Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som liker Stine Marie? Jeg synes hun virker som ei grei jente. Pen er hun også. Jeg tror hun vil trives bedre der inne når hun finner en partner hun kan stole på og trives med.

Han nye Carl(?) har vert litt uheldig med utseendet sitt. Men han kan sikkert lage litt liv der inne.

Jeg liker også Stine Marie, synes hun er den eneste som ikke virker som ei falsk bimbo. Bare fordi hun er smart nok til ikke å la seg lure av det falske smisket hans, blir han kjempe fornærmet og slenger dritt om henne, håper virkelig han må dra i kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det noen andre som har reagert på at de oppfører seg som om de er kjærester der inne. Stine-Marie f.eks so begynner å gråte når Torbjørn snakka med Victoria.

De er jo ikke kjærester, hun eier ham ikke liksom. De bor jo bare på samme rom :eeeh:

Endret av Cayleigh
Skrevet

Jeg merker at jeg får litt hodepine av dette programmet her jeg, hehe.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er helt forbauset over reaksjonene til de fleste der inne.

Stian og Daniel oppførte seg som et kjærestepar som aldri mer skulle få se hverandre igjen! :lete:

Victoria med det daffe uttrykket hele tiden. Tror det er derfor modellbyrået måtte lage uttrykksfulle øyenbryn på henne, litt sjokkerte øyenbryn liver opp livløse øyne altså? haha. Også denne offerrollen konstant.

Catrine elsker å dominere baksnakking. Det er mest i slike situasjoner hun virkelig lyser opp!

Nei, få ut sutreungene og få inn noen med livsgnist! Jeg ler av frustrerte fruer og synes det er underholdene, nettopp fordi fruene er stilig-merkelig, ikke livløs-merkelig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre som har reagert på at de oppfører seg som om de er kjærester der inne. Stine-Marie f.eks so begynner å gråte når Torbjørn snakka med Victoria.

De er jo ikke kjærester, hun eier ham ikke liksom. De bor jo bare på samme rom :eeeh:

Ja synes hun oppførte seg litt patetisk. Torbjørn må få lov til å snakke med hvem han vil uten at hun skal begynne å sutre. Ikke rart Torbjørn ville ha ut Stine Marie, for da kunne kanskje han og Victoria få snakka sammen uten at SM skulle sutre og grine over det.

Skrevet (endret)

Kan ikke si jeg merker store forskjellen på usympatiske Petter og vanlige Petter for å være ærlig. :filer:

Kjedelig episode i går.

Enig. Jeg tror egentlig at den eneste forskjellen på "ekte" Petter og "usympatiske" Petter er at nå er det absolutt ingen sensur, han sier bare alt han tenker :fnise:

Carl var vanvittig udelikat. Utseende og, men spesielt personlighet. "Jeg merket at jentene ikke likte at jeg tok av Karoline bikinien, men herregud, vi skal jo bare ha det gøy" Tror ikke han hadde syntes det var så moro om noen tok av ham undertøyet og løftet ham opp forran kameraene. Kan garantere at jeg ikke hadde tatt det like pent som Karoline gjorde.

Er det forresten bare jeg som har lagt merke til at stemningen ikke er som den var mellom Tine og Niklas? Ikke noe kosing, de er nesten aldri sammen lenger, og Niklas snakker om at han gleder seg til å få inn nye jenter med store pupper og sånn.. I begynnelsen sa han at han digget Tine og at han ikke ville bo med noen andre gjennom hele oppholdet, men da Mari sa at hun likte ham best, virket han veldig positiv til det. Sa bare positive ting til kameraene. Jeg hadde forventet at han kom til å si noe om at han håpet Mari ikke splittet ham og Tine, men det kom ikke et ord i den retningen...

Endret av Gjesten
Skrevet

Endelig!!

Spent på om Petter klarer oppgaven!!

Skrevet

"En blandig mellom en gullfisk og Michael Jackson" :skratte:

Skrevet

Jeg tipper det ikke er tilfeldig at Carl kom inn da noen skulle få det oppdraget som Petter fikk. Tipper det er et eller annet bak hans oppførsel også. :gjeiper:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

haha det er jo søren meg sant å :ler:

Gjest Huffsa
Skrevet

Det er jo sant da :fnise: Han fikk sagt det :skratte:

Skrevet

Petter kommer vel til å bli skikkelig grilla nå!!!

Gjest Huffsa
Skrevet

Lurer på hvem dama på armen til Emil er :klø:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg får litt vondt av Petter. Kan ikke være lett å være i en slik situasjon.

Jeg synes Carl har noen spsielle øyne. Synes de er litt fine jeg :sjenert:

Gjest Huffsa
Skrevet

Håper Viktoria ryker i morra. Evt hu nye. Men tviler på at noen vil sove med Carl, så da blir det Viktoria.

Skrevet

Cathrine og Stine Marie er så disgusting...skikkelig ungdomsskoleintriger..

Cathrine player Stine Marie og later som de er venner, og Stine Marie er helt i hundre fordi hun tror at hun endelig har fått en pen bærumsvenninne..haha...hun virker ikke som kystens kjappeste akkurat.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Cathrine og Stine Marie er så disgusting...skikkelig ungdomsskoleintriger..

Cathrine player Stine Marie og later som de er venner, og Stine Marie er helt i hundre fordi hun tror at hun endelig har fått en pen bærumsvenninne..haha...hun virker ikke som kystens kjappeste akkurat.

Enig. Cathrine var jo etter Stine Marie med en gang etter pandoras ekse. Er såå spent på hvem Stine Marie kommer til å stille seg bak imorgen. Kan jo bli hvem som helst. Håper bare ikke det er Niklas hun velger å stille seg bak.

Skrevet

Håper ikke på Niklas jeg heller, men jeg tror kanskje det.. Blir spennende.. :sjenert:

Skrevet

Jeg håper virkelig at Victoria ryker i morgen, føler det hadde lagd mest liv!

Blir moro når hun stabber enda en partner i ryggen ;-)

Skrevet

Carl minner meg The Joker i Batman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...