The Kitten Skrevet 24. mars 2010 #762 Skrevet 24. mars 2010 Har Carl glemt å ta ut vampyrtennene sine? :klø:
mia83 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #763 Skrevet 24. mars 2010 Petter må vel bli dårligst likt av alle for å slippe å reise hjem? Kanskje Stine Marie stemmer på en annen en bare for å sende han hjem? Synes hun var slem i gårdagens episode.. men det er nok ikke så kuult at 4 av 5 gutter liker henne minst...
The Kitten Skrevet 24. mars 2010 #764 Skrevet 24. mars 2010 Petter må vel bli dårligst likt av alle for å slippe å reise hjem? Kanskje Stine Marie stemmer på en annen en bare for å sende han hjem? Synes hun var slem i gårdagens episode.. men det er nok ikke så kuult at 4 av 5 gutter liker henne minst... Det hjelper neppe å være slem.
mia83 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #765 Skrevet 24. mars 2010 Det hjelper neppe å være slem. Nei kanskje hun får ut Petter ved å være det, men da tror jeg hun ryker neste gang.
The Kitten Skrevet 24. mars 2010 #766 Skrevet 24. mars 2010 Jeg håper egentlig Carl ryker. Makan til tulling skal man lete lenge etter.
mia83 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #767 Skrevet 24. mars 2010 Han er absolutt ikke pen heller! Det var sikkert mange flere penere gutter enn han som søkte seg til Paradise Hotel!
The Kitten Skrevet 24. mars 2010 #768 Skrevet 24. mars 2010 Han var faktisk ganske ekkel, både utsendemssig og personlighetsmessig.
The Kitten Skrevet 24. mars 2010 #770 Skrevet 24. mars 2010 Men helt seriøst, har han glemt å ta ut vampyrtennene sine?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #771 Skrevet 24. mars 2010 Petter må vel bli dårligst likt av alle for å slippe å reise hjem? Kanskje Stine Marie stemmer på en annen en bare for å sende han hjem? Synes hun var slem i gårdagens episode.. men det er nok ikke så kuult at 4 av 5 gutter liker henne minst... Ja han må bli stemt på som den mest usymaptiske ellers ryker han ut. Jeg synes å Stine Marie var litt slem igår. Hun virker nesten en person som ikke tåler kritikk og blir fornærma. Den gangen da Torbjørn sa at han ikke så på henne noe mer som en venn, da slang hun virkelig med leppa. Jeg er enig med Petter at hun gir ikke så mye av seg selv. Det er ikke så mange som liker hun virker det som.
Gjest Sommertid Skrevet 24. mars 2010 #772 Skrevet 24. mars 2010 Er jeg den eneste som liker Stine Marie? Jeg synes hun virker som ei grei jente. Pen er hun også. Jeg tror hun vil trives bedre der inne når hun finner en partner hun kan stole på og trives med. Han nye Carl(?) har vert litt uheldig med utseendet sitt. Men han kan sikkert lage litt liv der inne.
NullHull Skrevet 24. mars 2010 #773 Skrevet 24. mars 2010 Men helt seriøst, har han glemt å ta ut vampyrtennene sine? Nei da, de følger med, akkurat som klovnefjeset... Uff, nå er vi stygge her . Men han er jo ikke akkurat noe å henge på juletreet da!
Rotehøna_21 Skrevet 24. mars 2010 #774 Skrevet 24. mars 2010 Han Carl er virkelig et kapittel for seg selv. Ikke helt heldig med utseende, men liker ikke oppførselen hans. Merka jeg ble irritert da han dro av ho den bikinitoppen. Hva er det for no? han prøver jo å lage litt liv, men jeg klarer ikke å like han. Han er bare merkelig.. Syns han bare bråker. Hva drev Petter med på badet igår? Brukte en sånn kost å ordna seg i trynet. Hva var det?? Ferie???? Idiotisk. Er vel pga de skal sende flotte filmer som har blitt sendt nærmere 100 ganger før da vel.
Gjest Sommertid Skrevet 24. mars 2010 #775 Skrevet 24. mars 2010 Men han er jo ikke akkurat noe å henge på juletreet da!
NullHull Skrevet 24. mars 2010 #776 Skrevet 24. mars 2010 Det ser slik ut ! De kan da ikke bare ta ferie i en uke!! Nei så absolutt ikke!! Pakk vekk alle kyllinger, knus alle egg og sett skia tilbake i boden. Påsken utgår med høye kneløft!!
Supramundane Skrevet 24. mars 2010 #777 Skrevet 24. mars 2010 Jeg syns nok ikke at Carl er den .. mest .. skinnende personen der inne jeg heller, men det er personligheten som har kommet frem som irriterer meg mest. Å ta av noen bikinitoppen og hoiste og styre sånn.. nei, det syns jeg ikke var morsomt.
smalls Skrevet 24. mars 2010 #778 Skrevet 24. mars 2010 Hadde Carl dratt av meg bikinitoppen og løftet meg opp så hele Norge hadde sett puppene mine så tror jeg at jeg hadde kastet han over kanten! Greit nok at han prøver å lage liv men det der er ikke morsomt! Det synes ikke jeg. Jeg hadde blitt drit sur.
captiva Skrevet 24. mars 2010 #779 Skrevet 24. mars 2010 Kan ikke si jeg merker store forskjellen på usympatiske Petter og vanlige Petter for å være ærlig. Kjedelig episode i går. Helt enig! Fy,for en ekkel kar... Og carl er ikke noe bedre. Skikkelig irriterende begge to.Nei,få de ut og få inn noen bedre karer!
kristian82 Skrevet 24. mars 2010 #780 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Kan ikke si jeg merker store forskjellen på usympatiske Petter og vanlige Petter for å være ærlig. Kjedelig episode i går. enig! For en type han er :dåne: Umulig å ikke le da, så han er jo morsom å ha der. Selv om man ler av han, og ikke med han - som han så ofte påpeker forskjellen på. Jeg tror han lider av napoleons komplekset. Endret 24. mars 2010 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå