Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Kanskje de har tatt med alle idiotene idag, for at så Petter kommer i morgen og forteller dem at ALLE skal på huet og rævva ut, og vi får 10 nye? :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanette
Skrevet
Mange kommer sikkert til å følge med på det selv jeg for det er latterlig morsomt å se de dumme seg ut.Hun bimbo berta vrenger stemmen sinn også.Prater ganske lys baby stemme og når hun ble full ble stemmen vanlig igjen rart.Noen andre som la merke til det?

Ja, jeg la merke til det da hun presenterte seg, og tenkte. Hm, Linni 2?

Gjest Nanette
Skrevet
Her er visst hele gjengen representert:

http://www.seher.no/837403/paradise-emil-h...ex-med-to-damer

Av de guttene vi ikke har sett enda(?) og er på bildene så vil jeg si at Patrick Nygård og Tobias ser mest lovende ut. Men ikke noen jeg ville snudd meg etter på gaten.

For en gjeng!!

Hvem ville du bodd på rom med?

Petter Holmbakken. Ser søt ut på bildet, men et bilde kan jo også lyve mer enn tusen ord, personligheten teller og. De gutta som er der nå, virker ikke til å ha særlig til personlighet eller iq så langt.

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Synes de var litt over-kule de guttene som er med i år, virket som de prøvde å overgå fjorårets deltagere.

Kanskje de demper seg og viser litt vett etterhvert. Håper.

Surret litt med navnene - mente Daniel og ikke Emil - som den jeg fikk best inntrykk av

Med unntak av Tine og Stine-Marie synes jeg de andre tre jentene virket ganske ok.

Endret av Catwoman
Gjest Gjest_Gro_*
Skrevet
I fjor var jentene mer typisk Paradise-materiale, f.eks Nanna, Noor og Lene som var dollete og rappkjefta fra første stund.. Jeg synes ikke personlig at typiske Paradise Hotel-jenter er noe særlig, men det er liksom sånne jenter man forventer skal bli valgt ut til en slik serie. Også tror jeg sånne jenter hadde matchet gutta i årets serie bedre, da disse virker som typiske "fjortisgutter" som liker standard deilige damer.

I fjor var jo første norske sesongen. Og vi sammenligner vel de som er nå med de som var i fjor. Men det blir vel litt spesielt å si at de første norske var typiske Paradise-jenter... De var jo bare de første? (eller var de danske også sånn?)

I fjor synes jeg det var mye mer forskjellige personligheter og det gjorde det mye mer interessant å se hvordan folk fungerte sammen.

"In" å være pen på den måten? Det virker som om hun har bleket håret og tatt silikon for å være en pen, blond jente som gutter vil ha som sitt ideal eller noe i den duren, men den blonde jenta i PH er ikke pen i ansiktet i det hele tatt.

Trodde det var ut å være sånn blond bimbo jeg... De fleste glamour-jentene fjerner jo silokonet og går for meg naturlig stil.

Gjest lolita___
Skrevet

greit hun har silikon,men mer?????????DEN LILLE KROPPEN TAKLER IKKE DET.Jeg bare forstår ikke at de ikke skjønner det sel,og leger som fikser på de ikke sier noe bare lar de forsette...

Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet

Helt enig med dere. jeg ble ekstremt skuffet over deltagerene. Alle jentene utenom ho Tine var bare kjedelige og litt anonyme. Tine er den typiske glamourmodellen med platina blondt hår og store silikon pupper. Kan ikke helt skjønne at hun vil ha de enda større :klø: Synes puppene var veldig store jeg...

Han som Tine ble par med var bare ekkel! Går ann å klippe seg litt her da.

Synes egentlig ingen av guttene var noe spesielt kjekke. Emil var litt søt da.

Skrevet

Så på det i 10 min igår, men så måtte jeg slå av.

Makan til brødhuer!

Gjest Squill
Skrevet

Jeg må bare spørre:

Hva SKJEEER med brunfargen til Torbjørn?? Det ser jo helt borti natta ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg må bare spørre:

Hva SKJEEER med brunfargen til Torbjørn?? Det ser jo helt borti natta ut.

Hva mener du? Er ikke det han utenlandske?

Skrevet

Så ikke i går men skal se det på nett-tv i kveld... Men nå ble jeg litt skeptisk når alle sier at deltakerne er så dårlige.

Kan hende det tar seg opp når de blir varme i trøya der nede...

Gjest Gjest
Skrevet

han Emil sa til Seher at han hadde sex med 2 jenter på hotellet. Ho ene angra han på mens ho andre fikk han vist følelser for. Lurer på hvem de kan være.

Gjest Silvermist
Skrevet
Hva mener du? Er ikke det han utenlandske?

Jo :fnise:

Så den er nok mer eller mindre naturlig.

Jeg er spent på kveldens episode, blir liv når Petter kommer inn tenker jeg!

Gjest *miffy*
Skrevet

Puslete gjeng syns jeg, men det blir nok bedre når vi blir kjent med dem. Syns Niklas og Tine var tragisk-søte jeg :romeo:

Gjest Gjest
Skrevet

Virker som mange bare melder seg på for å få litt "kjendis" status. Han ene (Daniel?) innrømte det i hvert fall. Og ho puppedama sa jo at hun meldte seg på for å få mer modell oppdrag og kanskje kunne jobbe som glamourmodell på fulltid. Men var en ganske så gjerne død gjeng. Synes guttene virka litt som noen umodene 16 åringer.

Er jeg den eneste som synes det er teit at de sender inn Petter? Fyren vant jo i fjor. Hva er det han skal liksom.

Gjest Gjest_Belle_*
Skrevet
Virker som mange bare melder seg på for å få litt "kjendis" status. Han ene (Daniel?) innrømte det i hvert fall. Og ho puppedama sa jo at hun meldte seg på for å få mer modell oppdrag og kanskje kunne jobbe som glamourmodell på fulltid. Men var en ganske så gjerne død gjeng. Synes guttene virka litt som noen umodene 16 åringer.

Er jeg den eneste som synes det er teit at de sender inn Petter? Fyren vant jo i fjor. Hva er det han skal liksom.

Gjerne død!!! Jo de var gjerne det.... hehe (du mente sikkert hjerne)

Vi må huske på at de er helt ferske foran kamera på det vi så i går da! Synes vel kanskje ikke at gjengen i fjor var verdens mest spennende i første episode heller. Også kommer det jo nye folk etterhvert!

Gjest Gjest
Skrevet
Gjerne død!!! Jo de var gjerne det.... hehe (du mente sikkert hjerne)

Vi må huske på at de er helt ferske foran kamera på det vi så i går da! Synes vel kanskje ikke at gjengen i fjor var verdens mest spennende i første episode heller. Også kommer det jo nye folk etterhvert!

hehe mente hjerne død :gjeiper:

Ja men dette var da mitt første inntrykk av de. Kan jo selvfølgelig hende at jeg skifter mening.

Gjest Squill
Skrevet
Jo :fnise:

Så den er nok mer eller mindre naturlig.

Jeg er spent på kveldens episode, blir liv når Petter kommer inn tenker jeg!

Ahaaaa :fnise: Dumme Squill. Jeg syntes han så så nordisk ut ellers, med blå øyne og brunt hår, at jeg trodde han hadde kjørt på med sykt mye selvbruning....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...