Gjest Huffsa Skrevet 5. april 2010 #961 Skrevet 5. april 2010 Syntes hu virker litt som ei traktorlesbe jeg.. Blanding av rånebabe og traktorlesbe.
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2010 #962 Skrevet 5. april 2010 Syntes hu virker litt som ei traktorlesbe jeg.. Blanding av rånebabe og traktorlesbe. Jeg og... Og fryktelig umoden og dramaqueen.
Gjest lolita___ Skrevet 5. april 2010 #963 Skrevet 5. april 2010 Enig med angående øyebryna,ingen der av jentene har fint nappa bryn..Stakar Tine hun er så søttt,Niklas var sikkelig drittsekk synest jeg
Gjest Ylva Virvla Skrevet 5. april 2010 #964 Skrevet 5. april 2010 Synes IKKE Stine Marie er noen traktorlesbe. Hun har en vanlig, feminin framtoning, og ser på ingen måte mandig ut.
Gjest lolita___ Skrevet 5. april 2010 #965 Skrevet 5. april 2010 Og hun nye utenlandske var sikkelig tøs da,rett i seng 1 kvelden.Nicee
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #966 Skrevet 5. april 2010 Si meg, napper Emil øyenbryna sine?
Gjest lolita___ Skrevet 5. april 2010 #967 Skrevet 5. april 2010 stine marie er veldig pen.Mørkt hår pene øyne,nydlige trekk. Og hun har den fineste kroppen der inne;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #968 Skrevet 5. april 2010 sinnsykt herlig Syntes forresten ikke at jentene var så pene. Eller hun første var søt i annsiktet men hadde rar kropp (og stygge øyebryn!). Hun andre(Karoline) hadde lekker kropp men rart annsikt (og stygge øyebryn!) Virker som om ingen av jentene klarer å nappe øyebryna :klø: hva mener du med rar kropp?
Gjesten Skrevet 6. april 2010 #969 Skrevet 6. april 2010 Jeg synes ikke Stine Marie er noen traktorlesbe. I begynnelsen fikk jeg litt råner-inntrykk av henne, men nå synes jeg hun er søt. Genuin og hyggelig. Du som sa at maria var tøs; Det var jo bare kyssing Diiigg at det er i gang igjen! Jeg håper ikke at så mange av de "gamle" jentene går ut, jeg har begynt å like dem. Hvertfall Tine, Stine Marie og Karoline.
Gjest lolita___ Skrevet 6. april 2010 #970 Skrevet 6. april 2010 Hvis du så litt bedre så skjønner du hva som skjer var ikke bare kyssing.Nå blir sikkert jeg også sett på som spoiler heheh,men alle vet vel hva som skjer ikveld.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #971 Skrevet 6. april 2010 De viser jo på det der "i morgen på PH bla bla bla..." at de puler.. (Må være lov å si det, for det ER jo vist på TV)
Gjesten Skrevet 6. april 2010 #972 Skrevet 6. april 2010 De viser jo på det der "i morgen på PH bla bla bla..." at de puler.. (Må være lov å si det, for det ER jo vist på TV) ^ ååjaa sant det. Men det kan jo knapt sies å være første kvelden, som var det jeg kommenterte på :gjeiper:
smalls Skrevet 6. april 2010 #973 Skrevet 6. april 2010 Ja ho Maria virka litt tøs. Synes ikke hun var så pen jeg.
MissStiles Skrevet 6. april 2010 #975 Skrevet 6. april 2010 Det kom twisten.. Hvem tror dere Emil velger å sende hjem?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #976 Skrevet 6. april 2010 Håper Emil velger Cathrine. Synes hun er så kjedelig.
Gjest Huffsa Skrevet 6. april 2010 #979 Skrevet 6. april 2010 hva mener du med rar kropp? Jeg mener at jeg syntes hun har litt rar kropp Bare reagerte på kroppen hennes. Jeg er glad Cathrine røyk, men ville vel egentlig også at Stine Marie røyk. Men viste det før han sa det, ettersom at jeg har sett i reklame forje uke noe med S-M som ikke har skjedd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå