Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wiiiii :popcorn:

Mine innlegg definitivt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Wiiiii :popcorn:

Mine innlegg definitivt!

dine innlegg?

Skrevet

Sånn at de innleggene jeg har skrevet i legger seg på en egen meny på forumet, så slipper jeg å lete opp trådene hver gang jeg vil lese :) Regner med det bare er de registrerte medlemmene som har dette.

Skrevet

Mange som skal se på ikveld?

Gjest Silvermist
Skrevet

Da er jeg benket foran tv-en :popcorn:

Gjest Gjest_Ellie_*
Skrevet

Følger med.

For en gjeng(så langt)!

Skrevet

Følger også med ... :sjenert:

For en gjeng, ja!

Skrevet

Det er helt UTROLIG hvor mange vemmelige mennesker de klarer å samle sammen på ett hotell, og helt UTROLIG at jeg sannsynligvis kommer til å bli så fenget at jeg kommer til å følge med på hele sesongen.

"øøhøhø, damer og festing og SEX PÅ TV, øhøhø!"

Skrevet

Samboeren har visst gått på barneskolen/ungdomsskolen med den ene deltakeren. Moro ;)

Men ja, var da vitterlig ikke særlig mange hjernekirurger i denne flokken.. :P Damene skal ha flotte pupper og fin rompe og lekre lår, men å kle seg tacky?? nei, det må de absolutt ikke gjøre!

Skrevet (endret)

:popcorn:

Hvor finner de alle disse menneskene, men jeg blir hekta hver eneste sesong så.. :ler:

Liker Emil og Daniel best til nå. Og Victoria virker alright!

Endret av ninuska_
Gjest Gjest_Ellie_*
Skrevet

Hvilken gutt er kjekkest? ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvilken gutt er kjekkest? ;)

Han med mørkt hår og fint smil.. Utseendemessig ihvertfall. Om han har den beste personligheten vet jeg ikke..

Hva var det med han mørke, likte han ikke dama som kom?

Vet ikke navna på de enda.. Sorry.

:fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Synes litt synd på Victoria.

Ikke så kjekt å bli sammenlignt sånn up front av Daniel når han skal velge og sier at Karonline er søtere og mer sjamenerende enn henne. Greit at han tenker det liksom men. Og så velger han henne atpå til. Er ikke sikkert hun tok seg nær av det da..

Karoline er gjerne penere men Victoria har noe ved seg og, litt mer 'edgy' synes.

Skrevet

Torbjørn tenker du på? Tror ikke han likte henne noe særlig.

Skrevet

Jeg håper Stine (var det navnet på hun med masse silikon?) klipper håret til partneren. Fysj så ekkelt!

Skrevet
Jeg håper Stine (var det navnet på hun med masse silikon?) klipper håret til partneren. Fysj så ekkelt!

Tine :) Ja, virkelig! Ekkelt, fett hår. Yuck!

Skrevet

Synes INGEN av guttene var noe fine. Av jentene var Victoria den peneste.

Gjest Gjest_Kalle_*
Skrevet

Tine. Det var hun som prøvde hardt å dekke seg til. :skratte:

Gjest Feline.
Skrevet

Haha, enig!

Skrevet

Kult at Petter kommer inn allerede imorgen. Da blir det fest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...