Lizzee Skrevet 18. mars 2010 #601 Skrevet 18. mars 2010 Man trenger ikke være den skarpeste kniven i skuffen for å forstå at den uka det kommer 2 nye gutter inn så vil det gå 2 gutter ut også. Om man da ikke er sikker på partneren sin (Victoria sa til Daniel at hun ikke kunne love noe) så bør man kanskje heller finne seg en back-up istedenfor å begynne å krangle med flere jenter. Når så guttene også merker ubehaget så står han ikke sterkt. Det var tross alt en gutt som sendte Daniel ut! Taktikken (eller mangelen på sådan) fungerte absolutt ikke for Daniel!
missluna Skrevet 18. mars 2010 #602 Skrevet 18. mars 2010 Helt enig med Lizzee, jeg kan ikke forstå hvorfor Daniel klamra seg til Vic lenge etter at han hadde hørt ditt og datt om at hun ikke stolte på han og omvendt. Hvorfor prøvde han ikke å innynde seg hos eks Stine Marie (var det det hun het?) eller Cathrine? Samtidig må jeg si at jeg synes Stian virker helt lost. Gleder meg veldig til å se hvordan han blir nå som Daniel har dratt, for slik jeg så han så har han bare jatta med Daniel hele tiden. Virker som Daniel har vært guden hans og at alt han gjør eller sier er jo HELT geniaalt. Erk..
Gjest Jente1990:) Skrevet 18. mars 2010 #603 Skrevet 18. mars 2010 Lurer på hvem som ryker i kveld. Jeg tror det vil stå mellom Stian og Helfner...
missluna Skrevet 18. mars 2010 #604 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er litt i dus om kanskje Torbjørn bytter partner og at både han og Petter blir stående ved Victoria..
Gjest Iril Skrevet 18. mars 2010 #605 Skrevet 18. mars 2010 Victoria er falsk ja.. Huff.. Makan til dame.. Skikkelig bitch rett og slett. Er det ikke litt sært å først få en tråd stengt pga. det du kaller personangrep, og så komme med uttalelser som dette om et menneske du absolutt ikke kjenner? Du er jo ikke det spor bedre selv. For all del, jeg er enig i at den andre tråden burde vært stengt, men synes ikke dette er greit det heller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #606 Skrevet 18. mars 2010 Jeg mener ikke å være kjip og sånn, men jeg synes det er litt spoilig når dere begynner å fortelle ting daniel har sagt i intervjuer og sånn som gjør det sannsynlig at han kommer tilbake.. Prøver å ikke lese sånt, da blir det ikke spennende mer
Sølvdugg Skrevet 18. mars 2010 #607 Skrevet 18. mars 2010 Jeg mener ikke å være kjip og sånn, men jeg synes det er litt spoilig når dere begynner å fortelle ting daniel har sagt i intervjuer og sånn som gjør det sannsynlig at han kommer tilbake.. Prøver å ikke lese sånt, da blir det ikke spennende mer Ditto
Supramundane Skrevet 18. mars 2010 #608 Skrevet 18. mars 2010 Skjønner ikke alle som syns at Victoria er så falsk og "bitch", hun lovte da aldri Daniel noe. Jeg hadde fått noia av han fyren der selv, makan til mas.. Paradise er utrolig artig altså, billig og enkel underholdning - men det funker for meg!
Gjest Jente1990:) Skrevet 18. mars 2010 #611 Skrevet 18. mars 2010 Håper Karoline velger Stian Men synes det er litt teit at Stian blir små sur for at Karoline snakker med Helfner.
Gjest Huffsa Skrevet 18. mars 2010 #612 Skrevet 18. mars 2010 (endret) RED; Blei bare surr, jeg surret fælt. Jeg håper Karoline velger Stian og ikke Hefner. Endret 18. mars 2010 av Huffsa
Rødtoppen86 Skrevet 18. mars 2010 #613 Skrevet 18. mars 2010 Tine velger å tro at Petter ikke sikla Ja, det var litt vel optimistisk tenking hehe Klart han koste seg, det skjønner man vel. Er vel de færreste som ikke tenker litt lenger i en slik situasjon.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #614 Skrevet 18. mars 2010 Nå er spillet virkelig i gang. Gleder meg allerede til neste uke. Kanskje det blir noen catfigths mellom Stine marie og Victoria neste uke Som Petter sa så har ho ingen ting å bedra med. Kun lesbe historier som han sa Men det holder ikke i lengden. Håper ho må hjem på neste par sermoni.
Supramundane Skrevet 18. mars 2010 #615 Skrevet 18. mars 2010 Jeg håpet at Karoline skulle velge Helfner jeg..
Gjest Silvermist Skrevet 18. mars 2010 #616 Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg håpet at Karoline skulle velge Helfner jeg.. Virker som hun angret litt.... Men er det bare jeg som reagerer på at jentene i år virker veldig hårsåre? Jeg forstår at de reagerer på noen av tingene guttene har lirt av seg, men de blir jo sure for ALT. For eksempel Karoline i dag, etter parseremonien, da var hun forbannet på Stian fordi han ikke "forsto" hvor vanskelig hun hadde det etter at hun valgte bort Helfner. Hun sa det kom til å "klikke" for henne hvis han sa noe, eller noe i den duren. Endret 18. mars 2010 av Silvermist
Gjest lolita___ Skrevet 18. mars 2010 #617 Skrevet 18. mars 2010 Dere vil ha ut alle som lager liv.Netopp pga stine marie blir det drama,liker hun ikke selv men det er jo gøy hun er spesiell med sine kjoler uten truse så vet alle hva du står for.
Sølvdugg Skrevet 18. mars 2010 #618 Skrevet 18. mars 2010 Jeg gikk glipp av dagens episode, noen som vi ta et kort sammendrag for meg?
waco Skrevet 18. mars 2010 #619 Skrevet 18. mars 2010 sølvdugg, gå inn på tv3.no der ligger alle episodene.
Gjest Silvermist Skrevet 18. mars 2010 #620 Skrevet 18. mars 2010 Jeg fikk desverre ikke med meg så mye mer enn parseremonien, og det etterpå. Karoline måtte velge mellom Stian og Helfner. Hun valgte Stian, og ble etterpå sur på Stian etterpå fordi hun mente han ikke forstod hvor vanskelig det var for henne å sende hjem Helfner. Karoline og Victoria satt senere på rommet og snakket om at de ikke liker Stine-Marie, at hun er veldig av og på mot dem, eller noe lignende. Petter kom inn i samtalen og sa at han synes Stine-Marie er irriterende, virker lite intelligent, at hun har lite annet en lesbesex-historier og tørre vitser å komme med, og at hun var den enete han ikke syntes fortjener å være på Paradise. Jah....det var det jeg fikk med meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå