Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt store irritasjonsmoment der inne nå er Mari. Jeg bare vrir meg av irritasjon når hun og Niklas snakker om Tine. grr.......

Petter irriterer meg like mye som Mari - ikke rart de to blei et par!

Niklas irriterer meg fordi han er så høy på seg sjæl...

Karoline er vel anonym fordi tv3 ikke har henne i fokus vil jeg tro. Synes faktisk det er litt søtt om hun og Stian blir et par :)

Enig med deg, mari er irriterende! synes hun virker litt høy på seg selv, jeg... Først syntes jeg hun var både nydelig og ålreit og søt, men nå har jeg forandret mening. Ikke er hun pen heller, synes jeg - ikke i ansiktet ihvertfall, kulerundt ansikt jo, stort i forhold til kroppen... men hun er veldig slank og veltrent, det skal hun ha.

Synes Karoline har klart seg veldig, veldig godt på TV. Hun virker som en søt og sprudlende jente. Enig hun kunne spart seg å "sladre" om Emil og Maria, men alle mennesker gjør vi jo feil iblant... Karoline virker som den kule i gjengen, den populære jenta som alle vil være sammen med. Men, enig i at hun ikke har gjort mye utav seg, lite intriger og sex der i gården gitt... skjønner henne veldig godt, hun unngår å drite seg ut på TV!

Tror kanskje dette med Karoline kan forandre seg, kanskje hun blir villere etter hvert... Selv har jeg en følelse av at Daniel kommer inn - og går jo rykter om en romase mellom han og Karoline. Min spådom, helt vilt gjettet:

Daniel kommer inn igjen, han og K faller for hverandre. Stian blir sjalu, og vennskapet mellom daniel og Stian står i fare...

Gleder meg til fortsettelsen, er veldig underholdende i år!

Skrevet

Har lagt merke til at spesielt Emil og Stian ikke vet forskjell på når de skal si hun og henne.

"Jeg klinte med hun" f.eks.....

Skrevet (endret)

Ja, håret til Carl var heilt utruleg deileg ;) Av og til lurar eg på om han faktisk er litt smart og berre spelar utruleg dum, og liksom gjer narr av heile greia..

Endret av Papricka
Gjest lolita___
Skrevet

Heheheh Stine Maria er drama,men søt er hun.Sikkelig fjortis opplegg da klikker fordi de ikke inkluderer henne. :fnise:

Skrevet

Huff ja.. Jeg vet ikke hva som er greia med SM. Hun er jo dramaqueen no. 1. Syns det er rart Emil sa at han ikke likte hvor mye hun trengte oppmerksomhet. Han vil vel bare ha sex. Selv om han ikke er så sexgal som han påsto i begynnelsen.

Og hvorfor kan ikke Stian og Karoline bare innrømme følelsene sine for hverandre. De er så herlige begge to. Stian er jordnær og morsom. Han er vel den som prater minst om å ha sex egentlig. Veldig moden for sine tjue år. Og Karoline er herlig. Jeg syns de to viser utrolig styrke som klarer å la være å la seg rive med av sex presset.

Hadde jeg vært arbeidsgiver ville de to ikke miste poeng for sin opptreden i PH så langt.

Men andre derimot. SM kan se langt etter en jobb :gjeiper:

( Long time reader. Første gang jeg har kommentert og endelig registrert meg :sjenert: )

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Huff ja.. Jeg vet ikke hva som er greia med SM. Hun er jo dramaqueen no. 1. Syns det er rart Emil sa at han ikke likte hvor mye hun trengte oppmerksomhet. Han vil vel bare ha sex. Selv om han ikke er så sexgal som han påsto i begynnelsen.

Og hvorfor kan ikke Stian og Karoline bare innrømme følelsene sine for hverandre. De er så herlige begge to. Stian er jordnær og morsom. Han er vel den som prater minst om å ha sex egentlig. Veldig moden for sine tjue år. Og Karoline er herlig. Jeg syns de to viser utrolig styrke som klarer å la være å la seg rive med av sex presset.

Hadde jeg vært arbeidsgiver ville de to ikke miste poeng for sin opptreden i PH så langt.

Men andre derimot. SM kan se langt etter en jobb :gjeiper:

( Long time reader. Første gang jeg har kommentert og endelig registrert meg :sjenert: )

Jeg ser på Karoline og Stian som et sterkt pat. Tror de kommer langt hvis de holder sammen. Men alt kan skje der inne. Det er det som er gøy og spennende med Paradise hotel Du vet aldri hva som kommer til å skje og åssen twister som kommer.

Jeg synes Stine marie er en pen jente men som andre sier her så har hun dårlig klesstil og veldig barnselig. Jeg ble veldig skuffet da Emil heller ville være par med Stine Marie.

Skrevet

Har lagt merke til at spesielt Emil og Stian ikke vet forskjell på når de skal si hun og henne.

Det kalles dialekt.

Skrevet

Det kalles dialekt.

Er det dialekt? Korleis dialekt då?

Skrevet (endret)

Det kalles dialekt.

Eventuelt grov grammatisk feil.

Endret av FoxyFish
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Who cares?

Skrevet

Who cares?

Ikkje du tydelegvis.

Gjest lolita___
Skrevet

Håper virkelig de jentene får fikset øyebrynene sine når de ser seg selv på tv.For det der er ille spessielt hun Maria,de starter på midten av øye ohh blir helt oppgitt :snurt:

Skrevet

Det kalles dialekt.

Eventuelt grov grammatisk feil.

Hehe... Må være Bærumsdialekt det da???

Nei det er nok en gramatisk feil, som er felles for mange unge i dag. Det høres bare ekstra teit ut når guttene som sier det ellers snakker så "pent". :gjeiper:

Skrevet

Er nok ingen dialekt det nei...

Annonse
Skrevet

Er ikke det litt nerdete å henge seg opp i sånt når man ser på paradise hotel.......

Skrevet

Er det derfor ungdom i dag (herregud, nå føler jeg meg gammel) snakker som tullinger? Fordi grammatikk er for nerder? :popcorn: Da er jeg gjerne nerdete.

Skrevet

Er det derfor ungdom i dag (herregud, nå føler jeg meg gammel) snakker som tullinger? Fordi grammatikk er for nerder? :popcorn: Da er jeg gjerne nerdete.

:romeo:

Jeg og!

Skrevet

Det kalles dialekt.

Hehe, nei.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Dette var å en ting å henge seg opp i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...