Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest Silvermist
Skrevet
Jeg er redd Daniel ødelegger vanvittig for seg selv nå

Jepp... :scorpis:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Daniel er irriterende. Han er livredd for å ryke ut

Han er rett og slett PATETISK!!

Gjest Silvermist
Skrevet

Det gikk akkurat opp for meg at jeg har glemt hele Emil i dagens episode!

Så han jo ikke?

Gjest Gjest
Skrevet
Hva skjedde nå???????

Gud så flaut det med Tine og Nicklas. Satt alene i sofaen å vrengte meg. Huff:p

Gjest Gjest
Skrevet

Sex! Wuhu!

Hvorfor er Daniel plutselig så rar? Kommer jo til å ryke ut.

Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet

Litt redd for at Daniel kan ryke til torsdag. Tror ingen av jentene vil ha han som partner. Victoria bare går å gleder seg til hun kan få ny partner.

Nicklas er den gutten jeg liker best der inne. Så søt og snill han er med Tine som grein inne på badet :klemmer: Håper de to kommer langt.

Gjest Alfred
Skrevet

Jeg satt også alene i sofaen og vrengte meg.

Skrevet

Viktoria er dritkjedelig, hun drar jo ikke på smilebåndet en eneste gang.

Vil ha Daniel ut.

Tine og Niklas er søte :yvonne:

Gjest Gjest
Skrevet

hvorfor var det så flaut egentlig?

Skrevet
Jeg vil Victoria skal hjem snart. Hun er rett og slett for kjedelig for PH. Lager ikke noe liv. Jeg forstår heller ikke hva det er hun har imot Daniel :klø:

Synes Daniel er søt jeg, virker da ganske real også-han er bare ung og litt naiv.

Eg tykkjer synd på Daniel :troest: Kvifor er alle kjipe mot han? Victoria har verkeleg tapt seg. Lagar ho ikkje berre problem utav ingenting?

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet
Litt redd for at Daniel kan ryke til torsdag. Tror ingen av jentene vil ha han som partner. Victoria bare går å gleder seg til hun kan få ny partner.

Nicklas er den gutten jeg liker best der inne. Så søt og snill han er med Tine som grein inne på badet :klemmer: Håper de to kommer langt.

Jeg har fatt sansen for Nicklas. Virker som en ordentlig snill gutt :)

Skrevet

Jeg har sansen for Niklas jeg også. Er jo skikkelig søt med ho Tine, også virker han som en artig og real kar. Tine og han er et søtt par :)

Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet

Både Daniel og Stian er i fare sonen nå. Spesielt Daniel. Det som jeg tror er at han utlendingen velger Karoline og Petter velger Victoria. Og hvis begge parene er fredet så er Stian og Daniel buttfucked.... Jeg vil ikke at noen av de to skal reise. De lager hvert fall liv i motsettning til andre der inne som gørr kjedelige. Ta Victoria da, hun må være den mest kjedeligste deltageren på paradise hotel ever. Hva er det hun bidrar med? Ingenting!

Gjest Gjest
Skrevet

Tine og Niklas er supersøte, og virker som bra mennesker begge to!

Men!

Jeg holdt på å flire meg ihjel av denne duracelljukkingen i skje, med påfølgende; "er det deilig?"

Hahaha... jaddam, mr.loooveman :D

Gjest Silvermist
Skrevet
Det som jeg tror er at han utlendingen velger Karoline og Petter velger Victoria.

For en flott beskrivelse av en person.. :filer:

Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet
For en flott beskrivelse av en person.. :filer:

Ja huska ikke navne hans

Gjest Gjest
Skrevet

Nå håper jeg virkelig frøken-lager-ikke-noe-liv ryker snart. Hun er en bitch ovenfor Daniel. Får litt vondt av han. Hvert fall den kommentaren hun slengte ut ved frokost bordet :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...