Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag er det Pandoras eske!! Håper på litt drama der... :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag er det Pandoras eske!! Håper på litt drama der... :popcorn:

Håper på at det kommer til å komme en sikkelig syk twist under pandoras ekse.

Gjest lolita___
Skrevet

Hun caroline må serriøst ut hun er så kjedligggg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare ler meg i hjel av Stian. Han er jo så morsom!!

Jeg tror hvert fall Caroline ryker. Kanskje Thea hvis Karoline stiller seg bak Emil da.

Gjest dalieo
Skrevet

Synes Victoria er den kjedeligste, hun ser alltid så sur ut og av en eller annen grunn virker det som alle guttene er på knærne etter henne :klø: Jeg liker Karoline (blonde) godt, hun virker snill og god, og har litt klasse. Håper det blir noe av henne og Stian etterhvert :)

Gjest Silvermist
Skrevet

Denne episoden har vært et stort gjesp så langt.....

Håper det tar seg opp i Pandoras.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Lurer på hvem av SM og Caroline som blir fredet. Håper egentlig at Caroline blir fredet og stiller seg bak Petter og får ut Victoria.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke kommer inn en ny gutt neste uke så klikker jeg!! :kjefte: Nå er det på tide at guttene kan svette litt og stresse. Synes de har fått slappet av lenge nå.

Jeg er så lei av Victoria. Håper ho ryker ut for godt imorgen

Gjest luremegpå
Skrevet (endret)

Jeg tror Karoline( stavanger) jentå blir freda, så ryker SM. Deretter stiller Karoline( stavanger) seg bak petter ,og victoria ryker.

Enig o at det er altfor unge folk med i år, men det trekker vel seere uansett.) hehe

Endret av luremegpå
Skrevet (endret)

Jeg håper Caroline får fredningen, ellers ryker Victoria! :sjokkert:

Det skjer noe under parseremonien i morgen, siden alle var så sjokkerte. Min beste gjetning er at SM får fredningen, så stille Mari seg bak Stian eller Emil eller Carl fordi hun vet SM kommer til å ta Niklas.. Gleder meg :popcorn:

Endret av Gjesten
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med Victoria egentlig?

Jeg fulgte ikke med før etter at hun gikk ut.

Var så utrolig teit at hun ble Miss Paradise.

Hun var laaaangt fra den beste til å pole dance.

Gjest luremegpå
Skrevet

Hva er greia med Victoria egentlig?

Jeg fulgte ikke med før etter at hun gikk ut.

Var så utrolig teit at hun ble Miss Paradise.

Hun var laaaangt fra den beste til å pole dance.

en victoria vant jo kun fordi hvis de ikke valgte henne, ville hun havnet på solo, og ikke fått fredning og røket ut i morgen, så guttane tenkte nok på det og:)

Gjest lolita___
Skrevet

sikkelig kjedlig på denne episoden da...Håper det skjer ting etterhvert

Gjest Bloodless
Skrevet

Kjedelig episode.

Er det bare meg, eller ser Niklas eldre ut enn han er? Ikke misforstå, fyren ser bra ut, men han ser ut som han er nærmere 30.

Gjest lolita___
Skrevet

Kjedelig episode.

Er det bare meg, eller ser Niklas eldre ut enn han er? Ikke misforstå, fyren ser bra ut, men han ser ut som han er nærmere 30.

Helt enig med deg han ser veldig gammel ut.Jeg synest ikke han er kjekk i det hele tatt.

Morsomt at mari ville bli BLOND.Er hun ikke blond nok

Gjest Bloodless
Skrevet

Synes han er kjekk. Han har et veldig maskulint ansikt, og fine trekk. Pen nese, hehe. Oppførselsen hans er en helt annen sak...

Gjest lolita___
Skrevet

skjønner ikke at dere synest han er kjekk...Hadde han ikke hatt den kroppen så tror jeg dere hadde hatt en annen mening.Ansiktet er ikke mye pent.

Skrevet

Synes Niklas er virkelig ikke min smak. Gutter med langt hår som er konstant fett er ikke særlig fint. Pluss at han bare snakker om sex. Hadde blitt så vanvittig lei og litt provosert om jeg var Mari.

Håper fredningen går til SM så Victoria fyker ut igjen og alle kan gråte noen tårer - og glemme det igjen på festen etterpå :) Så håper jeg videre at SM ryker gangen etterpå!

Skrevet

Så utrolig kjedelige spørsmål de kom med under pandoras eske.... har du romantiske følelser for... vil du ha sex med....

Kjedelig episode. Jeg tror Caroline og Mari ryker. SM får fredning og stiller seg ved Niklas. Caroline har ingen¨å gå til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...