Gjest Huffsa Skrevet 8. mars 2010 #61 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg håper frøken pupp klipper håret til samtlige av gutta. Virker som om det er VM i fett og ekkelt hår. Og hu med sort hår virker virkelig som han ene sa; ei frøken som henger på bensinstasjonen med volvo 240 gutta og knuller i baksetet. Er litt skuffa, men hadde alt for høye forhåpninger. Men hjertet hoppet høyt når jeg så at Petter kommer allerede i morgen. Kan ikke vente til i morgen nesten Endret 8. mars 2010 av Huffsa
Gjest lolita___ Skrevet 8. mars 2010 #62 Skrevet 8. mars 2010 oh my god for noen hjerne tullinger.Han ene sa jo til og med håper på å bli kjent igjen på gata.Pr kåte tullinger.Synest ingen var spessielt pene..Av guttene og jentene.Hun silikon dama hadde jo sååå skeive beiin så ut som hun hadde ski mellom bena,og går rundt tror hun er digg og han partneren så ut som 35 åring og han var 24 lissom.Ufffa meg
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2010 #63 Skrevet 8. mars 2010 Hun har jo grått hår jo!!!!!!! Og det der er ikke pupper, det er halvkuler i hud som er klistret fast på kroppen hennes! Hun ser virkelig latterlig ut stakkars. hahahahaha
Gjest lolita___ Skrevet 8. mars 2010 #64 Skrevet 8. mars 2010 enig sikkert pga hun er 150 høy veier kanskje 40 kg,der puppa er halvparten og hun vil ha mer,er det mulig.Har ikke noe imot silikon men det bør passe kroppen din og kroppen din bør takle silikonen...
neon_sun Skrevet 8. mars 2010 #65 Skrevet 8. mars 2010 Var mest fascinert av de selvlysende tennene, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #66 Skrevet 8. mars 2010 Var mest fascinert av de selvlysende tennene, jeg. Haha, det la jeg også merke til, fantastisk!
Lexington Skrevet 8. mars 2010 #67 Skrevet 8. mars 2010 Haha, det la jeg også merke til, fantastisk! Noen som har kjørt på med litt vel mye whitestrips ja
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #68 Skrevet 8. mars 2010 Men.. er det ingen andre som har lagt merke til at det ikke er en eneste virkelig pen jente med i år? :klø: Og jeg er jente selv.. så når til og med jeg la merke til det? Synes faktisk nivået på gutta var bedre utseendemessig (selv om samtlige virket utrolig umodne og uintelligente). Jeg er helt for "vanlige" mennesker på tv, men at en serie som er så utrolig bygget opp rundt sex, party og lettkleddhet ikke har funnet noen typisk "deilige damer" (f.eks Tone Damli-utseende) er litt merkelig.
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 8. mars 2010 #69 Skrevet 8. mars 2010 Synes både kvinnene og mennene var skuffende lite pene. Hadde håpet på en skikkelig hunk! Mennen = guttevalper. Jentene = pen på den måten det er inn å være pen akkurat nå - bleket hår, silikon, knall hvite tenner, extentions og mye sminke. Slanke og søte for all del! Men ikke mye naturlig vakker nei - kansje hun som var fashion modell er ett unntak. Noen som la merke til øynenbryenen deres? Snakk om lite pent nappet. Hva skjedde med å ha litt naturlig form?
Gjest Silvermist Skrevet 8. mars 2010 #70 Skrevet 8. mars 2010 Jeg tenkte det samme som deg, gjest. Men kanskje de har spart kruttet til kommende episoder Gleder meg til de finner seg bedre til rette, og intrigene begynner å komme.....
Gjest Silvermist Skrevet 8. mars 2010 #71 Skrevet 8. mars 2010 Jentene = pen på den måten det er inn å være pen akkurat nå - bleket hår, silikon, knall hvite tenner, extentions og mye sminke. Slanke og søte for all del! Men ikke mye naturlig vakker nei - kansje hun som var fashion modell er ett unntak. Vet ikke om jeg er enig i at det er så veldig "in" å være pen på den måten...synes det bare ser billig og tåpelig ut. Men helt enig med at øyenbrynene er forferdelig nappet på mange av dem!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #72 Skrevet 8. mars 2010 Jentene = pen på den måten det er inn å være pen akkurat nå - bleket hår, silikon, knall hvite tenner, extentions og mye sminke. Slanke og søte for all del! Men ikke mye naturlig vakker nei - kansje hun som var fashion modell er ett unntak. Men jeg syntes liksom ikke det var så mye silikon og "bimbostil" som man hadde forventet av en serie som Paradise? Det var jo bare hun Tine som var typisk blond bimbo der, de andre så helt anonyme og kjedelige ut, flere av dem virket ganske sjenerte også.. Med unntak av hun mørkhårede, harry jenta kanskje. I fjor var jentene mer typisk Paradise-materiale, f.eks Nanna, Noor og Lene som var dollete og rappkjefta fra første stund.. Jeg synes ikke personlig at typiske Paradise Hotel-jenter er noe særlig, men det er liksom sånne jenter man forventer skal bli valgt ut til en slik serie. Også tror jeg sånne jenter hadde matchet gutta i årets serie bedre, da disse virker som typiske "fjortisgutter" som liker standard deilige damer.
Gjest loveli Skrevet 8. mars 2010 #73 Skrevet 8. mars 2010 Ble skuffet over nivået på deltagerne jeg også... Og hva skjedde med hun jenta som ikke ville være med på leken? Hun virka kjip med stor K...
Søtpotita Skrevet 8. mars 2010 #74 Skrevet 8. mars 2010 Altså ein kan ikkje rekne med at det er kremen av Noreg si befolkning som er representert i dette programmet, men det er jo gøy å sjå Utsjånadsmessig var det ingen ok av gutane, han der mørke med kort hår (med lys hud) var den som var søtast, men uff så teit personlegheit Av jentene er Victoria den beste, både utanpå og inni (av det ein kan tolke). Ingen slår han søte trøndaren frå ifjor! Aleksander? Han var søt Tine. Det var hun som prøvde hardt å dekke seg til.
Gjest Nanette Skrevet 8. mars 2010 #75 Skrevet 8. mars 2010 Torbjørn virka som en koselig kar... For et forkastelig menneske. Må nesten følge med.
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2010 #76 Skrevet 8. mars 2010 enig sikkert pga hun er 150 høy veier kanskje 40 kg,der puppa er halvparten og hun vil ha mer,er det mulig.Har ikke noe imot silikon men det bør passe kroppen din og kroppen din bør takle silikonen... Hun ser ut som en tegneseriefigur.. og hun ser herja ut i ansiktet. Solarium og hardt liv?? Skjønner ikke at så unge mennesker kan se så herja ut..
ninuska_ Skrevet 8. mars 2010 #77 Skrevet 8. mars 2010 (endret) "In" å være pen på den måten? Det virker som om hun har bleket håret og tatt silikon for å være en pen, blond jente som gutter vil ha som sitt ideal eller noe i den duren, men den blonde jenta i PH er ikke pen i ansiktet i det hele tatt. Å være blond, solariumbrun og ha pupper gjør ikke en person automatisk pen - men det bryr vel ikke gutter seg om, for det er jo ikke ansiktet hennes de ser på. Endret 8. mars 2010 av ninuska_
Gjest lolita___ Skrevet 8. mars 2010 #78 Skrevet 8. mars 2010 Mange kommer sikkert til å følge med på det selv jeg for det er latterlig morsomt å se de dumme seg ut.Hun bimbo berta vrenger stemmen sinn også.Prater ganske lys baby stemme og når hun ble full ble stemmen vanlig igjen rart.Noen andre som la merke til det?
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2010 #79 Skrevet 8. mars 2010 Personlig skjønner jeg ikke hvorfor dere gidder følge med på slikt møl!! Jeg ville heller sittet å sett maling tørke...
Gjest Livia Skrevet 8. mars 2010 #80 Skrevet 8. mars 2010 Men altså, har målet for denne sesongen å finne flest mulig Charter-Svein kopier? For isåfall har de scoret høyt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå