Ole27 Skrevet 15. april 2010 #1321 Skrevet 15. april 2010 Sant at det blir mer liv nå og at Karoline har vært kjedelig og bidratt lite til tvunderholdning. Men blir serieorgasmisk å se Victoria gå på rævva ut.
Bohemia Skrevet 15. april 2010 #1322 Skrevet 15. april 2010 Emil: Helt bløtkake i hue. Han har ikke oversikten over noe som helst annet enn sin egen ereksjon. Utrolig dum fyr, og også veldig usympatisk i måten han behandler folk på der inne, særlig jentene. Han knytter seg liksom ikke til noen av de, men skal bare kline mest mulig, for deretter å dolke de i ryggen. Helt blåst. Victoria: Liker å spille martyr der inne, den som dolker folk i ryggen fordi hun "ikke har noe valg". Selvsagt har hun et valg; hun kan spille med åpne kort. Men det gjør hun ikke, fordi hun er mer en kyniker enn et følelsesmenneske. Som jente så passer den attituden bra inn blant guttene så lenge du passer på å flørte nok med dem samtidig. Hvis du har en kynisk attitude uten å flørte med alle guttene, ala Stine Marie, så blir du ikke populær hos guttene, men hos jentene. Hvis du har en kynsik attitude og flørter med alle guttene, slik Victoria gjør, blir du populær hos guttene, men ikke hos jentene. Teit men sant. Tine: Ikke så dum som hun later til. Hun var litt blendet av Niklas i begynnelsen, uten at jeg helt skjønner hvorfor - fyren er jo helt fjern. Men nå har hun blitt mer realistisk og begynner ta litt mer grep om spillet. Carl: En amøbe på to bein, verken mer eller mindre. Stay tuned for merkelige utsagn i hver eneste episode fra den karen. Nye Karoline: Litt for tafatt i spillet, er redd hun kommer til å ryke rimelig kjapt. Klarer liksom ikke danne noen skikkelige allianser med verken jentene eller guttene. Thea: Nestekvinne ut? Stian: Ronkegutten. Tjukk i hue og en liten vinglepetter også kanskje. Tror neppe de der følelsene han sa han hadde for Karoline stakk så dypt når han kort tid etter velger å sende henne hjem. Tror han ble litt fornærmet på henne fordi det ikke ble særlig til kosing dem i mellom, og så benyttet han sjansen til å straffe Karoline ved å sende henne hjem. Barnlig type. Niklas: ÆSJ! Øyenbrynsduden er en vandrende klisjè. På tide å få den fyren hjem, for det eneste han bidrar med på hotellet er absurde yoga-positurer og sex-masing. Samt verdens mest irriterende øyenbryn. Stine Marie: Bad girl. Fantastisk vakker og fantastisk tøff. Håper hun vinner hele schiten! DIGGER henne. Petter: HAHAHAHA, en komedie i seg selv. Pratepetter, skrytepetter, vinglepetter, sytepetter. Han er MAX irriterende. Det verste er at han har verdens største ego uten fnugg av fundament i virkeligheten. Og han er LIIIIVREDD for at folk skal gjennomskue manipuleringen hans, derfor pøser han på i øst og vest med klaging over at han "har så dårlig samvittighet", "verste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv" osv osv hver gang han gjør noe som sårer/ødelegger for andre (hvilket han gjør ofte). Phui, er litt hekta på PH ja
Ole27 Skrevet 15. april 2010 #1323 Skrevet 15. april 2010 Ekstremt enig i bortimot alt du skrev der :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #1324 Skrevet 15. april 2010 Ekstremt enig i bortimot alt du skrev der :gjeiper: Jaaaaaa! Helt på kornet det der!
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #1325 Skrevet 15. april 2010 Digger PH. Men synes det er spesielt så dumme alle samme er.. Spesielt guttene, men også jentene er jo helt blåst i huet.
Havfrua Skrevet 16. april 2010 #1326 Skrevet 16. april 2010 Irriterer meg at ikke Stine Marie stelte seg bak Stian i går. Det hadde vært mye kulere enn at hun gikk bak Niklas. Jeg tror Stian egentlig bare kom Karro i forkjøpet når det gjelder å dolke hverandre i ryggen. Neste uke kommer de jo nye gutter til hotellet og da er jeg rimelig sikker på at Stian hadde blitt byttet ut. Greit nok at det bare er et spill men det er jo også snakk om ekte mennesker og ekte følelser. Det Victoria gjorde mot Karro syns jeg er helt utilgivelig når man liksom er så gode venninner.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #1328 Skrevet 16. april 2010 Nå vil jeg ha ut Stine Marie!!! Neste gang jentene skal ut på parsermonen så håper jeg for gud skyld ikke hun blir fredet igjen! Victoria var veldig dum som gikk bak Stian. Hun måtte jo ha skjønt at da ville hun få alle jentene imot seg. Karoline var den jenta som var godt likt av alle. Victoria kunne ha gått bak hvilken som helst gutt og hun hadde fått bli. Så hun har overhode ingen unnskyldning for det hun gjorde. Dritkjerring. Jeg tror helt klart at neste jente som må forlate hotellet er enten Victoria eller Caroline. Caroline hadde kun mari der inne men nå er Mari vekk så nå tror jeg hun står veldig svakt uten noen å være i allianse med. Petter kommer sikkert til å bytte henne ut. Selv om Stian valgte Victoria ovenfor Karo så liker jeg han fortsatt. Han valgte bare den jenta han kom best overrens med. Forholdet mellom han og karo har ikke vært det beste i det siste akkurat. Synes han er drit rå og ikke minst morsom!
Gjest Linda sofie Skrevet 16. april 2010 #1329 Skrevet 16. april 2010 Jeg var inne på bloggen til Victoria. Hun har fått over 400 hatefulle kommentarer av folk som klikker helt bananas. Jeg synes det er morsomt at folk lever seg såååå inn i et tv program. Jeg er ikke noe bedre selv men det er litt sykt å tenke på. Sykt å tenke på at folk klikker helt i vinkler pga det som skjedde igår. Noen tar jo helt av. Men Karoline og Victoria er venner idag og har ordnet opp.
lilljan Skrevet 16. april 2010 #1330 Skrevet 16. april 2010 Jeg var inne på bloggen til Victoria. Hun har fått over 400 hatefulle kommentarer av folk som klikker helt bananas. Jeg synes det er morsomt at folk lever seg såååå inn i et tv program. Jeg er ikke noe bedre selv men det er litt sykt å tenke på. Sykt å tenke på at folk klikker helt i vinkler pga det som skjedde igår. Noen tar jo helt av. Men Karoline og Victoria er venner idag og har ordnet opp. Er du sikker på det? For i de fleste media står det i dag at Karoline har skvært opp med Stian, men ikke Victoria. Hun sier også at når hun er på jobber for paradis sammen med Vic snakker hun kun med Vic hbis det er helt nødvendig. Det var lettere å tilgi Stian, men det ble ett for stort svik fra en hun anså som sin bestevenninne.
Gjest Linda sofie Skrevet 16. april 2010 #1331 Skrevet 16. april 2010 Er du sikker på det? For i de fleste media står det i dag at Karoline har skvært opp med Stian, men ikke Victoria. Hun sier også at når hun er på jobber for paradis sammen med Vic snakker hun kun med Vic hbis det er helt nødvendig. Det var lettere å tilgi Stian, men det ble ett for stort svik fra en hun anså som sin bestevenninne. Victoria hadde skrevet det på bloggen sin at de hadda ordent opp "Karoline og jeg har skværet opp den dag idag, og hun har tilgitt meg det som skjedde!"
smalls Skrevet 16. april 2010 #1332 Skrevet 16. april 2010 Jeg har å vært inne på bloggen hennes. Jeg synes veldig mange går alt for langt i dritslengingen. Det er greit å si til henne at det hun gjorde var dårlig gjort for det var det. Men å si ting som: Jeg hater deg, du er så jævla stygg. jævla fitte. brenn i helvete. gå å heng deg, du er like ille som josef fritzl osv osv. Det synes jeg er å gå alt for langt altså.
Gjest Anjelika Skrevet 16. april 2010 #1333 Skrevet 16. april 2010 Jeg var inne på bloggen til Victoria. Hun har fått over 400 hatefulle kommentarer av folk som klikker helt bananas. Jeg synes det er morsomt at folk lever seg såååå inn i et tv program. Jeg er ikke noe bedre selv men det er litt sykt å tenke på. Sykt å tenke på at folk klikker helt i vinkler pga det som skjedde igår. Noen tar jo helt av. Men Karoline og Victoria er venner idag og har ordnet opp. Jeg også leste det og tenkte at folk levde seg litt for mye inn. Og så innså jeg at jeg satt og leste bloggen til en Paradise Hotel-deltaker.. Har ikke sett det tidligere sesonger, men husker det har vært deltakere ute i avisene og sagt at produsentene av PH hadde mer enn en finger i spillet når det gjaldt hvem de skulle stille seg bak. Tror det kan være saken her, Vic som liksom er så smart kunne jo f eks ha stilt seg bak Emil eller noe så hadde ingen løftet et øyenbryn engang. Nå har hun derimot alle damene (og seerne) på nakken, ingen stoler på henne og et par av dem vil nok gjøre alt for å få henne ut ved første anledning. Uansett så var det veldig bra (reality)TV
royaltrux Skrevet 16. april 2010 #1334 Skrevet 16. april 2010 Victoria hadde skrevet det på bloggen sin at de hadda ordent opp "Karoline og jeg har skværet opp den dag idag, og hun har tilgitt meg det som skjedde!" Veldig rart at Victoria skrev det da både artikkel i VG, Dagbladet og Se&Hør (om eg huske riktig da) Caroline forteller at hun "vil ikke ha henne i livet mitt"...Noe som ikke stemmer helt her...
royaltrux Skrevet 16. april 2010 #1335 Skrevet 16. april 2010 Jeg har å vært inne på bloggen hennes. Jeg synes veldig mange går alt for langt i dritslengingen. Det er greit å si til henne at det hun gjorde var dårlig gjort for det var det. Men å si ting som: Jeg hater deg, du er så jævla stygg. jævla fitte. brenn i helvete. gå å heng deg, du er like ille som josef fritzl osv osv. Det synes jeg er å gå alt for langt altså. Veldig enig. Bli selv veldig sjokkert at det går an å slenge sånt mot folk som man ikke kjenner en gang. Det er jo et realityprogram, vi kan jo ikke vet alt som skjer der inne. Hadde jeg vært henne så hadde jeg faktisk tatt en pause fra bloggingen for det virker som det provosere ennå mer-håper at folk ikke går over streken å plage henne på gata og sånn liksom...
smalls Skrevet 16. april 2010 #1336 Skrevet 16. april 2010 Veldig enig. Bli selv veldig sjokkert at det går an å slenge sånt mot folk som man ikke kjenner en gang. Det er jo et realityprogram, vi kan jo ikke vet alt som skjer der inne. Hadde jeg vært henne så hadde jeg faktisk tatt en pause fra bloggingen for det virker som det provosere ennå mer-håper at folk ikke går over streken å plage henne på gata og sånn liksom... Litt av samme greia i fjor med Lene. Da folk klikket helt mongo pga det med Magrethe. Selvfølgelig var det dårlig gjort av Lene. Det er helt okey å si det men folk gikk LANGT over srteken med dritslengingen mot Lene å. Er til og med folk nå som fortsatt henger seg opp i det. Lene og Magrethe har ordent opp for lengst og kommet over det. Da burde virkelig folk komme seg over det å. Hadde jeg vært VIctoria hadde jeg ikke turt å gått ut alene.
suzie Skrevet 16. april 2010 #1337 Skrevet 16. april 2010 Bohemia - kunne ikke vært mer enig... Synes det virket som om at Stian fikk snusen i at Karoline ville bytte han ut - og kom henne i forkjøpet. Victoria fortalte jo Karoline at hun følte seg utenfor når hun planla alt mulig med Stine Marie, og ikke involverte henne. Synes det kom ganske godt fram hvordan de tenkte jeg... Heia Stine Marie:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #1338 Skrevet 16. april 2010 Skulle det ikke bli noe mellom Karoline og Daniel?? Det betyr at begge kommer inn igjen eller?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #1340 Skrevet 16. april 2010 Jeg er vel den eneste som ikke sørger over at Karoline måtte dra. Jeg synes hun var kjedelig. Jeg synes ikke det er et så stort tap at hun måtte pakke kofferten og dra. Bra Stian fikk ho ut nå for hun hadde garantert byttet han ut med en av de nye guttene. Hun har sutra så mye over at hun er så lei av han og over det han sa under pandoras for 2 uker siden eller noe. At han ikke hadde følelser for henne. Så nei gjør meg ingen ting at hun måtte ut. Jeg håper Petter går ut neste uke. Petter: jeg er den smarteste av alle sammen her inne. jeg er den som er best likt. Haha yeah right. Æsj han er så blærete av seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå