Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke Victoria. Hun er så falsk! Også virker hun så klagete og negativ. Tror jeg aldri har sett henne smile eller le?? Huff nei. Håper hun må dra neste uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok de aller fleste er enig i den. Victoria har jo og sagt foran kamera at Daniel ikke er trygg hvis han stiller seg der...Og det er ikke annet enn fortjent!

Gjest HÆ???
Skrevet

Jeg liker ikke Victoria. Hun er så falsk! Også virker hun så klagete og negativ. Tror jeg aldri har sett henne smile eller le?? Huff nei. Håper hun må dra neste uke.

Victoria er en kjempejente. pokker meg ikke noe falsk i det hele tatt. hun har ikke smilt så mye fordi det ikke har vært så mye å smile for...

Gjest quoting
Skrevet

tror nok de aller fleste er enig i den. Victoria har jo og sagt foran kamera at Daniel ikke er trygg hvis han stiller seg der...Og det er ikke annet enn fortjent!

dette var ett svar til Lisbeth altså...

Nå kan Daniel umulig ha noen på sin side!!!

Gjest Huffsa
Skrevet

Victoria er falsk ja.. Huff.. Makan til dame.. Skikkelig bitch rett og slett.

Skrevet

Nå tror jeg det blir mye drama i Pandoras...

Gjest Huffsa
Skrevet

Blei litt lei meg nå jeg :sukk:

Men må le litt også, Daniel prater jo som om han har fått en kreftdiagnose eller at han aldri får se Stian igjen, eller at han dumpa Viktoria etter 10 års forhold :ler:

Skrevet

Deilig at han er ute - men vedder alt jeg eier og har på at Daniel kommer inn igjen. De som er sterkest mislikt kommer alltid inn igjen

Gjest Feline.
Skrevet

Endelig! Men han kommer vel inn igjen tipper jeg...

Skrevet

Det blir litt feil med sånne som Daniel som på en måte virker litt bortskjemt. Han ble jo sur på folk når de ikke føyde ham. Samtidig så var han ikke smart nok til å kunne manipulere. ALtså, bare måten han startet opp med Victoria på. Da han satt der med både Victoria og Cathrine så skulle han da aldri ha sagt til Victoria at han valgte henne meeeen at han egentlig ville hatt Cathrine, men valgte Victoria denne gangen.... Så lenge han valgte Victoria (som tross alt hadde ham som 1. valg) så kunne han jo bare sagt at han valgte henne ettersom han var hennes førstevalg. Å starte Paradise med å gjøre partneren usikker er vel ikke så smart.

Og alt dette andre han har flydd rundt og påstått. At Tine egentlig er sånn og slik, og at Cathrine pyntet seg for mye for de nye gutta. Også når han blir konfrontert med det så sier han at han bare sier sånne ting for å hjelpe...

Og hva med brunfargen til Stian dere. Han er oransje i panna, og rød og lyserød i resten av ansiktet... Han ser også veldig sliten ut...

Skrevet

Jeg fikk veldig vondt av Daniel altså. Var 100% sikker på at Torbjørn kom til å velge han. Kom ikke som noen bombe. Jeg er å enig at Victoria er falsk med Daniel. Håper Daniel kommer inn igjen senere..

Det med daniel minner meg litt om det med Ronnie i den danske versjonen i fjor. Tok ikke så lang tid før nesten alle på hotellet var imot han. Spesielt jentene.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Daniel kommer nok igjen :)

Var nesten til pass for han at han røyk. Med tanke på alt drite han har slengt til jentene.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere snakker om, dere som sier at Victoria er falsk. Hun har jo bare vært ærlig nesten hele tiden, det er jo derfor Daniel har vært så sint, fordi hun har nektet å love ham at han står trygt, fordi hun ikke vet om hun kan holde det.

Jeg er så GLAD for at Daniel er ute, tror nesten ikke jeg hadde orket å se på ham en dag til. Men jooda, han kommer sikkert inn igjen...

Jeg synes det er litt dumt for stakkars søte Torbjørn at mr. Paradise så langt bare har fått kjipe oppgaver. Det burde jo være noe positivt i den tittelen, eller...? :klø:

Gjest Pjuskeline
Skrevet

Leser mange steder at Karoline og Daniel har noe på gang nå etter at serien er avsluttet.. :klø: Jaja..

Gjest Bloodless
Skrevet

Daniel kommer sikkert inn igjen, siden han og Karoline er de som har best kontakt i ettertid. Han sa jo noe sånt som "men jeg hadde det jo morsomt med hun første i begynnelsen". Høres jo ut som han og Karoline blir partnere senere.

Gjest lolita___
Skrevet

Endelllig er han ute for en tulling.Og griner som en freako,det er jo ingen som likte han inne.Hva har han å bli der for alle hata han.Victoria håper jeg går ut makan til mer deppa mennesket skal du lete lenge etter.Tine er søt og god for ett nydeliig mennesket SKJØNNNN<3

Skrevet (endret)

Lene er visstnok invitert i bryllupet til Margrethe.

Da sier det seg selv at de to har skværet opp!

Endret av Nattens rytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...