Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser det er mange her som synes Carl er stygg, men jeg synes han er kjekk jeg :sjenert: Jeg er vel sikkert den eneste som synes det. Hehe.

Jeg er veldig spent på ho nye som sjekker inn i morgen. Kanskje hun kan lage litt action

Maria kan IKKE nappe bryna sine. Huff ser helt grusomt ut. Også det store mellomromme mellom bryna da? Det er slik man kan bli seendes ut første gang man begynner å nappe de.

Jeg vil at Mari skal gå ut. Hun bare irriterer meg! Hun er ikke pen i det hele tatt. Niklas trenger briller.

Stian er bare fet. Han er kjempe morsom. Lo godt da han måtte gå inn på doen for å ronke. :fnise:

Hva skal dette bety? Jeg sliter med å se sammenhengen.

Endret av Larsern
Skrevet

Var det eksponeringsdanser hun sa, ja.. Hørte ikke hva hun sa, bare eksponerings-etellerannet.. Fancy ord for stripper.. :gjeiper:

Jeg likte Tine i begynnelsen, men nå synes jeg hun oppfører seg litt vel barnslig. Og kombinert med babystemmen hennes blir det litt slitsomt.

Jeg er ganske sikker på at det hun sa var "eksponeringsdekoratør" For både jeg og mannen satt og lurte på hva i all verden det betydde...

Ellers reagerte mannen også på jordnær vs "down to earth" kommentaren.

Skrevet

Synes det i masken så veldig ut som en gutt, jeg. Krysser fingrene for det :)

:idesmil: Den muligheten tenkte jeg ikke på en gang. Er på tide med en ny gutt der inne så det hadde vært knall!

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det hun sa var "eksponeringsdekoratør" For både jeg og mannen satt og lurte på hva i all verden det betydde...

Jepp, hun sa eksponeringsdekoratør. Kan også kalles eksponeringsdesigner. Jobber med interiør og generell butikkdesign.

Tror kanskje det er Victoria bak masken, på grunn av de blå øynene.

Skrevet

Jeg synes å det ble for dumt det at Tine og SM klina. Virker som de kun gjorde det pga oppmerksomhet. SM trenger jo oppmerksomhet 24/7 virker det som. Håper bare ikke SM vinner miss paradise. Jeg tipper kanskje ho nye vinner? Eller Karoline.

Skrevet

Noen her som har fått med seg og også irritert seg over de "spoilerene" som brått står på tekst tv og Vg nett osv. ?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Noen her som har fått med seg og også irritert seg over de "spoilerene" som brått står på tekst tv og Vg nett osv. ?

Ja det er utrolig plagsomt! Jeg klikker meg verken inn på vg eller seher lengere.

Skrevet

Ja det er utrolig plagsomt! Jeg klikker meg verken inn på vg eller seher lengere.

Jeg vet, det har jeg kuttet helt ut! Forbanna tekst-tv også, må man bare la være. :snurt:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at det er Daniel som kommer inn igjen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Carl hadde jo også en strålende kommentar; "I see what I like"

Jeg tror også det er en gutt som kommer inn!

Skrevet

Carl hadde jo også en strålende kommentar; "I see what I like"

Jeg tror også det er en gutt som kommer inn!

Ja, den :skratte: jeg av også.

Gjest luremegpå
Skrevet

Eg og hb Daniel komme inn igjen ! Gje meg en litt sleske hunk seie eg bare!!

YEAH!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper for guds skyld det er en gutt som kommer inn i kveld. Nå er jeg drit lei at det bare kommer jenter inn.

Thea virker litt små dirty da :fnise: Lurer på om hun og Emil kommer til å gjøre noe sammen.

Jeg tror at selv om Stine Marie nesten hele tiden er på solo så kommer ikke hun til å bli lett å få ut. Tror hun kommer til å bli der en god stund til. Jeg føler på meg at enten så får Stine marie en fordel siden hun var den som havna på solo eller så får hun en ulempe.

Skrevet

Jeg har sluttet å gå inn på alt av nettaviser o.l., for jeg vil ikke vite noe. Utrolig irriterende at de skriver det! :snurt:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Lurer på hvem som blir miss paradise. hvem tror dere?

Annonse
Skrevet

Lurer på hvem som blir miss paradise. hvem tror dere?

Det lurer jeg også på..

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Bare ikke Stine Marie vinner. Hun som vinner pleier alltid å få en fordel

Skrevet

Kanskje vinneren må sende hjem en gutt?

Gjest Huffsa
Skrevet

Hvis det kommer en jente idag, så sender jeg klage til Tv3 :kjefte:

Vil ha noen kjekke gutter!

Det så jo ut som ei jente med tanke på sminken og øynene bak masken..

Skrevet

Det er ei jente som kommer inn i dag. Ser det på nakken og klærne personen har under. Om det ikke er en gutt med jentetopp, eller en del av kostymet da :fnise:

Regner med det er Victoria på grunn av de blå øynene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...