mia83 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #1181 Skrevet 13. april 2010 Jeg synes det er så komisk at guttene gaper og får hakeslepp av å se på at jentene danser...
smalls Skrevet 13. april 2010 #1182 Skrevet 13. april 2010 Stine Marie griner igjen. Bombe Lurer virkelig på åssen fordel Victoria får? Må da være noe godt som kommer ut av konkurransen. Altså for hennes del da. Enig at Stian er utrolig morsom. Han må være den morsomste der inne. Ler godt av alt det han sier
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1183 Skrevet 13. april 2010 Karoline er så mye tykkere enn dem andre der.Hun bør få ros på at hun turte å stille opp i det hele tatt.Hun er ikke feit tvert i mot,men de andre er sikkelig tynne med 10 meters mellomrom mellom bena.Tine og hun Thea..De bør spise noe annet en den cornflaksen
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1184 Skrevet 13. april 2010 Jeg synes det er så komisk at guttene gaper og får hakeslepp av å se på at jentene danser... Hehe skulle nesten tro de aldri hadde sett en jente danse før. De ble jo helt ville. Emil så jo nesten sjokkert ut til tider
Gjest lolita___ Skrevet 13. april 2010 #1185 Skrevet 13. april 2010 Hehe skulle nesten tro de aldri hadde sett en jente danse før. De ble jo helt ville. Emil så jo nesten sjokkert ut til tider Heheheh sant:)Men de er nok sikkelig kåte hele gjengen:) De danset ikke noe spessielt bra noen av de hvertfall ikke victoria hun irriterer meg grenseløst.Karoline(blonde) er så søt og har fakktisk den fineste kroppen der inne,de andre er for tynne.
smalls Skrevet 13. april 2010 #1186 Skrevet 13. april 2010 Er det bare meg eller går Stine marie alltid i den samme svarte g-strengen? Eller kanskje hun har mange like.
The Kitten Skrevet 13. april 2010 #1187 Skrevet 13. april 2010 Jeg føler meg ganske sikker på at Stine Marie har byttet truse der inne.
ExMuslimAtheist Skrevet 13. april 2010 #1188 Skrevet 13. april 2010 Ja merket det samme, hun har vell bare flere av samme type. Så glad Victoria kom tilbake, hun har den beste personligheten syns jeg, SM har litt problemer eller noe, hun hater Victoria uten grunn, syntes ikke SM er en dårlig person men hun har sider ved henne jeg ikke liker, Mari derimot har forandret seg skikkelig syns jeg, og tine har tatt hele situasjonen veldig bra. Caroline og Victoria FTW
Gjesten Skrevet 13. april 2010 #1189 Skrevet 13. april 2010 Det kan bli spennende med Victoria der inne, jeg tror det vil snu ting litt på hodet Stian virker egentlig dum som et brød, men samtidig er han litt søt. Bare synd han ikke klarer å innrømme hva han føler for Karoline MEN NÅ VIL JEG HA INN FLERE GUTTER!! Hva er greia liksom, skal de bare fortsette å helle jenter inn der og la alle guttene sitte der i ro og mak??
Gjest Iah Skrevet 13. april 2010 #1190 Skrevet 13. april 2010 Ble pinlig berørt av dansingen jeg. Kjære vene så flaut å se på. Enda ei jente inn, synes det er helt greit at Viktoria kommer inn igjen, ser for meg at det kan skape en del drama og det liker vi. Men nå er det virkelig på tide med noen nye gutter altså.
Gjest Bloodless Skrevet 14. april 2010 #1191 Skrevet 14. april 2010 Haha, lo godt av ansiktsutrykkene til guttene! Spesielt Emil, han så ut som et guttunge på julaften. Synd at Victoria kom inn igjen.
NatashaHAHA Skrevet 14. april 2010 #1192 Skrevet 14. april 2010 Synes det var knall at Victoria kom inn igjen, men dansen hennes var langt ifra like imponerende som guttene fikk det til å høres ut som, hun er altfor tynn til å kunne "shake" hahahaa så bare rart ut. Men hun må bli den jenta hun var på introduksjonsdagen, ikke den stille blyge jenta hun ble med ukene. Stine Marie må UT snart. Umodne drittunge.
Gjest lolita___ Skrevet 14. april 2010 #1193 Skrevet 14. april 2010 victoria er ikke altfor tynn du er blind..Hun har perfekt kropp og har nok å shake
NatashaHAHA Skrevet 14. april 2010 #1194 Skrevet 14. april 2010 (endret) Ja hun ser flott ut og mener selv hun er den peneste jenta som har vært på paradise, men sånn formvis, så hadde de andre jentene mye mer å by på med akkurat rumpeshakinga. Endret 14. april 2010 av NatashaHAHA
Gjest lolita___ Skrevet 14. april 2010 #1195 Skrevet 14. april 2010 Eks hvem kanskje bare karoline(blonde)resten er altfor tynne.Karoline er den peneste der synest jeg.
Gjest Catwoman Skrevet 14. april 2010 #1196 Skrevet 14. april 2010 Virket jo nesten som om alle guttene ble forelsket da Viktoria kom inn igjen. Kanskje det at hun var litt stille og tilbakeholden sist om gjør at hun blir ektra spennende på guttene. Men hun er jo den absolutt flotteste av alle jentene som har vært innom der i år.
Mischa Skrevet 14. april 2010 #1197 Skrevet 14. april 2010 Vet ikke helt hva jeg syns om at Victoria kommer inn igjen, hun virker som en søt og oppegående jente, men hun ble så sutrete på slutten.. Skjønner ikke hvorfor alle jentene tiltrekkes av Niklas, han er den minst attraktive der inne i mine øyne.. Og jeg irriterer meg så grenseløst over den tannen som stikker ut
Gjest Linda sofie Skrevet 14. april 2010 #1198 Skrevet 14. april 2010 Var inne på en blogg hvor da personen hadde avslørt hvem som vant!!! Det er ikke sikkert at de vinner men uansett så er det så utrolig unødvendig å avsløre sånt!!!! Noen bare MÅ røpe slikt. Blir så sur.
Sarafina Skrevet 14. april 2010 #1199 Skrevet 14. april 2010 Ja hun ser flott ut og mener selv hun er den peneste jenta som har vært på paradise, men sånn formvis, så hadde de andre jentene mye mer å by på med akkurat rumpeshakinga. Victoria mener du, hun som mener selv at hun er den peneste jenta? Hvordan vet du det? Forundrer meg egentlig ikke, altså - hun virker å ha god selvtillit når det gjelder dette, og det har hun jo all grunn. Mener at hun ihvertfall er BLANT de peneste jentene som har vært på PH, iallfall i det norske. Men de danske jentene går de norske en høy gang. Husker dere Line Sofie fra forrige danske sesong? Vakker og helt nydelig.
Cava Queen Skrevet 14. april 2010 #1200 Skrevet 14. april 2010 Det virker som om Stine Marie har problemer med å bli avvist - eller at hun tror hun blir avvist. Hun virker på meg som en jente som ikke tolererer at noen har andrer venner. Hun tolker jo alt som hun tilfeldigvis ikke får være med på som negativt og at folk snur ryggen til henne. Hvis man er venn med henne så må man for guds skyld ikke snakke med andre!! Og skal man snakke om noe må man vente til hun er tilsteder ellers føler hun seg automatisk utenfor! Hva er det da?? Voldsomt slitsomt med sånne mennesker for man går jo hele tiden på tå hev for å passe på at hun ikke tolker ting feil. Har hatt en sånn venninne selv... Det var greit at jeg hadde andre venninner bare hun var nr. 1 og den som fikk vite alt og vite det først. Skulle vi ut en lørdag kveld og jeg hadde snakket med en annen venninne først om å ha vorspiel f.eks. så ble hun sur og følte seg utenfor. Sa jeg da at jeg hadde jo ringt henne også men fordi jeg hadde truffet den andre venninnen først og derfor spurt henne først så reagerte hun med stillhet (sånn SM overfor Tine) og begynte så å gråte fordi hun hadde følt at hun ikke ble inkludert... Håper SM ryker. Hun lager for mye drama av ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå