Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest luremegpå
Skrevet
Han Petter så ut som 16 åring ja. Synes ingen av de var noe spesielt kjekke.

Jeg begynner å like Nicklas jeg. Første gangen jeg så han på tv synes jeg ikke han var noe fin i det hele tatt men nå synes jeg han er litt kjekk :rødme:

Enig, han virker så grei å ha med å gjøre! Synes Stian og virker ålreit jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det irriterer meg at de bruker mange minutter etter hver eneste pause på slike "tidligere på PH" og "senere på PH". Kunne de ikke heller vise oss mer nytt, og heller satse på at de som sitter og ser på allerede har sett hva som har skjedd tidligere? :roll:

Endret av Gjesten
Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Heia Tine og Nicklas :duskedame:

Victoria, ja hva kan man si om henne? :natti:

Gjest Pjuskeline
Skrevet
Heia Tine og Nicklas :duskedame:

Victoria, ja hva kan man si om henne? :natti:

Synes egentlig ikke hun er så gale, jeg :) Virker ganske jordnær og oppegående, men forsåvidt enig i at hun ikke lager så mye liv. Noen som vet hvilken årsmodell hun er? :klø:

Skrevet

Beste episode hittil! Morsomt når guttene skulle opptre for jentene. Slo seg løs da :D

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Men hva er det egentlig med Daniel??! Usjarmerende type..

Skrevet (endret)

Tine og Niklas er jo bare nydelige! :rødme:

Jeg blir helt gal av Daniel, for en dust. Han går bare rundt og er slem mot alle, også sier han alltid "dette mener alle guttene", men han har jo ikke snakket med halvparten av dem :roll: Dessuten blir han virkelig sint på folk nå de snakker taktikk, men han gjør jo ikke noe annet selv :filer: For en idiot

Begynner å få mer sansen for Stian enn jeg hadde i begynnelsen, han virker snill :)

Endret av Gjesten
Gjest Pjuskeline
Skrevet
Begynner å få mer sansen for Stian enn jeg hadde i begynnelsen, han virker snil :)

I begynnelsen virket han bare sær, også de rykningene, da? :klø: Virker helt klart mer oppegående nå som du får se litt mer hvem han er.

Skrevet
Nicklas er den gutten jeg liker best der inne. Så søt og snill han er med Tine som grein inne på badet :klemmer: Håper de to kommer langt.

Bare søt og snill eller også hypp på å få henne til sengs i løpet av kvelden? ;) Du vet åpenbart ikke hvordan vi gutta tenker når vi "trøster" en deilig jente i som griner i fylla..

Gjest Catwoman
Skrevet

Tror faktisk Niklas er ganske snill jeg. :)

Men jeg hadde ikke giddet og hengt meg så opp i alt det våset Daniel kom med som jentene der inne gjorde, oppfattet det som fyllerør.

Også synes jeg Stian virket litt feig... virket ikke som han torde å være enig med verken Caroline eller Daniel, så han sa bare at han oppfattet det Daniel sa på en annen måte enn det Caroline gjorde. ?

De to nye guttene fikk jeg egentlig et ganske godt inntrykk av, de virket veldig ok.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Noen flere som legger merke til at Karoline ser ut som en blanding av en gris og et mummitroll når hun snakker til kamera?

That's a face for radio!

Hun ser skapelig ut kun når hun har sminket og stæsjet seg. Ingen naturlig skjønnhet akkurat..

Skrevet
Også synes jeg Stian virket litt feig... virket ikke som han torde å være enig med verken Caroline eller Daniel, så han sa bare at han oppfattet det Daniel sa på en annen måte enn det Caroline gjorde. ?

Det samme tenkte jeg.. Han bare satt der mens Daniel slang drit til Karoline. Han burde vært litt mer som Niklas "Om det er en ting jeg ikke er redd for, så er det å snakke med Daniel".

Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet
Bare søt og snill eller også hypp på å få henne til sengs i løpet av kvelden? ;) Du vet åpenbart ikke hvordan vi gutta tenker når vi "trøster" en deilig jente i som griner i fylla..

Det er nok ikke alle gutter som er dritsekker da ;) Jeg tror han gjorde det pga han bryr seg om henne. Ikke bare for å få seg et ligg med henne. Han virker som en snill gutt som bryr seg om andre.

Gjest Gjest
Skrevet
Tror faktisk Niklas er ganske snill jeg. :)

Men jeg hadde ikke giddet og hengt meg så opp i alt det våset Daniel kom med som jentene der inne gjorde, oppfattet det som fyllerør.

De to nye guttene fikk jeg egentlig et ganske godt inntrykk av, de virket veldig ok.

Stian var litt feig da de snakket i sofan. Nå vet ikke jeg hvem han var enig med men hvorfor ikke bare si det?

De to nye guttene virka helt okey. Virka ikke så umodene som noen av de andre der inne....

Skrevet

Enig i at Stian på mange måter var litt feig, men på den annen side så har han og Daniel blitt veldig gode venner, og jeg tror at så drita som Daniel var, så hadde han flydd i taket hvis Stian hadde sagt imot. Tror nesten han gjorde lurt i å holde seg utenfor.

(dog, han burde sagt noe da Daniel sa "dette mener alle guttene", er så lei av at Daniel snakker for alle andre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...