Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det ikke lenge igjen! :popcorn:

Jeg håper det er Victoria som gjør sin tilbakekomst. Da hadde det i alle fall vært en overhengende fare for at par vil bli splittet. Det skjer neppe med Cathrine eller Pernille dersom det ikke er en fredning inne i bildet.

Min teori er at siden Stine-Marie skulle velge ut en date hun kunne stole på, skal daten hennes velge mellom henne og den tidligere deltageren.

Spennende blir det uansett! :jepp:

Endret av FoxyFish
Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Tror det var Cathrine. Så slik ut når de "viste" annsiktet. Perleøredobber og blondt hår.. Men kan være Victoria også.

Skrevet

Angrer på sexen?? jaja.. litt seint nå!!

Skrevet

Cathrine, ja. Hurra..

Skrevet

Ganske tøft valg!

Gjest Silvermist
Skrevet

Tror det får konsekvenser for SM at hun etterlot Cathrine.

Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Skjønner Stine-Marie godt. Hadde hu tatt med Cathrine ville hu sikkert fått en fredning eller noe. virket litt "for godt til å være sant".

Men blir nok en vri for S-M nå også.. :sukk:

Endret av Huffsa
Skrevet

Det må jo være noe mer siden det var viktig at hun valgte en date hun stolte på.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg tror også det kan slå tilbake på SM at hun valgte å la Cathrine være igjen.

Jeg tror det kan bli noe mellom Mari og Niklas. Men Niklas virker som en stor player da. Virker som han går fort lei av den samme jenta. I begynnelsen var han jo helt på knærne etter Tine men nå er han helt på knærene etter Mari.

Huff det er jo ikke noe kjemi whats so ever mellom Maria og Emil.

Gjest Huffsa
Skrevet

Herregud for ei bitch Stine Marie er nå.

Hadde særiøst slått til hu, sinnsykt å hu overreagerer. Dramaqueen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Stine marie er en sikkelig dramaqueen. Går det ann å bli sååå sur fordi hun liksom ikke fikk lov til å være med i en samtale? Snakk om å overdrive her da. Og at hun ikke gadd å snakke med Tine var bare så utrolig umodent! Hun oppførte seg som en på barneskolen.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg kan godt forstå at hun ble lei seg da de satt å snakka og da hun kom inn så bare stoppet de helt opp i samtalen og ville ikke si henne noen ting. Jeg kan godt forstå at hun følte seg litt utafor. Men synes hun overreagerte litt ved å ikke si noe til Tine. Når noen ikke gidder å snakke med meg og bare later som du ikke er der, det er plagsomt. Det blir for dumt.

Jeg synes Tine er så søt jeg :)

Gjest Silvermist
Skrevet

Greien er at SM blir såret og fornærmet for alt mulig, og at hun takler konfrontasjoner på en særdeles barnslig måte....Liker ikke sånne jenter.

Skrevet

Stian sa jo det i episoden som kommer imorgen at hun skulle ha mye oppmerksomhet og når hun ikke fikk det ble hun fornærmet. Slike jenter liker jeg ikke! Nå håper jeg egentlig at "miss attitude" som hun kaller seg ryker veldig fort ut nå. Helst imorgen. Jeg tipper Emil velger Stine Marie ovenfor Maria. Dessverre. Hvis det kommer til å stå mellom de to.

Gjest Bloodless
Skrevet

Tine har så tynne ben, det ser litt rart ut i forhold til de schvææære puppene!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tine har så tynne ben, det ser litt rart ut i forhold til de schvææære puppene!

Ja puppene blir alt for store til den lille kroppen. Også vil hun ha de enda større? Hjelpes

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tine har veldig dårlig selvtillit, synes jeg. Alt hun gjør, sier, bevegelsene hennes virker så usikkert. Noen andre som er enig?

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på emil jeg.. Helt siden starten har han mast om sex, når han endelig får det, da var det en tabbe? :klø: Jeg håper uansett han velger Stine-Marie over Maria, jeg ble ikke noe fan av henne.

Jeg lurer på hva som blir konsekvensen av at Cathrine ble etterlatt, men jeg er egentlig glad for at hun ble det, hun var så kjip :fnise:

Skrevet

Tine har veldig dårlig selvtillit, synes jeg. Alt hun gjør, sier, bevegelsene hennes virker så usikkert. Noen andre som er enig?

Det kan virke sånn, men jeg synes jenta er skjønn :romeo:

Jeg forstår ikke dere som vil ha tilbake Pernille. Jeg ble virkelig flau av alt hun sa og gjorde. Ikke var hun pen heller, og ingen der inne likte henne. Skjønner ikke hva godt det kunne gjøre å få henne tilbake :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...