsåre.

Paradise Hotel er et "spill". Man kommer ingen vei med å være dumsnill der..

Jeg mener Victoria er den mest verdige vinneren. Man kommer langt med å være litt utspekulert og lur.

Hun er på ingen måte hjerteløs fordiom hun sendte hjem Karoline. Det er ikke et "finn -nye-venner-spillet" Det er om å gjøre å vinne!!

Karoline kunne jo stilt seg en hos en annen gutt. Victoria kapra tross alt Stian først..

Furtene mennesker....

Jeg må si meg enig her. Virker som at noen glemmer at det er et spill. Ja og karoline kunne ha stilt seg hos en anna gutt men neida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...