Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig at Victoria ryker i morgen, føler det hadde lagd mest liv!

Blir moro når hun stabber enda en partner i ryggen ;-)

Victoria er så utrolig kjedelig. Føler hun bare går rundt å klager og sutrer hele dagen! Hun bidrar ikke med noen ting. Huff nei få henne ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Petter skal ha creds for å ha klart skuespillet med glans, men virket som han likte det egentlig.

Jeg liker veldig godt Stine Marie - intelligent og fresk dame, håper hun gir F og sender sippeguri hjem - er vel strengt tatt ikke så mange der inne som vil savne henne. Og gjengen trenger å shakes opp - mer spenning!

Skrevet

Jeg er spent på morgendagen! Er nesten 100 % sikker på at Stine Marie kommer til å sende hjem victoria, men lurer veldig på hvem victoria vil stille seg bak, siden hun sa det ikke ble petter :popcorn:

Skrevet

Dere vet at paradise hotel er delvis arrangert?

Altså retningslinjer blir gitt underveis

Det samme gjelder forøvrig Ungkaren/ungkarskvinnen m.m

Skrevet

Victoria er en skikkelig festbrems, bare sutrer og gjør ikke noe ut av seg. Håper hun ryker asap :enig:

Skrevet (endret)

Jeg synes Carl har noen spsielle øyne. Synes de er litt fine jeg :sjenert:

Og her har man vel forklaringen på det..... :ler::skratte:

Endret av Supramundane
Skrevet

Nei, i år er Paradise dritt!

Neste år må vi få Nanna og Lene tilbake for å lage litt liv.

Kvaliteten på guttene og jentene er også dårligere enn i fjor.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er MYE bedre i år jeg ! :jepp:

Skrevet

Jeg synes også det er MYE bedre i år enn i fjor. Jeg synes ikke mobbing er underholdende for fem øre, så sesongen i fjor var virkelig rævva. Takke seg til kjedlige Victoria, sleske Carl og runkende gutter på do; myyye bedre enn Lene og Nanna. Erk..

Skrevet

Enig med dere. Årets er definitivt bedre.

Skrevet

"En blandig mellom en gullfisk og Michael Jackson" :skratte:

Hvem sa det?

Skrevet (endret)

Og her har man vel forklaringen på det..... :ler::skratte:

Jeg holdt også på å le meg ihjel da jeg leste dette :ler: ! Han skal nå ha for forsøket da, stakkar. Hadde du parret Aune Sand og Ronald McDonald, ville du endt opp med tilsvarende resultat...

Endret av NullHull
Skrevet

"En blandig mellom en gullfisk og Michael Jackson" :skratte:

:ler: Fikk latterkrampe av den setningen, ler fortsatt :lol:

Skrevet

Hvem sa det?

Det var Petter :hoho:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at Tine er så usikker at hun kommer til å ha sex snart med Niklas nå som hun merker at han kjeder seg med henne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan si det virker som om Petter likte å være drittsekk, han sa jo flere ganger hvor vanskelig det var for ham, og det var jo tydelig at han holdt på å grine flere ganger. Lurer på om vi faktisk ser samme program altså..

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan si det virker som om Petter likte å være drittsekk, han sa jo flere ganger hvor vanskelig det var for ham, og det var jo tydelig at han holdt på å grine flere ganger. Lurer på om vi faktisk ser samme program altså..

Enig med deg! Han virka jo helt knust innimellom. Og så ble han så glad da oppdraget var over og han kunne fortelle alle at han bare hadde spillt! :)

Nå er ikke jeg sånn spesielt Petter-fan, jeg synes han har noen teite kommentarer innimellom. Men jeg ble veldig glad på hans vegne når han klarte oppdraget og slapp å reise.

Skrevet

Er det bare meg som ikke fulgte med, eller ble aldri klineepisoden mellom Stine Marie og Emil vist?? Hvorfor??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Mange skriver at Petter likte å være den rollen. Hallo han satt jo grein i senga og sa flere ganger at ikke likte dette. Og at han var kjempe glad at han endelig kunne fortelle alle sammen om sin oppførsel. Jeg er glad for at han klarte oppdraget.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som ikke fulgte med, eller ble aldri klineepisoden mellom Stine Marie og Emil vist?? Hvorfor??

Av en eller anna merkelig grunn så ble det ikke vist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...