snartmammatil6 Skrevet 17. mars 2010 #561 Skrevet 17. mars 2010 Da tipper jeg at Daniel blir fredet, for jeg tipper han er bra for seertallene, og har tabbet seg såpass ut, at hvis ikke så ryker han. De profilerer ham jo voldsomt også,da. Ikke mange andre som har så mye "snakke til kamera tid"?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #562 Skrevet 17. mars 2010 Da tipper jeg at Daniel blir fredet, for jeg tipper han er bra for seertallene, og har tabbet seg såpass ut, at hvis ikke så ryker han. De profilerer ham jo voldsomt også,da. Ikke mange andre som har så mye "snakke til kamera tid"? Hvorfor skulle Daniel bli fredet? Det er ingen på hotellet utenom Stian som vil han skal bli fredet. Tipper Torbjørn som er mr paradise skal velge det og tviler på han velger at Daniel skal bli fredet.
Susan Sto Helit Skrevet 17. mars 2010 #563 Skrevet 17. mars 2010 Jeg tipper Torbjørn må velge en partner til Helfner, og at det viser seg at Helfner og denne jenta blir et låst par i parsermonien... (Og kanskje hennes partner må ut med en gang? ) Litt gjetning basert på vage minner fra tidligere sesonger.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 17. mars 2010 #564 Skrevet 17. mars 2010 Denne sesongen her skal jeg ikke finne ut hvem som vinner. Det gjorde jeg både på den norske og den danske som gikk i fjor. Synes det er utrolig dårlig gjort av folk som må avsløre slike ting. Hold det for dere selv. Det er ikke alle som vil vite det. Jeg synes ikke det er noe gøy å se på hvis jeg vet hvem som vinner. Da blir litt av den spenningen borte.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 17. mars 2010 #565 Skrevet 17. mars 2010 Jeg tipper Torbjørn må velge en partner til Helfner, og at det viser seg at Helfner og denne jenta blir et låst par i parsermonien... (Og kanskje hennes partner må ut med en gang? ) Litt gjetning basert på vage minner fra tidligere sesonger. Jeg er ganske sikker på at en gutt må forlate paradise hotel i kveld. Hvorfor satt alle å var så lei seg? jeg kommer ikke på en anna forklaring. Blir spennende å se hva som skjer i kveld
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #566 Skrevet 17. mars 2010 Mr. Paradise må sende en gutt hjem i kveldens episode står det i Her og Nå. (Blir dette sett på som spoiling? Kanskje lage en spoilertråd som i fjor?)
lilljan Skrevet 17. mars 2010 #567 Skrevet 17. mars 2010 Mr. Paradise må sende en gutt hjem i kveldens episode står det i Her og Nå. (Blir dette sett på som spoiling? Kanskje lage en spoilertråd som i fjor?) Jeg synes det er litt spoiling, selv om man kan lese det i her og nå! Ødlegger jo absolutt spenningen!
Gjest Huffsa Skrevet 17. mars 2010 #568 Skrevet 17. mars 2010 Fikk helt vondt av Daniel i går. Han driter seg så sinnsykt ut. Og er ikke bra reklame for faren akuratt. Men jeg lo så jeg grein når Hefner var så kosete på slutten Til og med typen satt og skrattlo når jeg fikk dratt nesa hans opp av FHM bladet. Og han hater virkelig paradise og er negativ til alt Nei, det var artig! Og har sansen for at det blir mer greier nå. Virker som om det blir litt drama i dag!
Gjest Huffsa Skrevet 17. mars 2010 #569 Skrevet 17. mars 2010 Cathrine har forresten blitt overfallt siden hun har ødelagt livet til Pernille. http://www.seher.no/838056/cathrine-tinnes...-paradise-seeer
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #570 Skrevet 17. mars 2010 Da er dt jo ganske klart hvem som må reise hjem i kveld? Hvis Torbjørn må velge en så antar jeg at han velger Daniel? De fleste vil ha han ut av hotellet. Men håper Torbjørn velger en anna da.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #571 Skrevet 17. mars 2010 Og en anna ting. Hvis noen vil spoile kan de vel lage sin egen spoilertråd? Så kan de spoile så mye de vil der.
Sølvdugg Skrevet 17. mars 2010 #572 Skrevet 17. mars 2010 Cathrine har forresten blitt overfallt siden hun har ødelagt livet til Pernille. http://www.seher.no/838056/cathrine-tinnes...-paradise-seeer da tar man ting for langt asså.
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 17. mars 2010 #573 Skrevet 17. mars 2010 Gleder meg så til episoden i kveld Klarer nesten ikke å vente. Er blitt helt hekta nå
Gjest Huffsa Skrevet 17. mars 2010 #574 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Har laget en spoiler tråd! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=479323 Endret 17. mars 2010 av Huffsa
Gjest NorTele Skrevet 17. mars 2010 #575 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Jeg kan nesten ikke tro at jeg underholdes av slike tv programmer? det er et stort spørsmålstegn hele greia. For noe tull, egentlig. Endret 17. mars 2010 av Trampe
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 17. mars 2010 #576 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Jeg kan nesten ikke tro at jeg underholdes av slike tv programmer? det er et stort spørsmålstegn hele greia. For noe tull, egentlig. Hun kalte seg selv for miss attitude Endret 17. mars 2010 av Trampe
Gjest Gjest_Siw_* Skrevet 17. mars 2010 #578 Skrevet 17. mars 2010 Stakkars (kremt) Daniel. Han eier jo ikke bakkekontakt. Også Stian da. I gårsdagens episode når de (Stian, Daniel og Niklas) snakker om hva de som opptre som. Daniel snakker om den gentleman-greia si og Stian nærmest gisper "Du er såååå smart"... Men det var jo ikke så veldig smart.... Håper Daniel ryker jeg - han virker jo lit psyko....
Gjest Gjest_Siw_* Skrevet 17. mars 2010 #579 Skrevet 17. mars 2010 Les Lenes analyse: http://irisoglene.blogg.no/1268776829_para...tel_episod.html Den dama vet å sette hale på grisen. Nå er det der både Iris og Lene sin blogg. Og den analysen som du kaller det var det Iris som hadde signert. Enig med Iris i at det hadde vært smartere av Torbjørn å la Helfner splitte et par og at Petter så hadde stilt seg bak Victoria på parsermonien.
Gjest Lisbeth Skrevet 17. mars 2010 #580 Skrevet 17. mars 2010 Merker jeg blir helt gal av Daniel! Arg, få han ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå