Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

faens driiiit. karro var jo bare hærlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha... hva sa SM? Bege "brysttøttan" din e ut?

Brystvortan.

Gjest dalieo
Skrevet

Hadde håpet Karoline kom til å vinne :sukk:

Hva ER det med Victoria, hvorfor er alle guttene forelsket i henne?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ååh, så lei Victoria. Det bekymra trynet hennes...

Endelig nye gutter da!

Men altså, Victoria og Emil kliner? Og så er hu egentlig forelska i Stian? Hmm...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg er veldig sjokkert. Så ikke den komme!

Victoria og Emil kliner? Men hva er greia med at hvis 2 stykker som ikke er par kliner så klikker alle og den som er par med han gutten føler ar han er utro?

Skrevet

Etter at Daniel Hamnes (22) måtte forlate «Paradise Hotel» i gårsdagens episode har hatefulle kommentarer strømmet inn på Victoria Norrmans (20) blogg, skriver Seher.no. Hentet fra db.no

..Jeg tror ikke det blir bedre nå!

Skrevet

nei, og for å gjøre ting enda bedre kliner hun med emil! :(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Victoria og Emil kliner? Men hva er greia med at hvis 2 stykker som ikke er par kliner så klikker alle og den som er par med han gutten føler ar han er utro?

Emil hadde seg jo tydeligvis med Thea i dag, så om han rota med en annen dagen etterpå kunne vel hvem som helst fått en litt kjip følelse... SELV om det er på paradise. Man bor jo rett oppå hverandre

Skrevet

Jeg sitter her med masse tårer. Er skuffer over Victoria og Stian. Vet noen hva den sangen de spilte når Karoline gikk ut heter ?

Skrevet

Jeg sitter her med masse tårer. Er skuffer over Victoria og Stian. Vet noen hva den sangen de spilte når Karoline gikk ut heter ?

Mad world heter den :)

Forøvrig skikkelig skuffa over Stian.. for en dust.

Håper Karro kommer inn og får en fredning eller noe :) Men tviler.. Virker som det er Victoria det er meningen at skal vinne i år.

Skrevet

Haha Victoria og Stian skøyt seg selv i foten. Hvert fall Victoria. Vil hun ha alle jentene mot seg eller??? At det går ann å være så forbanna dum og ikke minst falsk. Jeg vet det er et spill men hadde jeg vært Karoline hadde jeg klikket. Victoria skulle liksom være Karolines bestevennine også stiller hun seg bak Stian? Fysj så dårlig gjort.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Egentlig litt komisk at Victoria har alle guttene rundt lillefingeren. Trur egentlig ikke det at hu kliner med Emil kommer til å forandre det så mye heller, dumme som de er

Skrevet

Nå sa jo Stian til Caroline at han ønsket å beholde Victoria, men nei da, det var helt uaktuelt!

jeg tror virkelig ikke Caroline brydde seg så mye om Victoria som hun gir utrykk for, ja hun hadde aldri gått bak ryggen på henne, men hun ønsket ikke å hjelpe henne heller, + at hun å Stian hadde glidd fra hverandre den siste uken, og hun gikk rundt å sa hun måtte bare bytte, så hun fikk det jo litt som hun ville, eller hva?

Det jeg ikke likte med Caroline var at hun umiddelbart gikk rundt og fortalte alt Stian sa til hun, til alle de andre jentene, og hun spilte litt med alle.

Hvor ellers skulle Victoria stå da? Alle ville ha hun ut, om hun hadde stått back Petter var det stor sjanse for å ryke ut.

Skjønner ikke hvorfor de fleste bare skylder på Victoria, Stian ville jo at hun skulle stå bak han selv!

Jeg liker Victoria, og tror ikke hun er noe dårlig person, men hun måtte bare redde seg selv, det er ett spill, liker også personligheten til Stian mer nå!

Favoritten min der inne nå er Emil, han har den beste personligheten

Niklas, SM og Karoline liker jeg minst der inne., BTW så glad for at Mari gikk ut!

Ønsker egentlig at en jente skal vinne I år :popcorn: og rett å slett fordi alle hater Victoria, vill jeg at hun skal vinne :heiajente: :happy:

Skrevet

Steike jeg er i sjokk! Viktoria og Stian skal iallefall på hue og rævva ut. Jeg DIGGER det bitchy blikket til Stine Marie. Karoline var kjedelig, men uten tvil den mest oppegående der inne. Men endelig litt spenning :popcorn:

Skrevet

Synes det var litt merkelig hvordan Stian plutselig følte han og Karoline hadde sklidd fra hverandre. På de 2 timene Vic var inne igjen eller??? Urk, jeg håper hun går på en smell!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå sa jo Stian til Caroline at han ønsket å beholde Victoria, men nei da, det var helt uaktuelt!

jeg tror virkelig ikke Caroline brydde seg så mye om Victoria som hun gir utrykk for, ja hun hadde aldri gått bak ryggen på henne, men hun ønsket ikke å hjelpe henne heller, + at hun å Stian hadde glidd fra hverandre den siste uken, og hun gikk rundt å sa hun måtte bare bytte, så hun fikk det jo litt som hun ville, eller hva?

Det jeg ikke likte med Caroline var at hun umiddelbart gikk rundt og fortalte alt Stian sa til hun, til alle de andre jentene, og hun spilte litt med alle.

Hvor ellers skulle Victoria stå da? Alle ville ha hun ut, om hun hadde stått back Petter var det stor sjanse for å ryke ut.

Skjønner ikke hvorfor de fleste bare skylder på Victoria, Stian ville jo at hun skulle stå bak han selv!

Jeg liker Victoria, og tror ikke hun er noe dårlig person, men hun måtte bare redde seg selv, det er ett spill, liker også personligheten til Stian mer nå!

Favoritten min der inne nå er Emil, han har den beste personligheten

Niklas, SM og Karoline liker jeg minst der inne., BTW så glad for at Mari gikk ut!

Ønsker egentlig at en jente skal vinne I år :popcorn: og rett å slett fordi alle hater Victoria, vill jeg at hun skal vinne :heiajente: :happy:

Det er jo alltid en gutt og en jente som vinner. I fjor vant petter og hun benedicte eller hva hun nå het

Men jeg er enig med deg. Det er et spill. Og Karoline har gått rundt å sagt hun ville bytte partner, så hvorfor gjorde hun ikke det da??

Skrevet

Wæ ble helt sjokkert nå jeg. Var utrolig uventa med Victoria og Stian, faen da... Likte Karoline skikkelig godt. Satt og håpa på at Stine Marie skulle stille seg bak Stian også, tror det hadde vært det beste, men kanskje ikke det går an og kaste ut to i slengen?

Jaja. Gleder meg til neste uke, så ut som om det kunne bli dramatisk!

Skrevet

At Stian ikke er den dypeste skuffen i kommoden der inne er jo ikke surprice, men at Victoria tok et slikt valg for å komme seg videre en uke der inne er jo nesten sykelig synes jeg. Man kan gjøre mye i spillet, men å droppe et ordentlig vennskap for en ekstra uke på Paradise Hotell er ganske uforståelig for meg.

Skrevet

Det er jo alltid en gutt og en jente som vinner. I fjor vant petter og hun benedicte eller hva hun nå het

Men jeg er enig med deg. Det er et spill. Og Karoline har gått rundt å sagt hun ville bytte partner, så hvorfor gjorde hun ikke det da??

Åja :D sant det!

så bra...

Enten Victoria og Emil eller Victoria og Stian :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...