Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #42 Skrevet 7. mars 2010 Wiiiii Mine innlegg definitivt! dine innlegg?
Violetsky Skrevet 7. mars 2010 #43 Skrevet 7. mars 2010 Sånn at de innleggene jeg har skrevet i legger seg på en egen meny på forumet, så slipper jeg å lete opp trådene hver gang jeg vil lese Regner med det bare er de registrerte medlemmene som har dette.
Gjest Gjest_Ellie_* Skrevet 8. mars 2010 #46 Skrevet 8. mars 2010 Følger med. For en gjeng(så langt)!
Snop Skrevet 8. mars 2010 #48 Skrevet 8. mars 2010 Det er helt UTROLIG hvor mange vemmelige mennesker de klarer å samle sammen på ett hotell, og helt UTROLIG at jeg sannsynligvis kommer til å bli så fenget at jeg kommer til å følge med på hele sesongen. "øøhøhø, damer og festing og SEX PÅ TV, øhøhø!"
Fortunatus Skrevet 8. mars 2010 #49 Skrevet 8. mars 2010 Samboeren har visst gått på barneskolen/ungdomsskolen med den ene deltakeren. Moro Men ja, var da vitterlig ikke særlig mange hjernekirurger i denne flokken.. Damene skal ha flotte pupper og fin rompe og lekre lår, men å kle seg tacky?? nei, det må de absolutt ikke gjøre!
ninuska_ Skrevet 8. mars 2010 #50 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hvor finner de alle disse menneskene, men jeg blir hekta hver eneste sesong så.. Liker Emil og Daniel best til nå. Og Victoria virker alright! Endret 8. mars 2010 av ninuska_
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #52 Skrevet 8. mars 2010 Hvilken gutt er kjekkest? Han med mørkt hår og fint smil.. Utseendemessig ihvertfall. Om han har den beste personligheten vet jeg ikke.. Hva var det med han mørke, likte han ikke dama som kom? Vet ikke navna på de enda.. Sorry.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #53 Skrevet 8. mars 2010 Synes litt synd på Victoria. Ikke så kjekt å bli sammenlignt sånn up front av Daniel når han skal velge og sier at Karonline er søtere og mer sjamenerende enn henne. Greit at han tenker det liksom men. Og så velger han henne atpå til. Er ikke sikkert hun tok seg nær av det da.. Karoline er gjerne penere men Victoria har noe ved seg og, litt mer 'edgy' synes.
The Kitten Skrevet 8. mars 2010 #54 Skrevet 8. mars 2010 Torbjørn tenker du på? Tror ikke han likte henne noe særlig.
The Kitten Skrevet 8. mars 2010 #55 Skrevet 8. mars 2010 Jeg håper Stine (var det navnet på hun med masse silikon?) klipper håret til partneren. Fysj så ekkelt!
Lilith Skrevet 8. mars 2010 #56 Skrevet 8. mars 2010 Jeg håper Stine (var det navnet på hun med masse silikon?) klipper håret til partneren. Fysj så ekkelt! Tine Ja, virkelig! Ekkelt, fett hår. Yuck!
Rosenrød Skrevet 8. mars 2010 #57 Skrevet 8. mars 2010 Synes INGEN av guttene var noe fine. Av jentene var Victoria den peneste.
Gjest Gjest_Kalle_* Skrevet 8. mars 2010 #58 Skrevet 8. mars 2010 Jeg håper Stine (var det navnet på hun med masse silikon?) klipper håret til partneren. Fysj så ekkelt! Tine. Det var hun som prøvde hardt å dekke seg til.
Gjest Feline. Skrevet 8. mars 2010 #59 Skrevet 8. mars 2010 Jeg håper Stine (var det navnet på hun med masse silikon?) klipper håret til partneren. Fysj så ekkelt! Haha, enig!
MissStiles Skrevet 8. mars 2010 #60 Skrevet 8. mars 2010 Kult at Petter kommer inn allerede imorgen. Da blir det fest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå