Gjest Jente1990:) Skrevet 25. mars 2010 #861 Skrevet 25. mars 2010 Tror Stine Marie har en plan om at hun nå skal jobbe mer med sitt forhold til Emil, få han til å stille seg bak henne neste gang, for så å få ut Petter som hun heller ikke liker. Godt spill Ja også går vel Cathrine etter den nye gutten. Kommer vel en ny gutt inn neste uke?
Supramundane Skrevet 25. mars 2010 #862 Skrevet 25. mars 2010 Aaartig! Helt greit at Victoria måtte dra, og jeg gleder meg til å se hva Niklas finner på..
Ole27 Skrevet 25. mars 2010 #864 Skrevet 25. mars 2010 Det handler jo om trivsel for flere enn bare Stine selv, er jo bare Karo, Petter og Stian som likte henne noe særlig ...
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #866 Skrevet 25. mars 2010 Petter mente på det at hadde det ikke vært for han så hadde Stine marie måttet dra i kveld. Det stemmer ikke. For hadde ikke hun hatt fredningen hadde hun stilt seg bak Emil sikkert og det virker som Emil er litt lei Cathrine så han hadde valgt Stine Marie fremfor Cathrine. Lurer på hva som skjer i neste episode.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. mars 2010 #867 Skrevet 25. mars 2010 Jeg synes Victoria var kjekk å ha med. Jeg har ikke sett at Stine-Marie har vært slem mot noen mens hun har vært der. Jeg synes det er tullete at så mange der inne har så mye imot henne. Synes hun er pen. Jeg synes hun ser veldig annerledes ut med sminke enn uten. Synes hun er mye penere med sminke enn uten. Hva mener dere? Synes Emil er søt. Og Mari virker smart.
Gjest Silvermist Skrevet 25. mars 2010 #868 Skrevet 25. mars 2010 Petter mente på det at hadde det ikke vært for han så hadde Stine marie måttet dra i kveld. Det stemmer ikke. For hadde ikke hun hatt fredningen hadde hun stilt seg bak Emil sikkert og det virker som Emil er litt lei Cathrine så han hadde valgt Stine Marie fremfor Cathrine. Lurer på hva som skjer i neste episode. Det må vi vente helt til mandag for å finne ut.....
Trampe Skrevet 25. mars 2010 #869 Skrevet 25. mars 2010 Men hva er det med disse gutta som dumper damene sine til fordel for nye damer som muuuuligens vil ha sex?!? Er det virkelig mulig å være SÅ kåt i løpet av et par uker at man ikke kan lette på trykket selv...? Jeg skjønner at Emil er lei av Cathrine, men Niklas sank i mine øyne i dag... Nye jenter som kommer inn må jo bare spre beina, så er de sikre hos sprengkåte gutter? :klø:
Gjest lolita___ Skrevet 25. mars 2010 #870 Skrevet 25. mars 2010 Synest synd på Tine nå.Niklas er sikkelig player først var Tine pen,så var det Mari og nå Stine Marie er den peneste:)Og i tilegg dolker han Tine i ryggen og kliner med Mari neste uke... Stine Marie er fæl rett og slett med den RÅÅÅNER stiler.Vi har sett at du har flat mage,get over it.. Og bare pga hun er bifil,skal alle herme etter henne i følge hun selv.Uff den jenta er irriterende.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #871 Skrevet 25. mars 2010 Men hva er det med disse gutta som dumper damene sine til fordel for nye damer som muuuuligens vil ha sex?!? Er det virkelig mulig å være SÅ kåt i løpet av et par uker at man ikke kan lette på trykket selv...? Jeg skjønner at Emil er lei av Cathrine, men Niklas sank i mine øyne i dag... Nye jenter som kommer inn må jo bare spre beina, så er de sikre hos sprengkåte gutter? :klø: Jeg reagerte også på det. Kommer det inn en jente som kanskje er keen på sex så dumper guttene partneren sin med en gang virker det som. Niklas virker spreng kåt nå. Han legger seg til og med før Tine for å ikke bli for kåt på henne.
Gjest Huffsa Skrevet 25. mars 2010 #872 Skrevet 25. mars 2010 Det må vi vente helt til mandag for å finne ut..... I følge VG og Dagbladet er det ikke paradise før mandag om en uke
Gjest Silvermist Skrevet 25. mars 2010 #873 Skrevet 25. mars 2010 I følge VG og Dagbladet er det ikke paradise før mandag om en uke
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #874 Skrevet 25. mars 2010 Synest synd på Tine nå.Niklas er sikkelig player først var Tine pen,så var det Mari og nå Stine Marie er den peneste:)Og i tilegg dolker han Tine i ryggen og kliner med Mari neste uke... Stine Marie er fæl rett og slett med den RÅÅÅNER stiler.Vi har sett at du har flat mage,get over it.. Og bare pga hun er bifil,skal alle herme etter henne i følge hun selv.Uff den jenta er irriterende. Signerer denne!
venus_ Skrevet 25. mars 2010 #877 Skrevet 25. mars 2010 pga den stormen eller? Det er sikkert fordi det er påske.
Rime Skrevet 25. mars 2010 #879 Skrevet 25. mars 2010 Hæ?? er det ikke PH i påsken?? HÆÆÆ?? Unnskyld, måtte bare... ja, de tar en ukes ferie, som nevnt tidligere i denne tråden, og som man kan se i tv-programmene. Og jeg synes det blir litt teit når 17 stk stiller de samme spørsmålene:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #880 Skrevet 25. mars 2010 Litt morsomt at Stine Marie faktisk tror at Victoria hermer etter hennes stil. Jo jøss. Akkurat som Daniel sa første episode så minner Stine Marie meg litt om en typisk råner jente som råner i volvoen sin. Og som henger på bensin stasjonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå