Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så snile Tine og Niklas var.

Synes litt synd på Daniel når han begynte å gråte.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

tviler på at hun lyver til Petter om det der. tror hun nå har en fair sjanse til å vinne dette. det er en sterk allianse hun kommer inn i!

LOL Daniel. hva gjør han nå? :lol: , og den musikken.

Gjest hilde-marie
Skrevet

Jeg tror at Daniel er vant til å være den kuleste i gjengen. Så kommer han inn på ph og folket der synes ikke han er så interessant. Så han vet ikke helt hvordan han skal oppføre seg. Uff, synes bare synd på han.

Skrevet

Hva i all verden var det Helfner drev med på solorommet der?! :skratte:

Gjest Gjest
Skrevet

HAHAHAHHA LO SÅ JEG SKREK. Blikket til Daniel hver gang han prøvde seg. Priceless!!! :fnise:

Skrevet

Enten drømte han, eller så liker han rett og slett gutter på mer enn en vennskapelig måte.

Skrevet

Haha! Jeg lå og krøllet meg i sofaen av latter. Særlig når han la foten over han andre og skulle spoone. :skratte:

Gjest Gjest
Skrevet

Victoria spar meg for tårene dine. Nå har hun gått å klaget i dagevis over hvor lei hun er av Daniel og at hun vil bytte partner. Vel nå har ho sjansen. Trodde ho kom til hoppe i taket da Petter valgte henne.

Jeg får vondt av Daniel :tristbla: Synes synd på han.

Helfner, WTF??? :skratte:

Skrevet

Æsj, jeg var litt ukonsentrert når det med Daniel og Vic skjedde. Noen som gidder å oppdatere meg?

Gjest Gjest
Skrevet

Synes Emil er blitt veldig søt. :)

Tine og Niklas er også veldig søte! Niklas virker faktisk litt sjenert noen ganger, f.eks. da han planla opptreden for jentene.. Elsker det, jeg. :P

Daniel skjønner jeg ingenting av.. Hvorfor går han rundt og slenger dritt uten noe poeng til folk? "Du er jo mye mer partyjente enn det her", "du går alltid og viser deg sånn fram"?! HÆ? Og den opptredenen, da.. Trenger han gni sånn inn at han var skuffa i begynnelsen? Og, virker jo ikke bare litt falskt når han spiller DEN sangen til dem etter å ha slengt så mye dritt... Nei, uff. Kjipt, for han er jo fin. Kommer nok til å ryke på torsdag, tar jeg ikke mye feil...

Gjest lolita___
Skrevet

Tine har ganske lang nese.Noen andre som synest det?

Gjest Gjest
Skrevet

Men må legge til at jeg syntes synd i ham da han begynte å gråte.. Er vel ikke bare bare å være med på Paradise, heller. :P

Skrevet

Daniel prøver alt for hardt, det er problemet hans.

Han snakker for mye taktikk, og så er det som Torbjørn sier. Han prøver bare å lage live, men så kommer han med noe helt usakelig.

Skrevet

Ut med Victoria!

Hun er slem...

Gjest lolita___
Skrevet

Daniel er tragisk griner i tilegg omg for en mann

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg fikk litt vondt av Daniel når han gråt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...