Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så teit at hun Triana eller hva hun heter skal spørre jentene "hva synes du om at NN har stilt seg bak deg" før alle guttene har valgt. Hun gjorde det samme med guttene i forrige uke. De kan jo ikke svare på det før guttene er ferdig med å velge :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner å synes at viktoria og caroline er litt sleipe. Jeg hadde skikklig godt førsteinntrykk av de, men nå virker det som at de bare skal spille spillet og kvitte seg med en etter en... Det blir litt mye drittslenging fra de to. Nei da liker jeg bedre Tine, som jeg hadde ett dårlig førsteinntrykk av :klø:

Skrevet

Jeg begynner å synes at viktoria og caroline er litt sleipe. Jeg hadde skikklig godt førsteinntrykk av de, men nå virker det som at de bare skal spille spillet og kvitte seg med en etter en... Det blir litt mye drittslenging fra de to. Nei da liker jeg bedre Tine, som jeg hadde ett dårlig førsteinntrykk av :klø:

Jeg er ikke for drittslenging og at folk oppfører seg dårlig.

Men når det gjelder det å kvitte seg med en etter en, så er jo det konseptet her da. En (eller som denne uka to) må ut hver uke. Alle der inne snakker om hvem de vil ha ut og hvordan de skal få det til. Og alle ønsker selv å bli.

For Tine og Niklas er det ikke så viktig å snakke strategi, for de er jo i en posisjon hvor de vet at de enn så lenge blir. Hvis det da ikke kommer inn en jente neste uke som får fredning og som velger Niklas...

Skrevet

Jeg er ikke for drittslenging og at folk oppfører seg dårlig.

Men når det gjelder det å kvitte seg med en etter en, så er jo det konseptet her da. En (eller som denne uka to) må ut hver uke. Alle der inne snakker om hvem de vil ha ut og hvordan de skal få det til. Og alle ønsker selv å bli.

For Tine og Niklas er det ikke så viktig å snakke strategi, for de er jo i en posisjon hvor de vet at de enn så lenge blir. Hvis det da ikke kommer inn en jente neste uke som får fredning og som velger Niklas...

Ja jeg er med på den at det er en del av plottet å kvitte seg med deltakerne. Jeg synes likevel at de gjør det på en sleip måte

Skrevet

Jeg synes det er helt feil at det som skrives i tv-guiden og i artikler i aviser blir ansett som "spoiling" :sjenert:

Skrevet

Men vi har jo ikke sett det på tv enda da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt feil at det som skrives i tv-guiden og i artikler i aviser blir ansett som "spoiling" :sjenert:

Noen av oss styrer unna slike ting fordi vi ikke vil vite. Aviser og tv-guider gjør jo alt de kan for å spoile, fordi det selger! Selvfølgelig skal ikke det postes i denne tråden når det finnes en spoilertråd!

Skrevet

"En av Paradise Hotels mest populære deltagere ryker ut i morgendagens program av realityserien."

Jaha, hvem er de mest populære deltagerene da? Jeg visste ikke om at noen var mindre populære enn andre..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Thorbjørn kanskje... evt. tine/nicklas eller cathrine... de andre er vel egentlig ikke særlig populære :fnise:

Skrevet (endret)

Blir spennende å se da..!

Endret av desert_rose
Skrevet

Thorbjørn kanskje... evt. tine/nicklas eller cathrine... de andre er vel egentlig ikke særlig populære :fnise:

Håper det er Torbjørn jeg da. Synes han er så irriterende!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en jente som kommer inn denne uka så er det vel også en jente som ryker ut?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke fortsette denne diskusjonen i spolertråden? :kjefte:

Skrevet

Noen av oss styrer unna slike ting fordi vi ikke vil vite. Aviser og tv-guider gjør jo alt de kan for å spoile, fordi det selger! Selvfølgelig skal ikke det postes i denne tråden når det finnes en spoilertråd!

Beklager alle sammen, det var jo ikke meningen å spoile. Jeg trodde ikke å sitere noe fra en avis var spoiling, og visste heller ikke at det fantes en spoilertråd!!Sorry...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lurer på åssen den nye jenta som sjekker inn ikveld er. Kanskje hun kan lage litt action :lur: hehe. Blir spennedes

Skrevet

Beklager alle sammen, det var jo ikke meningen å spoile. Jeg trodde ikke å sitere noe fra en avis var spoiling, og visste heller ikke at det fantes en spoilertråd!!Sorry...

Ingen holdes ansvarlig for uhell :)

Her er spoilertråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=479323

Enjoy ;)

Skrevet

Nå begynner det snart. Gleder meg kjempe masse. Tror det skal være en slags dracula (eller åssen man skriver det) fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...