Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere enn meg som fikk med seg hva hun nye sa om Caroline?? Hun likte Caroline minst fordi de var nok veldig forskjellige, hun sa "Caroline virker veldig jordnær, ikke sånn som meg, som er mer down to earth lissom" HAHAHAHAHA erre mulig å være så kort?!?!

:hoho: Det la jeg ikke merke til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Flere enn meg som fikk med seg hva hun nye sa om Caroline?? Hun likte Caroline minst fordi de var nok veldig forskjellige, hun sa "Caroline virker veldig jordnær, ikke sånn som meg, som er mer down to earth lissom" HAHAHAHAHA erre mulig å være så kort?!?!

Herlig :ler:

Skrevet

Ja, jeg reagerte på det jeg også. Haha! Smart dame!

Skrevet

Var det ikke Petter som ville at alle skulle stemme på Emil og Stine Marie?

Gjest Silvermist
Skrevet

Var det ikke Petter som ville at alle skulle stemme på Emil og Stine Marie?

Jo.

Skrevet

Jeg synes synd på Stine-Marie.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg synes synd på Stine-Marie.

Ser ut som hun har det greit nå... :lur:

Skrevet

Stine Marie er så altfor oppmerksomhetssyk. Jeg blir sprø!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette blir for dumt. Stine-Marie og Tine irriterer meg noe jævlig. Snakk om å være oppmerksomhetssjuk, BEGGE TO. "Gjett hva vi har gjort a'! Ikke bare klina!! ÆHÆHÆÆÆÆÆÆÆÆ"

Skrevet

Jeg er helt enig at hele det opplegget der ble for dumt. Alt,alt,alt for dumt.

Gjest lolita___
Skrevet

Tror Tine er sikkelig sjalu på Niklas og Mari.Da de klinte skulle hun plutselig kline med sm.Også er hun så redd for å bli stemplet som bifil.Mange av de jentene har sikkelig dårlig selvtillit at det er sykt.Man ser jo at Tine er på knærne etter Niklas forsatt..

Hun nye er bare SUPER smart:)

Skrevet

Jepp, tenkte på det! Retarded....

Skrevet (endret)

Jeg la også merke til den "down to earth" kommentaren. Pricelss :skratte:

Jeg synes Tine er kjempesøt jeg. Hvis hun vil kysse på/ha sex med stine marie så må hun da få lov til det. Jeg synes virkelig den jenta er til å spise opp! :yvonne:

Endret av Gjesten
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Klart hun må, men når det gjøres på den måten blir det bare så altfor opplagt at hun gjør det kun for "hevn"/oppmerksomhet til at det kan være "søtt". De vet jo at alle guttene sikler etter dem; stiller seg opp og kliner rett foran for eksempel Emil.

Veit det er Paradise, men synes det blir for dumt alikevel. :)

Skrevet

Lurer veldig på hvem hun i masken var. Kommer det enda ei jente inn?! Blir spennende i morgen med kåringen av miss Paradise, hvis ikke Stine-Marie vinner drar hun vel hjem i protest. :ler:

Skrevet

Lurer veldig på hvem hun i masken var. Kommer det enda ei jente inn?! Blir spennende i morgen med kåringen av miss Paradise, hvis ikke Stine-Marie vinner drar hun vel hjem i protest. :ler:

Synes det i masken så veldig ut som en gutt, jeg. Krysser fingrene for det :)

Hun nye var jo eksponeringsdanser (følte det var et fancy ord for stripper). Hun klarer nok lett å vinne over SM.

Skrevet

Var det eksponeringsdanser hun sa, ja.. Hørte ikke hva hun sa, bare eksponerings-etellerannet.. Fancy ord for stripper.. :gjeiper:

Jeg likte Tine i begynnelsen, men nå synes jeg hun oppfører seg litt vel barnslig. Og kombinert med babystemmen hennes blir det litt slitsomt.

Skrevet

Yes da! Det var til og med mer i retning av down to ørt.

Godjenta si det! ;)

Skrevet

I Tines forsvar var hun sørpe full da. Hun husker sikkert ikke det grann i dag, og vi vet vel alle at man kan dra ting litt vel langt i fylla.

Jeg synes det så ut som personen bak masken var en gutt, jeg håper det hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...