Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest ph fan
Skrevet

Jeg ble seriøst flau av Daniel under mr paradise. Huff han scora ikke akkurat så mange poeng hos damene med den talen. Han bare driter seg ut.

Jeg synes Emil har blitt litt sånn stille jeg. Ser liksom ikke så til han slik vi gjorde første uken. Han virker ikke så kåt mere da :gjeiper:

Forbanna vittig med Helfner og Daniel i senga. Også det blikket til Daniel da Helfner la seg nærmere :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet
Forbanna vittig med Helfner og Daniel i senga. Også det blikket til Daniel da Helfner la seg nærmere :fnise:

Holdt på å le meg i hjel :skratte:

Skrevet

Tror Helfner var full og/eller drømte, tror ikke han "prøvde" seg haha. Daniel sine tårer var bare mer spill, hvorfor gå å sette seg midt på plassen ute å sippe? Håper han ryker.

Skrevet
Ut med Victoria!

Hun er slem...

hva f... er det du snakker om :angry: ?

Gjest lolita___
Skrevet

daniel fortjener det han får.Han går jo rundt og snakker taktikk 24/7 utrolig boooorrrrring å høre på.Han prøver også å være petter nr 2.Med de smurfe greiene som er tragiske,håper han blir kasta ut på torsdag uffff for ett slitsomt individ.

Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på hva som skal skje under pandoras eske siden alle satt å gråt? tipper de måtte sende hjem en gutt eller noe i den duren. Siden alle var så lei seg.

Er det flere her som tror Torbjørn retter håret? Før har han alltid hatt sikkelig rett hår men i dag hadde han jo nesten afro

Gjest lolita___
Skrevet

lene er såå falsk æssjj fy faen.Etter alt hun har gjort mot Margrethe.Setter hun bildet av hun og gratulerer med graviditet

Skrevet

Jeg tror virkelig stakkars Helfner bare var skikkelig drita. Huff det her kommer han til å få høre stakkar :P

Jeg er litt overrasket over at Daniel trodde han hadde en skikkelig bra fremføring på mr. Paradise. Han skulle liksom være gentleman, men så begynner han alle innleggene med å si noe stygt? "Jeg er alltid helt ærlig"......det er ikke nødvendigvis en positiv egenskap

Emil har de vist veldig lite av de siste episodene, jeg lurer på om han har roet seg ned, eller om de bare har klippet vekk alt :klø:

Gleder meg til pandoras eske i morgen, blir spennende! :popcorn:

Skrevet
lene er såå falsk æssjj fy faen.Etter alt hun har gjort mot Margrethe.Setter hun bildet av hun og gratulerer med graviditet

Gi deg!

Gjest Gjest
Skrevet

Lene og Magrethe har gått videre. Det var dumt av Lene å klikke i fylla, men det er snart 1 år siden og Lene og Margrethe ble gode venninner på slutten av serien.

Selv om jeg mobbet noen i f.eks 1. klasse, betyr det ikke at jeg ikke kan være bestevenn med vedkommened i 6. klasse. Skjønner?

Gjest Gjest
Skrevet

Syns det var arti at Torbjønn vant!! Han er så sjarmerende<3

Gjest Nanette
Skrevet

Helfner ville spoone med Daniel og vokste han ikke også? Stakkars Daniel da.

Pandoras eske imorgen. :)

Gjest Pjuskeline
Skrevet (endret)

Huff, ble skikkelig flau på Daniels vegne, jeg.. :flau:

Endret av Pjuskeline
Skrevet

En av guttene får en fredning i morgen og en av guttene drar hjem under Pandoras i morgen.

Skrevet
En av guttene får en fredning i morgen og en av guttene drar hjem under Pandoras i morgen.

Vet du dette eller gjetter du?

Vil ikke ha spoilere i tråden vår! :nei:

Skrevet
Victoria spar meg for tårene dine. Nå har hun gått å klaget i dagevis over hvor lei hun er av Daniel og at hun vil bytte partner. Vel nå har ho sjansen. Trodde ho kom til hoppe i taket da Petter valgte henne.

Jeg får vondt av Daniel :tristbla: Synes synd på han.

Helfner, WTF??? :skratte:

Skriver under på den. Victoria skulle vært sendt hjem første uken.

Gjest Gjest
Skrevet

Get over it. Lene og Magrethe har ordnet opp for lengst! Lene har sagt unnskyld for sin dumme oppførsel i fylla. Lene og Magrethe er venner. Så klart gratulerer man vennene sine med graviditeten. Ser ikke på det som falskt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Håper du bare gjetter nå? Hvis du vet at dette skjer så er det dårlig gjort av deg å avsløre det.

Skrevet
Håper du bare gjetter nå? Hvis du vet at dette skjer så er det dårlig gjort av deg å avsløre det.

Enig!

Ønsker ikke spoilere her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...