Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hun jenta som hadde seg var det hun som hadde vært inne der en dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun jenta som hadde seg var det hun som hadde vært inne der en dag?

Jepp

Skrevet

Jeg tipper det er Cathrine som sitter lenket fast i stolen. Så må kanskje Emil ofre seg eller redde henne eller noe sånt. Dette er ikke spoiling. Kun tipping om hva som kanskje vil skje ;)

Skrevet

Litt rart hvis de setter i gang tiltak for å få Cathrine inn igje, hun var jo kjempekjedelig :klø: Håper det er Victoria!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Litt rart hvis de setter i gang tiltak for å få Cathrine inn igje, hun var jo kjempekjedelig :klø: Håper det er Victoria!

Siden det var en gammel deltager som kom inn igjen. Det kan hende at det er en fra i fjor?? You never know. Alt kan skje

Skrevet

Jeg håper det er Daniel som kommer inn... Men mange sier jo at det er en jente (at det så slik ut på reklamen), og isåfall håper jeg det er Victoria. eventuelt Pernille.

Skrevet

Jeg håper så absolutt ikke det er Daniel, han mislikte jeg sterkt

Men nå så jeg på den filmen, og det er definitivt en jente :) Jeg tror det er Cathrine.

Hvis dere velger episode 14 og spoler til ca 41 min 30 sek får får dere se. Neglelakk på neglene og helt tydelig pupper. http://www.tv3.no/paradisehotel

Skrevet

Det lignet utrolig mye på føttene til Victoria!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Det er helt klart en jente som sitter i stolen. Ingen tvil. Men hvem er det? Det er bare 3 jenter som har dratt hjem så da står det mellom Cathrine, Victoria og Pernille. Hadde vært litt kult om Pernille kom inn igjen. Selv om jeg ikke likte henne så godt men hun kan lage litt liv og røre der inne.

Gjest dalieo
Skrevet

Jeg håper også det er Pernille, Victoria og Cathrine blir det bare kjedelig å få inn igjen.

Skrevet

Siden det var en gammel deltager som kom inn igjen. Det kan hende at det er en fra i fjor?? You never know. Alt kan skje

men, personen har jo på seg armbåndet til cathrine, så de har jo røpa seg der.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åja. Hadde vært litt gøy hvis en fra i fjor kom inn :)

Skrevet

Jeg har ikke noe tro på at det er en fra i fjor... Jeg la ikke merke til at Cathrine brukte armbånd i serien, men hvis hun gjorde det, så er det vel henne..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lene?

Skrevet

Jeg synes Mari er så sleip. Fremstiller Tine som den kjeftesmella til Niklas. "Jeg orker ikke mer krangling, jeg får bare kjeft". Synes Tine er bare god og snill jeg. Hun er jo bare lei seg fordi hun har følelser for Niklas!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lene?

Nei fytti grisen håper ikke det!

Skrevet

Nå er jeg fryktelig spent på hvem denne nye gjesten er. Og hva som skal skje i kveld

Skrevet

Håper virkelig ikke det er Cathrine! Hun gikk jo nettopp ut, så da får hun holde seg ute! Hun var jo så kjedelig også... jeg håper på:

1. daniel, 2, victoria, 3. pernille eller 4. Thorbjørn

Ikke cathrine eller Helfner...

For øvrig er jeg enig i at Mari virker sleip... i hennes sted hadde jeg aldri turt å legge meg etter niklas, til tross for at han og Tine ikke er sammen så var de ganske close, og Tine liker ham jo veldig godt.. Synes forresten ikke Mari er så veldig pen heller, og trønderdialekten hennes er litt harry...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at Lene kommer inn i 2. sesong, men det blir kortvarig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at Lene kommer inn i 2. sesong, men det blir kortvarig.

Jippi!!!! Hun var den eneste som laget liv i fjor. Savner hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...