Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til noe som indikerer at hun har daarlig selvtillitt. Hun er nok bare usikker siden hun og Niklas har gaatt fra aa vaere det sterkeste paret til aa nesten ikke snakke sammen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg får vondt av Tine. Synes Niklas behandler henne litt dårlig. Dritsekk

Det kommer nok til å stå mellom Maria og SM i dag. Håper heller Maria får bli. Merker jeg begynner å bli litt lei SM nå.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vondt av Tine. Synes Niklas behandler henne litt dårlig. Dritsekk

Det kommer nok til å stå mellom Maria og SM i dag. Håper heller Maria får bli. Merker jeg begynner å bli litt lei SM nå.

Hvorfor det? MÅ han like henne? Han har jo sagt at han synes at hun er kjedelig, han har da lov å mene det og gå etter andre jenter? Har samme inntrykk av henne som han har

Skrevet

Hvorfor det? MÅ han like henne? Han har jo sagt at han synes at hun er kjedelig, han har da lov å mene det og gå etter andre jenter? Har samme inntrykk av henne som han har

Når han sier til henne at han har følelser for henne, bør han jo mene det...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nei han MÅ ikke like henne. Men som hun selv sier så overser han henne totalt og gidder ikke å snakke med henne en gang. Og han vet godt at ho har følelser for han så han kunne heller ha kommet til henne å sagt at han har rota med Mari istdenfor å gå bak ryggen på henne og prøve å skjule det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Neida, han må ikke like henne ;) Men Tine er vel et følelsesmenneske som ikke helt forstår hvorfor han nå viser henne null interesse. I begynnelsen var jo Niklas så opphengt i henne, sa alle mulige flotte ting, og da er det lett å tro at det betyr noe mer enn det kanskje gjør. Gått på den smellen selv for å si det sånn, er vel typisk jentete ;)

Skrevet

stine marie er veldig pen.Mørkt hår pene øyne,nydlige trekk. Og hun har den fineste kroppen der inne;)

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes at SM er pen...kanskje hvis hun ikke fikk lov å bestemme en eneste ting om sitt eget utseende, for fy for en dårlig smak!

Hun ser ut som en stripper som kræsjlanda i nittitallet, og sånn oppfører hun seg også. Sånn som hun furter og lager drama virker det som hun er i trassalderen....det verste er at det er sånn hun vil være også, kaller seg selv 'miss attitude' og tøffer seg...jeg venter bare på en 'whatever *snap*' og en catfight.

White Trash

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan synes at SM er pen...kanskje hvis hun ikke fikk lov å bestemme en eneste ting om sitt eget utseende, for fy for en dårlig smak!

Hun ser ut som en stripper som kræsjlanda i nittitallet, og sånn oppfører hun seg også. Sånn som hun furter og lager drama virker det som hun er i trassalderen....det verste er at det er sånn hun vil være også, kaller seg selv 'miss attitude' og tøffer seg...jeg venter bare på en 'whatever *snap*' og en catfight.

White Trash

Jeg må si meg enig her altså. Hun er ikke direkte stygg men hun har grusom dårlig smak når det kommer til klær. Hun ser ut som trailer trash. Også oppfører hun seg som en på 14år. Måten hun takla den lille konfrontasjonen på var veldig barnselig. Hadde jeg vært Tine hadde ikke jeg orket å løpt etter henne enda en gang når hun er så umoden og sutrete.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Gleder meg til i kveld. :) Lurer på hvem som ryker. Tror det blir Maria.

Skrevet

Liker Stine M jeg. Fresk med meninger og temperament. Barnslig og usympatisk til tider ja, men likevel litt mer aktivitet i toppetasjen enn andre. Hva f.eks Karoline gjør der inne fatter jeg ikke. Hyggelig jente men hvorfor melde seg på Paradise Hotel når du bare ligger å soler deg og prater skit hele tiden. Man må være litt "utagerende" hvis man skal være med på noe sånt. Få inn flere spenstige damer.

Skrevet

Overraskende parseremoni idag? Hm.. Spent..

Gjest Huffsa
Skrevet

Håper SM drar idag.

Orker ikke mer av frøken dramaqueen :kjefte:

Gjest Huffsa
Skrevet

Også er hu så forbanna luremus og oppmerksomhetssjuk.

Gud hvor lei jeg er av hu.

Skrevet

Huff ja jeg håper å SM må dra i dag. Merker jeg bare blir mer og mer lei av henne. Håper Emil ikke velger henne ovenfor Maria.

Er det flere som synes Caroline (ho nye) er litt anonym?? Legger liksom ikke så mye merke til ho.

Gjest dalieo
Skrevet

Stine M har grusom stil og takler problemer som den verste jenta på ungdomsskolen - men fin rumpe har hun, det skal hun ha :fnise:

Håper Maria drar ut ikveld.. kjeedelig :Gjesp:

Gjest Huffsa
Skrevet

Huff ja jeg håper å SM må dra i dag. Merker jeg bare blir mer og mer lei av henne. Håper Emil ikke velger henne ovenfor Maria.

Er det flere som synes Caroline (ho nye) er litt anonym?? Legger liksom ikke så mye merke til ho.

Ja, hu er jævlig anonym :ler: Hadde helt glemt hu var der jeg.

Gjest Huffsa
Skrevet

Skulle ikke trent så hardt på magen igår.

Ler så mye av Stian at jeg griner, fordi det gjør vondt :fnise::skratte:

(Og fy hvor kvalm Carl er. Virker som om han mangler noe i topplokket)

Skrevet

Skulle ikke trent så hardt på magen igår.

Ler så mye av Stian at jeg griner, fordi det gjør vondt :fnise::skratte:

(Og fy hvor kvalm Carl er. Virker som om han mangler noe i topplokket)

Heller 15 carl enn 1 petter altså.

Skrevet

Tror kanskje at Maria går ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...