Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Emil minner meg om Ari Behn. Både stemmen og utseende.

Tror det var da han leste det diktet (på Mr. Paradise konkurransen) at jeg først la merke til det.

hehe, akkurat DEN ser jeg ikke. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så Petter i Trondheim i helga. Fire-fem "fjortiser" gikk bort til han og lurte på om å få klem av ham. Flaueste jeg har sett!

:skratte::skratte::skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som har tenkt over at vi ikke får se alt som blir gjort og sagt der inne?

Man ser for eksempel mer av en person og da får vi inntrykk av at den person er mer bråkete osv... Mens hvis man ser mindre av en person får man jo motsatt inntrykk. Stille og kjedelig person.

Som med hun Stine som man ikke har sett så mye til, og klippingen fremstiller det som om hun er drit kjedelig og bare rar. Men er jo ikke sikkert hun er det.

Gjest Huffsa
Skrevet

Er det noen av dere som har tenkt over at vi ikke får se alt som blir gjort og sagt der inne?

Man ser for eksempel mer av en person og da får vi inntrykk av at den person er mer bråkete osv... Mens hvis man ser mindre av en person får man jo motsatt inntrykk. Stille og kjedelig person.

Som med hun Stine som man ikke har sett så mye til, og klippingen fremstiller det som om hun er drit kjedelig og bare rar. Men er jo ikke sikkert hun er det.

Men de klipper ikke setningene som de andre sier når de sier hva de syntes om Stine Marie. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var fortjent at Torbjørn måtte dra i går. Han fikk bare smake på sine egne onde hensikter med å gi Stine Marie sin rose.

Jeg synes ikke at det er så ille som noen av dere mener, at tv3 fikk guttene til å si hvem av jentene de likte minst. Dette er mye fordi det virka som at en del av guttene bare "fulgte strømmen" og ikke hadde baller nok til å stemme på noen av de andre. (utenom Niklas. Elsker den fyren).

Jeg så videoportrettet av Carl på tv3.no nå, og han var ærlig talt ikke noe særlig diggere uten draculasminken. Erk...

Og jeg er så enig med dere ang Petter. Makan til selvopptatt liten pingle av en pappagutt. Hvor er det folk får en sånn ufattelig selvtillit fra? Sitte og si at man kan få hvem man vil fordi man er så kjekk og sjarmerende?? Hadde jeg aldri fått meg til vertfall.

Jeg liker faktisk Stine Marie. Hun, Tine og Kathrine er faktisk de jeg har best inntrykk av. Kathrine har kanskje en tendens til å være litt i "begge leire", men jeg har ikke ennå sett at det er noe vondt i henne. Vic og Karoline liker jeg virkelig ikke. Synes også de er av typen som tror de er så mye bedre enn andre og som mener de skal styre hele skuta alene.

Spent på om Mari kommer til å følge Petter sine råd om å ditche Stine Marie eller ikke. Jeg syntes hun virka SÅ tøff da hun sa sin mening om Petter i begynnelsen, men gjett om hun sank på skutten da hun hadde endra inntrykk av han.. Erk..

Hehe nei Carl var ikke mye kjekk nei.

Det var til pass for Torbjørn at han røyk ut! Jeg er ganske sikker på at han kommer inn igjen senere. Det er jo så typisk.

Tine og Cathrine er de to jentene jeg liker aller best. Kjempe søte jenter begge to. Er de som virker som de mest oppegående og modene av alle jentene. Victoria takler jeg bare ikke.

Skrevet

Carl var utrolig lite sjarmerende, både av utsende og personlighet. Ja, jeg har sett ham uten Draculasminken. :fnise:

Mari virket helt ok, men er jeg den eneste som ikke synes hun var særlig pen? Stygg var hun ikke, men jeg tenkte ikke "wow! hun var vakker."

Skrevet

Carl var utrolig lite sjarmerende, både av utsende og personlighet. Ja, jeg har sett ham uten Draculasminken. :fnise:

Mari virket helt ok, men er jeg den eneste som ikke synes hun var særlig pen? Stygg var hun ikke, men jeg tenkte ikke "wow! hun var vakker."

Enig. Mari var helt okey. Men ikke sånn "drop dead gorgeous" Hun var ikke stygg men heller ikke kjempe pen. Helt normal pen. Med silikon?

Gjest Huffsa
Skrevet

Syntes ikke hun var pen i det hele tatt. Ikke stygg nei, men under gjennomsnittet pen..

Skrevet

Ikke samme oppdrag Mats fikk i fjor?? Hvor han var så slem mot Lene??

Gjest dalieo
Skrevet

Håper Petter må ut nå, skikkelig kjip fyr.. selvopptatt og masete.

Gjest Huffsa
Skrevet

Tror det var mads i fjord ja. En fikk det oppdraget i fjord ihvertfall :)

Gjest Alfred
Skrevet

Savner DANIEL jeg også, var noe litt sleskt med han..bad boys vet du;) hehe

Bad boy eller grinasabb?

Skrevet

Han der Carl må jo være en smule tilbakestående! For en fæl type! Usj!

Gjest Huffsa
Skrevet

Herregud, går Carl i 7.klasse eller?

Jeg hadde flydd i flint om noen hadde tatt av meg bikinioverdelen min, hivd den vekk og løftet meg opp forran kameraet så halve norge kan se puppene mine..

Fikk skikkelig avsmak på han, og tror han dro seg selv ned et par hakk på populærhets-skalaen...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ble ganske overrasket da jeg så Carl, han var ubeskrivelig lite kjekk. :skratte:

Gjest Alfred
Skrevet

Han Carl var virkelig stygg!

Det er det indre som teller!

Gjest Huffsa
Skrevet

Det er det indre som teller!

Han virker jo stygg invendig også :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det var Michael i den danske seseongen i fjor som fikk helt likt oppdrag. At han måtte overbevise alle på hotellet at han var den mest usympatiske personen så skulle de avgjøre det på pandoras eske.

Mats hadde vel et lignendes oppdrag men var ikke helt det samme. Litt anderldes.

Gjest dalieo
Skrevet

Litt drøyt å si at han er STYGG innvendig da, Huffsa? Han virker jo litt rølpete og høylydt, men stygg er å ta ganske hardt i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...