Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper virkelig de jentene får fikset øyebrynene sine når de ser seg selv på tv.For det der er ille spessielt hun Maria,de starter på midten av øye ohh blir helt oppgitt :snurt:

Ja! Nesten alle jentene der har jo helt syke øyenbryn. Og nå har Niklas blitt med i øyenbrynsklubben etter at han farget sine med hårfarge ...

Skrevet

Ja! Nesten alle jentene der har jo helt syke øyenbryn. Og nå har Niklas blitt med i øyenbrynsklubben etter at han farget sine med hårfarge ...

Eg tykkjer faktisk at det som gjorde han litt sjarmerande var dei lyse augebryna :fnise:

Gjest lolita___
Skrevet

heheh jaa det så sikkelig rart ut og falskt:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser det er mange her som synes Carl er stygg, men jeg synes han er kjekk jeg :sjenert: Jeg er vel sikkert den eneste som synes det. Hehe.

Jeg er veldig spent på ho nye som sjekker inn i morgen. Kanskje hun kan lage litt action

Maria kan IKKE nappe bryna sine. Huff ser helt grusomt ut. Også det store mellomromme mellom bryna da? Det er slik man kan bli seendes ut første gang man begynner å nappe de.

Jeg vil at Mari skal gå ut. Hun bare irriterer meg! Hun er ikke pen i det hele tatt. Niklas trenger briller.

Stian er bare fet. Han er kjempe morsom. Lo godt da han måtte gå inn på doen for å ronke. :fnise:

Skrevet

I min dialekt (bergensdialekten) er det mange som sier "hun" istedenfor "henne". Det er sikkert vanlig i flere andre dialekter også. Ifølge språkrådet er det også mulig å velge om man ønsker å skrive hun/henne eller han/ham i objektsform. Selv skriver jeg alltid henne/ham i objektsform.

Nok om det!

Enig med dem som synes det er på tide med flere nye gutter på hotellet.

Skrevet

I min dialekt (bergensdialekten) er det mange som sier "hun" istedenfor "henne". Det er sikkert vanlig i flere andre dialekter også. Ifølge språkrådet er det også mulig å velge om man ønsker å skrive hun/henne eller han/ham i objektsform. Selv skriver jeg alltid henne/ham i objektsform.

Det er ikke kutyme i Bærum :)

Forøvrig håper jeg det kommer noen nye tvister snart.. Lite spennende at det kommer inn en ny blond bimbo.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette var å en ting å henge seg opp i

Synes ikke det er så rart jeg.. Jeg legger veldig merke til slike ting. Veldig mange som ikke snakker "riktig" og det synes jeg er litt synd. Har overhodet ingenting med dialekt å gjøre. For ikke å snakke om de som sier shempegøy og shøttkaker.. Det er det mest irriterende jeg hører!!!!

Gjest lolita___
Skrevet

Hater seher de røper altfor mye nå har jeg fått vite enda flere ting som jeg ikke vil.De sier det indirekte men man er ikke dum utrolig irriterende synest jeg..

Skrevet

Synes ikke det er så rart jeg.. Jeg legger veldig merke til slike ting. Veldig mange som ikke snakker "riktig" og det synes jeg er litt synd. Har overhodet ingenting med dialekt å gjøre. For ikke å snakke om de som sier shempegøy og shøttkaker.. Det er det mest irriterende jeg hører!!!!

For ikke å snakke om alle som har shyssa :kjefte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For ikke å snakke om alle som har shyssa :kjefte:

Det er ikke alle som klarer den kj lyden. Sånn er det bare. Søstra mi klarer ikke den. Men jeg gidder ikke å irritere meg grønn over det. Hun har prøvd å få det til men klarer det ikke. Samme er det med folk som lesber. Mange som gjør det å men som ikke klarer å la vær.

Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som klarer den kj lyden. Sånn er det bare. Søstra mi klarer ikke den. Men jeg gidder ikke å irritere meg grønn over det. Hun har prøvd å få det til men klarer det ikke. Samme er det med folk som lesber. Mange som gjør det å men som ikke klarer å la vær.

Én ting er selvfølgelig talefeil man ikke kan noe som helst for, men jeg tviler på at dette er tilfellet for flesteparten på hotellet. Det er vel mest sannsynlig snakk om et ganske uheldig fenomen.

Skrevet

Snart begynner en ny uke med PH!! :popcorn:

Gjest Silvermist
Skrevet

Var det sånn at jenten i det paret de splitter må sjekke ut, eller må hun kun dra på solo?

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Flere enn meg som fikk med seg hva hun nye sa om Caroline?? Hun likte Caroline minst fordi de var nok veldig forskjellige, hun sa "Caroline virker veldig jordnær, ikke sånn som meg, som er mer down to earth lissom" HAHAHAHAHA erre mulig å være så kort?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...