ExMuslimAtheist Skrevet 26. mars 2010 #901 Skrevet 26. mars 2010 Så leit at Victoria gikk ut, hun var favoritt personen min der inne, syns folk misforstår henne helt, hun er seg selv 100%. Ingen jeg spesielt liker der inne nå, utenom Emil.
Gjest Silvermist Skrevet 26. mars 2010 #902 Skrevet 26. mars 2010 Hva ville egentlig skjedd i den hypotetiske situasjonen at en person hadde hatt 3 bak seg og en annen hadde fått ingen? Tipper de har retningslinjer for at det ikke skal skje. Det er nok mye mer enn vi tror som er "regissert". Jeg irriterer meg skikkelig over at det ikke er PH før over påske, er nesten blitt avhengig av spetakkelet....
Nattens rytter Skrevet 26. mars 2010 #903 Skrevet 26. mars 2010 Fatter ikke at Emil har klart å nedlegge 50 jenter. Fyren har ikke noe pent ansikt (bare litt småsøtt).
smalls Skrevet 26. mars 2010 #904 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er helt uenig. Det er ingen pene gutter der i år f.eks, slik som Øystein i fjor. Det er ingen som er spesielt snille. Det er nesten bare fokus på sex, i fjor hadde jentene mer selvrespekt. Det var nok en småstygg episode mellom jentene, men det preget ikke hele sesongen. I etterkant har de blitt gode venninner. I fjor var det også mye mer samhold mellom deltagerne. Det er ingen av Petters kaliber der i år. Det er ingen søte og morsomme jenter, som f.eks Lene i fjor. Det er ingen kule, som f.eks Mads. Jeg tror problemet deres at årets Paradise hotel er mer friskt i minne, så dere har glemt hvor artig det var i fjor. Som du skal klage da. Hvorfor ser du på det om det er såå grusomt?? Kan du ikke heller laste ned sesongen fra i fjor å heller se på det? Det var nok en småstygg episode mellom jentene? haha den "lille" episoden var ikke bare småstygg. Det var mobbing på høyeste nivå. Å si at jentene som er med i år ikke er snille blir helt latterlig. Hvis ikke de er snille, Hva er Lene da? Ho var jo helt grusom. Har ikke akkurat sett noen av de som er med i år mobbe en anna deltager pga hun ikke kan matche skoene og skjørte.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #905 Skrevet 26. mars 2010 Det enkleste og beste for alle er nok å overse nattens rytter. H*n er kun her for å provosere og snakke pent om Lene. Jeg synes nesten det tipper over til galskap når h*n kommer tilbake ett år etterpå og fortsetter samme galeien. La oss alle bare overse innleggene så blir det mye kjekkere!
Gjest Silvermist Skrevet 26. mars 2010 #906 Skrevet 26. mars 2010 Det enkleste og beste for alle er nok å overse nattens rytter. H*n er kun her for å provosere og snakke pent om Lene. Jeg synes nesten det tipper over til galskap når h*n kommer tilbake ett år etterpå og fortsetter samme galeien. La oss alle bare overse innleggene så blir det mye kjekkere! Som om jeg skulle sagt det selv
Gjest lolita___ Skrevet 26. mars 2010 #907 Skrevet 26. mars 2010 Sikker på at det var Mari? Det kommer jo inn to nye jenter... Petter provoserer meg. Han påsto at Stine Marie "skylte" ham å ikke sende ut vic fordi det var takket være ham at hun var fredet.. Han gjorde det jo ikke for hennes skyld, han gjorde det jo for ikke å bli sendt hjem selv ja jeg er ganske sikker på at det var mari.Hun andre jenta var helt blond og det var ikke hun han klinte med.
Gjest Jente1990:) Skrevet 26. mars 2010 #908 Skrevet 26. mars 2010 Woe leste på seher.no at Petter og Mari har blitt kjærester!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #910 Skrevet 26. mars 2010 Synes det er kjipt at noen av de kuleste deltakerne går ut så tidlig i år.. Daniel, Victoria og Torbjørn også. Mens noen av de kjipeste er igjen - Petter, Carl og til dels Cathrine og Stine Marie.. Enig i at Victoria klagde for mye og virka litt bitchy - og Daniel er jo litt selvopptatt og "pappagutt" - likevel var disse to ganske underholdende å se på. Synes dessuten Daniel er veltalende og har masse utstråling.
Caramela Skrevet 26. mars 2010 #911 Skrevet 26. mars 2010 Tipper de har retningslinjer for at det ikke skal skje. Det er nok mye mer enn vi tror som er "regissert". Jeg irriterer meg skikkelig over at det ikke er PH før over påske, er nesten blitt avhengig av spetakkelet.... Tja.. Tror nok Emil hadde lurt meg lett etter en fuktig kveld på byen Han ser jo bra ut! Han og Stian
Gjest Silvermist Skrevet 26. mars 2010 #912 Skrevet 26. mars 2010 Woe leste på seher.no at Petter og Mari har blitt kjærester!! Må du skrive det her? Irriterende å få vite ting man ikke har lyst å vite... Det dreper litt av spenningen.
Gjest Silvermist Skrevet 26. mars 2010 #913 Skrevet 26. mars 2010 (endret) Synes det er kjipt at noen av de kuleste deltakerne går ut så tidlig i år.. Daniel, Victoria og Torbjørn også. Mens noen av de kjipeste er igjen - Petter, Carl og til dels Cathrine og Stine Marie.. Enig i at Victoria klagde for mye og virka litt bitchy - og Daniel er jo litt selvopptatt og "pappagutt" - likevel var disse to ganske underholdende å se på. Synes dessuten Daniel er veltalende og har masse utstråling. Jeg er så enig. Det er jo ikke noe morro med en gjeng koselige, høflige A4 mennesker... Vil ha noen irritasjonsmomenter, noe å le av, dramatikk Endret 26. mars 2010 av Silvermist
Sekretæren Skrevet 26. mars 2010 #914 Skrevet 26. mars 2010 Tråden er ryddet for spekuleringer SportyShorty, mod
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #915 Skrevet 26. mars 2010 Herregud så redd folk er for "spoilere" i år a! Skjønner det hvis folk hadde posta vinneren, men at man diskuterer hva man leser og ser om deltakerene er vel litt av poenget med en slik tråd? Eller?
The Kitten Skrevet 26. mars 2010 #916 Skrevet 26. mars 2010 Herregud så redd folk er for "spoilere" i år a! Skjønner det hvis folk hadde posta vinneren, men at man diskuterer hva man leser og ser om deltakerene er vel litt av poenget med en slik tråd? Eller? Vi har en spoilertråd for slik, så nei, det er ikke poenget med denne tråden.
Gjest lolita___ Skrevet 26. mars 2010 #917 Skrevet 26. mars 2010 Heheheh ENIG kutt ut å skriv ting dere leser om deltagerne osv Da er det ikke så spennende for oss andre å se på det... Forresten så synest jeg det er sikkelig teit av seher osv å skrive om ting som skjer irriternede sladreblad.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mars 2010 #918 Skrevet 27. mars 2010 Må du skrive det her? Irriterende å få vite ting man ikke har lyst å vite... Det dreper litt av spenningen. Det kan jo ikke kalles spoiler i det hele tatt, siden de ble kjærester ETTER oppholdet. Samme som Karoline og Daniel som skal ha fått en meget god tone ETTER å ha vært på hotellet. Syns forresten det ikke er noe spoiler-aktig i det å linke til/sitere det som står i nettaviser. Skulle nesten tro dere ikke leser nyheter under paradise-tiden i redsel for å komme over noe som røper hva som skjer neste episode
Gummiloppa Skrevet 27. mars 2010 #919 Skrevet 27. mars 2010 Det kan jo ikke kalles spoiler i det hele tatt, siden de ble kjærester ETTER oppholdet. Samme som Karoline og Daniel som skal ha fått en meget god tone ETTER å ha vært på hotellet. Syns forresten det ikke er noe spoiler-aktig i det å linke til/sitere det som står i nettaviser. Skulle nesten tro dere ikke leser nyheter under paradise-tiden i redsel for å komme over noe som røper hva som skjer neste episode Kan det ikke bare respekteres at denne tråden holdes fri for avsløringer? Er jo tross alt en grunn til at spoilertråden ble startet!
Sølvdugg Skrevet 27. mars 2010 #920 Skrevet 27. mars 2010 Kan det ikke bare respekteres at denne tråden holdes fri for avsløringer? Er jo tross alt en grunn til at spoilertråden ble startet! Signerer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå