Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Carl bare: "når jeg dro av Karoline toppen så jeg at de andre jentene ikke likte det. Ærlig talt, vi skal jo ha fett liksom."

Carl virker ganske så teit spørr du meg.

Lurer på om Petter klarer oppdraget. jeg tror han klarer det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Alfred
Skrevet

Han virker jo stygg invendig også :sjenert:

Ikke døm ham på grunn av en skarve bikini.

Skrevet

Flaks for Petter at han er en klyse av natur.

Gjest Huffsa
Skrevet

Tror Petter bør passe seg før han får en på trynet av gutta.. De ser ikke så jævla fornøyde ut :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ingen overaskelse at Petter nyter å "spille" drittsekk, han er kvalm. Ingen selvinnsikt, en sikkelig bortskjemt guttunge uten kontakt med virkeligheten as is.

Skrevet

Herregud da, for et irriterende menneske!!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Emil var littegranne søt når han holdt seg på panna når han satte igang med et gjesp. Det virka heller gjennomtenkt, ala se på meg så søt. :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror Petter bør passe seg før han får en på trynet av gutta.. De ser ikke så jævla fornøyde ut :ler:

Men det blir nok bedre når han får forklart seg selv. Hvorfor han plutselig ble en sånn dritsekk mot alle. Det er jo del av oppdraget hvis ikke ryker han ut.

Skrevet

Petter skal ha kreds for å virkelig Go for it på oppdraget sitt - han blir jo garantert stemt som mest usympatisk. Men jeg synes han var helt grusom FØR oppdraget også. Men liker disse twistene som produksjonen har lagt inn i år :popcorn:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Dette oppdraget er jo helt likt som var i den danske. Litt kjedelig når det blir samme oppdrag som har vært før. Men men.

Jeg synes ikke Mari er noe spesielt pen jeg. Og carl ser jo ikke ut.

Skrevet

Kanskje det er en tvist at Petter bare får bli mot at han ikke forteller de andre at han måtte vinne konkurransen og at han gikk inn for å være usympatisk. Det hadde jo vært gøy :)

Skrevet

Er det bare meg som irriterer meg over at en del av jentene som er med på paradise generelt ikke har peiling på hvordan de skal nappe øyenbrynene? Spesielt Stine-Marie har overnappet øyenbrynene (mer enn det folk gjør når de er 14 og først tar til med pinsetten!!) Og det er sånn som gjør meg skikkelig irritert :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som irriterer meg over at en del av jentene som er med på paradise generelt ikke har peiling på hvordan de skal nappe øyenbrynene? Spesielt Stine-Marie har overnappet øyenbrynene (mer enn det folk gjør når de er 14 og først tar til med pinsetten!!) Og det er sånn som gjør meg skikkelig irritert :P

Ja! Victoria også. Synes det er rart hun har fått modelljobber. Hun er jo søt, men når jeg ser ettervekst, overnappede øyenbryn og små lepper tenker jeg ikke modell.

Gjest Huffsa
Skrevet

Nei, de fortjener ikke en medalje akuratt..

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Kanskje det er en tvist at Petter bare får bli mot at han ikke forteller de andre at han måtte vinne konkurransen og at han gikk inn for å være usympatisk. Det hadde jo vært gøy :)

Hehe tviler på det :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes Petter er søt jeg, skjønner ikke hvorfor dere misliker ham så sterkt..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke lagt merke til det. Men synes Stine Marie er finere med håret opp, vekk fra ansiktet. Ser så tungt ut når det henger ned.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes Petter er søt jeg, skjønner ikke hvorfor dere misliker ham så sterkt..

Det er personligheten det er noe alvorlig galt med. Utsendemessig har han vel et lite søtt fjes som passer til kroppen hans.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er personligheten det er noe alvorlig galt med. Utsendemessig har han vel et lite søtt fjes som passer til kroppen hans.

Åssen vet du at det er noe alvorlig galt med personligheten hans? Du kjenner han jo ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...