Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest dalieo
Skrevet

Glad Victoria gikk ut, hun var litt festbrems og veldig negativ. Har begynt å like Stine Marie, jeg. Tror ikke hun er så enkel som jeg fikk inntrykk av i begynnelsen :sjenert:

Gleder meg til neste episode og litt kjærlighetsdrama :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt uenig. Det er ingen pene gutter der i år f.eks, slik som Øystein i fjor. Det er ingen som er spesielt snille. Det er nesten bare fokus på sex, i fjor hadde jentene mer selvrespekt. Det var nok en småstygg episode mellom jentene, men det preget ikke hele sesongen. I etterkant har de blitt gode venninner. I fjor var det også mye mer samhold mellom deltagerne. Det er ingen av Petters kaliber der i år. Det er ingen søte og morsomme jenter, som f.eks Lene i fjor. Det er ingen kule, som f.eks Mads. Jeg tror problemet deres at årets Paradise hotel er mer friskt i minne, så dere har glemt hvor artig det var i fjor.

Skrevet

Jeg er helt uenig. Det er ingen pene gutter der i år f.eks, slik som Øystein i fjor. Det er ingen som er spesielt snille. Det er nesten bare fokus på sex, i fjor hadde jentene mer selvrespekt. Det var nok en småstygg episode mellom jentene, men det preget ikke hele sesongen. I etterkant har de blitt gode venninner. I fjor var det også mye mer samhold mellom deltagerne. Det er ingen av Petters kaliber der i år. Det er ingen søte og morsomme jenter, som f.eks Lene i fjor. Det er ingen kule, som f.eks Mads. Jeg tror problemet deres at årets Paradise hotel er mer friskt i minne, så dere har glemt hvor artig det var i fjor.

Jeg mener å huske at du var svært provoserende på PHforumet i fjor også, så jeg synes igrunn at du i det minste kan holde deg til å skrive om ÅRETS ph her inne i år. Vi har skjønt at du digga dritsekkene fra i fjor, og jeg husker SVÆRT godt hvor crappy jeg syntes PH var i fjor nettopp på grunn av desse personene som lagde kvalme der inne.

--

Jeg liker Stine Marie jeg, har da ikke sett at hun har gjort noen noe der inne, og hun er ei jente med bein i nesa; det beviste hun i går. Man kan ikke klage over at hun "løy" om at hun skulle velge utifra trivsel, for det var jo nettopp det hun gjorde. Hun trivdes ikke med Vic der inne. (Noe jeg forstår godt).

Jeg er også enig i at klesstilen hennes er en smule tacky, men jeg synes ikke det skal ha noe å si på hvordan man er som person.

Jeg synes det er skøy at Niklas kliner med Mari jeg. Og jeg synes ikke man kan kalle det at han dolker Tine i ryggen av den grunn. Kan godt være at han fremdeles vil stå med Tine selv om han kliner/humper på Mari. Det er sikkert mange av folka der inne som er med pga akkurat dette. Fest, morro, damer, pulings og da kan man heller ikke forvente at de skal leke ektepar med rompartneren sin hele tia heller.

Skrevet (endret)

Synest synd på Tine nå.Niklas er sikkelig player først var Tine pen,så var det Mari og nå Stine Marie er den peneste:)Og i tilegg dolker han Tine i ryggen og kliner med Mari neste uke...

Sikker på at det var Mari? Det kommer jo inn to nye jenter...

Petter provoserer meg. Han påsto at Stine Marie "skylte" ham å ikke sende ut vic fordi det var takket være ham at hun var fredet.. Han gjorde det jo ikke for hennes skyld, han gjorde det jo for ikke å bli sendt hjem selv

Endret av Gjesten
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor dere mener at Niklas dolker Tine i ryggen bare ved å kline/rote med noen andre? De er da ikke kjærester - og det trenger ikke påvirke at de står trygt sammen. Nei.. han får da gjøre akkurat som han vil, vel.

Jeg syns heller ikke at Stine Marie skyldte Petter noe som helst, hans motivasjon for å klare utfordringen han fikk var å få bli der selv. Og hadde hun ikke hatt den tipper jeg hun hadde stått med Emil og da hadde Cathrine røket ut.

Skrevet (endret)

Beklager, spoiling!

Endret av Lola89
Skrevet (endret)

*borte*

*kremt* denne passer vel bedre inn i spoilertråden...?

Endret av Trampe
Skrevet (endret)

xxxx

Jeg vil helst ikke lese det her inne, men se det på TV! :kjefte:

Endret av lilljan
Skrevet

Beklager. redigert det nå.. Tenkte at det ikke var så ille iogmed at det står i dagbladet..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ALT som ikke er vist på TV skal skrives i spoilertråden.

Skrevet (endret)

Lene var IKKE søt og morsom, men tragisk og harry, og en MOBBER! Det var inen "småstygg" episode, men femti ganger verre enn det.

Synes ellers at både Niklas og Daniel er kulere enn Mads. Det eneste jeg kan si meg enig i, er at det ikke er noen av Petter Pilgaards kaliber der i år, han er morsom på TV, Daniel Hamnes er nok den eneste som kommer i nærheten der.

Ellers må jeg si at det er noen utrolig pene jenter som er med i år, i motsetning til fjorårets.

Nå vil vi andre faktisk glemme PH 2009, og kose oss med nåtiden!

Innlegget er endret

SportyShorty, mod

Endret av SportyShorty
Skrevet (endret)

Lene var IKKE søt og morsom, men tragisk og harry, og en MOBBER! Det var inen "småstygg" episode, men femti ganger verre enn det.

Synes ellers at både Niklas og Daniel er kulere enn Mads. Det eneste jeg kan si meg enig i, er at det ikke er noen av Petter Pilgaards kaliber der i år, han er morsom på TV, Daniel Hamnes er nok den eneste som kommer i nærheten der.

Ellers må jeg si at det er noen utrolig pene jenter som er med i år, i motsetning til fjorårets.

Signerer denne. Sett bort ifra at jeg synes at Øystein er MYE penere enn Rune ;)

Endret av SportyShorty
Gjest lolita___
Skrevet (endret)

Helt enig.(...).Nanna er ikke penn i det hele tatt.Lene ser ut som en narkoman.Så get over it,disse jentene i PARADISE 2010(som alle snakker om)er alle jentene helt nydelige,mange av guttene også fakktisk.

Innlegget er endret

SportyShorty, mod

Endret av SportyShorty
Gjest lolita___
Skrevet

Og Mads Kul???Hahahaha hvilken planet bor du på loool,han er bare STAKARSLIG.

Skrevet

På tide å ligge fjorårets deltagere å¨hyllen nå Nattens rytter. :filer: Hvis du syns de er så kjedelig og stygg der inne i år så slutt å se på da.

Syns det er litt feil av petter å hele tiden påpeke at hadde det ikke vært for han så hadde ikke StineMarie hatt den fredningen. Selv om det er sant så hadde jo Petter ikke vært der selv om ikke han klarte det og hvor skulle liksom Viktoria stått da?

Tror StineMarie hadde stått trygt bak Emil hvis hun ville det, for Cathrine var jo ikke akkurat super positiv i talen sin om han. :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg synes jo PH er så supertragisk, også klarer jeg ikke la være og se! Underholdende er det jo :fnise:

Skrevet

På tide å ligge fjorårets deltagere å¨hyllen nå Nattens rytter. :filer: Hvis du syns de er så kjedelig og stygg der inne i år så slutt å se på da.

Syns det er litt feil av petter å hele tiden påpeke at hadde det ikke vært for han så hadde ikke StineMarie hatt den fredningen. Selv om det er sant så hadde jo Petter ikke vært der selv om ikke han klarte det og hvor skulle liksom Viktoria stått da?

Tror StineMarie hadde stått trygt bak Emil hvis hun ville det, for Cathrine var jo ikke akkurat super positiv i talen sin om han. :sjenert:

Samme tror jeg. Tror nok Emil hadde byttet Cathrine ut ja. Til å begynne med syntes jeg Emil var en tragisk player som kun tenke på mus, men jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å få sansen for han - samtidig som jeg begynner å se at gutten faktisk er ganske så søt... :sjenert:

Skrevet

Det som hadde vært spennende....: Hvis petter ikke hadde klart det hadde jo han dratt hjem. Da hadde verken Victoria eller Stine-Marie hatt partner, men begge de to hadde Emil som back up. Emil kunne altså endt opp med 3 jenter bak seg :popcorn:

Hva ville egentlig skjedd i den hypotetiske situasjonen at en person hadde hatt 3 bak seg og en annen hadde fått ingen?

Skrevet

Det som hadde vært spennende....: Hvis petter ikke hadde klart det hadde jo han dratt hjem. Da hadde verken Victoria eller Stine-Marie hatt partner, men begge de to hadde Emil som back up. Emil kunne altså endt opp med 3 jenter bak seg :popcorn:

Hva ville egentlig skjedd i den hypotetiske situasjonen at en person hadde hatt 3 bak seg og en annen hadde fått ingen?

Da hadde jo han måttet sende hjem to jenter han da. Ikke værre enn det.

Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

feil

Endret av Silvermist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...