Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Syntes hu virker litt som ei traktorlesbe jeg.. :sjenert:

Blanding av rånebabe og traktorlesbe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Syntes hu virker litt som ei traktorlesbe jeg.. :sjenert:

Blanding av rånebabe og traktorlesbe.

Jeg og... :sjenert:

Og fryktelig umoden og dramaqueen.

Gjest lolita___
Skrevet

Enig med angående øyebryna,ingen der av jentene har fint nappa bryn..Stakar Tine hun er så søttt,Niklas var sikkelig drittsekk synest jeg :popcorn:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Synes IKKE Stine Marie er noen traktorlesbe. Hun har en vanlig, feminin framtoning, og ser på ingen måte mandig ut.

Gjest lolita___
Skrevet

Og hun nye utenlandske var sikkelig tøs da,rett i seng 1 kvelden.Nicee

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Si meg, napper Emil øyenbryna sine?

Gjest lolita___
Skrevet

stine marie er veldig pen.Mørkt hår pene øyne,nydlige trekk. Og hun har den fineste kroppen der inne;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

sinnsykt herlig :popcorn:

Syntes forresten ikke at jentene var så pene. Eller hun første var søt i annsiktet men hadde rar kropp (og stygge øyebryn!). Hun andre(Karoline) hadde lekker kropp men rart annsikt (og stygge øyebryn!)

Virker som om ingen av jentene klarer å nappe øyebryna :klø: :sjenert:

hva mener du med rar kropp?

Skrevet

Jeg synes ikke Stine Marie er noen traktorlesbe. I begynnelsen fikk jeg litt råner-inntrykk av henne, men nå synes jeg hun er søt. Genuin og hyggelig.

Du som sa at maria var tøs; Det var jo bare kyssing :roll:

Diiigg at det er i gang igjen! Jeg håper ikke at så mange av de "gamle" jentene går ut, jeg har begynt å like dem. Hvertfall Tine, Stine Marie og Karoline.

Gjest lolita___
Skrevet

Hvis du så litt bedre så skjønner du hva som skjer var ikke bare kyssing.Nå blir sikkert jeg også sett på som spoiler heheh,men alle vet vel hva som skjer ikveld.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De viser jo på det der "i morgen på PH bla bla bla..." at de puler.. (Må være lov å si det, for det ER jo vist på TV)

Skrevet

De viser jo på det der "i morgen på PH bla bla bla..." at de puler.. (Må være lov å si det, for det ER jo vist på TV)

^ ååjaa sant det. Men det kan jo knapt sies å være første kvelden, som var det jeg kommenterte på :gjeiper:

Skrevet

Ja ho Maria virka litt tøs. Synes ikke hun var så pen jeg.

Skrevet

Håper Stine Marie ryker nå!!

Skrevet

Det kom twisten..

Hvem tror dere Emil velger å sende hjem?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Håper Emil velger Cathrine. Synes hun er så kjedelig.

Gjest Huffsa
Skrevet

hva mener du med rar kropp?

Jeg mener at jeg syntes hun har litt rar kropp :) Bare reagerte på kroppen hennes.

Jeg er glad Cathrine røyk, men ville vel egentlig også at Stine Marie røyk. Men viste det før han sa det, ettersom at jeg har sett i reklame forje uke noe med S-M som ikke har skjedd. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...