Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #741 Skrevet 23. mars 2010 Åssen vet du at det er noe alvorlig galt med personligheten hans? Du kjenner han jo ikke. Regner meg heldig for det. Har sett mer av nok til oppførselen hans til å dra den konklusjonen.
Gjest Sandbekken Skrevet 23. mars 2010 #742 Skrevet 23. mars 2010 Offf! han nye så jo ikke ut! og hva er det med eyeliner da? ser ut som han bruker det hvis det ikke var rester fra dracula sminken da syns synn på petter jeg, forferdelig oppdrag!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #743 Skrevet 23. mars 2010 Jeg synes Petter faller merkelig godt inn i rollen som usympatisk! Han klarer garantert oppdraget!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #744 Skrevet 23. mars 2010 Offf! han nye så jo ikke ut! og hva er det med eyeliner da? ser ut som han bruker det hvis det ikke var rester fra dracula sminken da syns synn på petter jeg, forferdelig oppdrag! Skulle ikke forunder meg om han kliner på litt leppestift og. Synes leppene hans er mistenkelig røde.
Gjest Silvermist Skrevet 24. mars 2010 #745 Skrevet 24. mars 2010 Jeg liker Petter, selvom han blir "litt mye" til tider. Tror ikke det er noe vondt i han. Stian er en av favorittene mine, ikke den skarpeste, men utrolig morsom! Ellers tror jeg kanskje Carl kommer til å ta seg litt opp.. Han er ikke akkurat den kjekkeste (kremt), men tror han kan bidra med en del moro. Forresten er det bare jeg som synes han og Mari ligner? Der er noe med øynene, så det når de satte bildet av henne bak ham når han snakket om at han synes hun var den deiligste av jentene. Stine-Marie har jeg ikke mye til overs for, ikke en jente jeg hadde hatt noe særlig til felles med...
Gjest Iah Skrevet 24. mars 2010 #746 Skrevet 24. mars 2010 Jeg synes Petter faller merkelig godt inn i rollen som usympatisk! Han klarer garantert oppdraget! Kan ikke si jeg merker store forskjellen på usympatiske Petter og vanlige Petter for å være ærlig. Kjedelig episode i går.
Eliisa Skrevet 24. mars 2010 #747 Skrevet 24. mars 2010 Synes det endelig er gøy at de klarer å ha med tvister. Nå er det jo faktisk et spill, og ikke bare en "Lene og Petter konkurranse!". Petter var slitsom i fjor og Petter er slitsom i år! Herlighet..! Ser den om at Emil minner om Ari. Håper Victoria og fjortissveldet hennes blir sendt hjem på torsdag!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #748 Skrevet 24. mars 2010 Er forresten Petter litt glad i gutter? Synes han flørta voldsomt og ble...fysisk med både Stian og Niklas? Jeg liker forøvrig både Petter og Victoria jeg - Stine Marie derimot!
NullHull Skrevet 24. mars 2010 #749 Skrevet 24. mars 2010 Jeg liker Petter, selvom han blir "litt mye" til tider. Tror ikke det er noe vondt i han. Enig med du Slitsom liten sprett, men allikevel synes jeg straffen han nå gjennomgår er noe ufortjent. Under Dracula-sermonien sa han jo bare ærlig, i likhet med de andre gutta, at han ikke syntes Stine-Marie så langt hadde bydd nok på seg selv. Ellers tror jeg kanskje Carl kommer til å ta seg litt opp.. Han er ikke akkurat den kjekkeste (kremt), men tror han kan bidra med en del moro. Selvfølgelig, han er jo født med kronisk klovneansikt . Stine-Marie har jeg ikke mye til overs for, ikke en jente jeg hadde hatt noe særlig til felles med... Virker særdeles usympatisk, ja. Selvom Petter nok heller ikke hadde sklidd inn som min bestevenn, så håper jeg faktisk at Stine-Marie er den som til slutt taper ansikt i denne pågående "duellen" mellom de to...
Caramela Skrevet 24. mars 2010 #750 Skrevet 24. mars 2010 Enig i at Stian ikke er den skarpeste kniven i skuffen, men absolutt en favoritt
NullHull Skrevet 24. mars 2010 #751 Skrevet 24. mars 2010 Forresten, er det jeg som blingser når jeg leser i programmet, eller tar PH påskeferie fra mandag av?
Lilith Skrevet 24. mars 2010 #752 Skrevet 24. mars 2010 Petter: "Du fikk forresten litt stor rumpe i den buksa der ... kan jeg pisse i vasken?!" Han anstrenger seg virkelig!
henine Skrevet 24. mars 2010 #753 Skrevet 24. mars 2010 Petter: "Du fikk forresten litt stor rumpe i den buksa der ... kan jeg pisse i vasken?!" Han anstrenger seg virkelig! Ja, han må jo nesten det for å klare oppdraget. Det ser jo ut som han klarer det glatt
Supramundane Skrevet 24. mars 2010 #754 Skrevet 24. mars 2010 Jeg må si at Stian virker utrolig grei, egentlig. Han er jo ikke snau, fyren. Vi lo godt da han gikk for å onanere og bare måtte fullføre selv om de andre gutta kom.
Sølvdugg Skrevet 24. mars 2010 #755 Skrevet 24. mars 2010 Jeg må si at Stian virker utrolig grei, egentlig. Han er jo ikke snau, fyren. Vi lo godt da han gikk for å onanere og bare måtte fullføre selv om de andre gutta kom. Helt enig. Lå og krøllet meg i sofaen når det var på tv Men han lo jo godt av det selv også.
Lilith Skrevet 24. mars 2010 #756 Skrevet 24. mars 2010 Ja, han må jo nesten det for å klare oppdraget. Det ser jo ut som han klarer det glatt Jepp, det ser sånn ut
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #757 Skrevet 24. mars 2010 Jeg liker Petter, selvom han blir "litt mye" til tider. Tror ikke det er noe vondt i han. Stian er en av favorittene mine, ikke den skarpeste, men utrolig morsom! Ellers tror jeg kanskje Carl kommer til å ta seg litt opp.. Han er ikke akkurat den kjekkeste (kremt), men tror han kan bidra med en del moro. Forresten er det bare jeg som synes han og Mari ligner? Der er noe med øynene, så det når de satte bildet av henne bak ham når han snakket om at han synes hun var den deiligste av jentene. Stine-Marie har jeg ikke mye til overs for, ikke en jente jeg hadde hatt noe særlig til felles med... Enig jeg liker å Petter. Er jo ikke noe vondt i han. Tror ikke han likte oppdraget noe særlig. Han er ikke så usympatisk til vanlig.
Gjest Huffsa Skrevet 24. mars 2010 #758 Skrevet 24. mars 2010 Forresten, er det jeg som blingser når jeg leser i programmet, eller tar PH påskeferie fra mandag av? Det ser slik ut ! De kan da ikke bare ta ferie i en uke!!
Gjest Jente1990:) Skrevet 24. mars 2010 #759 Skrevet 24. mars 2010 Huff jeg liker ikke Stine Marie jeg. Synes hun er litt bitch. Vet det må ha vært tøft for henne å få vite at nesten alle guttene liker henne minst men er jo en grunn til det liksom. Jeg håper Petter klarer oppdraget.
Gjest Jente1990:) Skrevet 24. mars 2010 #760 Skrevet 24. mars 2010 Det ser slik ut ! De kan da ikke bare ta ferie i en uke!! WHAT???? Så teit da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå