Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Dette må ha vært den sykeste parsermonien ever!! :hakeslepp: Jeg hadde ALDRI trodd Karoline måtte dra. Utrolig trist :tristbla: Jeg tror Victoria kommer til å gå på en smell. Eller jeg håper det. Når Triana spurte hvorfor hun stilte seg bak Stian så sier hun: Jo fordi Petter var opptatt. Ja so? Petter hadde valgt Victoria ovenfor Caroline. Akkuratt som alle de andre guttene hadde gjort. Skjønner ikke hvorfor alle gutta er så betatt av henne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Man kan gjøre mye i spillet, men å droppe et ordentlig vennskap for en ekstra uke på Paradise Hotell er ganske uforståelig for meg.

Hun syntes tydeligvis ikke det var så ordentlig som Karoline ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at etter Vic kom inn igjen så har ikke vennskapet mellom de to vært det samme. Kanskje litt pga at Karoline og Stine Marie hadde blitt så gode venner. Jeg synes Karoline var alt for "fin" for PH. Hun ville ikke være med på noen ting og var rett og slett kjedelig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når Triana spurte hvorfor hun stilte seg bak Stian så sier hun: Jo fordi Petter var opptatt. Ja so? Petter hadde valgt Victoria ovenfor Caroline.

Skjønner heller ikke hva det skulle ha å si. Fantastisk dårlig unnskyldning :) Kanskje hu rett og slett liker å være jævlig mot folk. Eller vise at hu er "bedre" enn andre ved hu blir valgt uansett

Skrevet

Kunne Stine-Marie i teorien stilt seg bak Stian slik at både Victoria og Karoline røk ut?

Skrevet

Kunne Stine-Marie i teorien stilt seg bak Stian slik at både Victoria og Karoline røk ut?

Det lurer jeg også på?

Med tanke på at Karoline tydeligvis hadde røket uansett, så kunne SM like gjerne tatt Vic med i dragsuget. Da hadde jeg likt SM litt bedre!

Skrevet

Det hadde vært godt spill å kaste ut to konkurrenter på en gang.

Skrevet

Mulig at den Stian da hadde valgt hadde havnet på solo..

Skrevet

Victoria blir nok poppis der inne når hun kliner med Emil i dusjen som de viste i promoen for mandag.

Skrevet

Victoria er en løstøs. Likevel er jeg glad hun kom inn igjen, for det skaper litt action.

Skrevet

Kunne ikke Karoline gått til Nikolas, og hatt en bitteliten sjangse der, også kunne Stine-Marie sparka Victoria på hue og ræva ut.. også neste uke hivd ut Stian også..

Hadde vært mye bedre det vel.. :)

Og hvorfor er Petter så sykt populær i gjengen????

Skrevet

Fy faen for en kjerring!! Åsså sitter hun å får trøst av guttene etterpå Blææ jeg må spy!

Og når hun itillegg kommer med en kommentar om at de andre bare kan våge å vende henne ryggen?? Petter er å en person jeg snart dørt av! Snakk om ekkel selvopptatt fyr!

Skrevet

Jeg sitter her med masse tårer. Er skuffer over Victoria og Stian. Vet noen hva den sangen de spilte når Karoline gikk ut heter ?

Gary Jules - Mad World

Victoria og Emil kliner? Men hva er greia med at hvis 2 stykker som ikke er par kliner så klikker alle og den som er par med han gutten føler ar han er utro?

Thea og Emil hadde sex i kveld, så man kan jo skjønne hvordan hun blir litt irritert for at han roter med Vic i dusjen...

Jeg lurer på hvor mye tv3 betalte Victoria for å kaste ut Karoline, jeg.. Jeg er overbevist om at de hadde en finger med i spillet her, Victoria er sikkert bitchy, men ikke i denne skalaen. Karoline var en altfor stille der inne, og etter at det skar seg mellom henne og Stian er det vel rett og slett dårlig for seertallene å ha henne der. Jeg blir virkelig ikke overrasket om det kommer frem at tv3 sørget for dette. Trist, jeg likte Karoline kjempegodt :sukk:

Jeg er skikkelig spent på hvem det er som kommer inn neste uke, det må da være en ex av Tine eller? :popcorn:

Skrevet

Jeg liker Tine best av alle. Fordomsfulle meg tenkte i begynnelsen at hun var en bimbo som ikke visste noenting, men hun virker som den mest oppegående og empatiske av dem.

Annonse
Skrevet

Endelig skjer det noe inne på hotellet, uka som kommer blir nok full av drama og action. Skjønner ikke at folk blir sure for dette, det er jo ikke noe moro å sitte å se på at alle er venner og ingen intriger. Det er jo dette som er god TV!

Skrevet

Jeg liker Tine best av alle. Fordomsfulle meg tenkte i begynnelsen at hun var en bimbo som ikke visste noenting, men hun virker som den mest oppegående og empatiske av dem.

Akkurat det samme her.

Skrevet

Endelig skjer det noe inne på hotellet, uka som kommer blir nok full av drama og action. Skjønner ikke at folk blir sure for dette, det er jo ikke noe moro å sitte å se på at alle er venner og ingen intriger. Det er jo dette som er god TV!

Jepp... Selv om jeg er litt i sjokk, må jeg innrømme at jeg gleder meg over å se at det blir litt liv neste uke. Denne uken har jo faktisk vært kjempekjedelig

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv!

Skrevet

:dåne: Victoria er jo helt jævlig! Akkurat som jeg hadde inntrykk av da hun røk ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...