Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
fy f.... jeg ble rett og slett fysisk dårlig av å se på det ene youtubeklippet av Lene.

Jeg og. Jeg tror hun er det verste kvinnemennesket jeg har sett på norsk tv.

Jeg tror jeg kunne ha gått løs på henne fysisk, hvis jeg møtte henne. :O

Endret av Snasen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg og. Jeg tror hun er det verste kvinnemennesket jeg har sett på norsk tv.

Jeg tror jeg kunne ha gått løs på henne fysisk, hvis jeg møtte henne. :O

Det kan ikke måle seg med hva Lene har vært gjennom av offentlig fordømmelse og uthenging det siste året. Jeg sender derfor en stor :klemmer: til henne.

Og uansett, det er ikke helt bra at 26 år gamle damer hopper i buksa på usikre 20-åringer ved første anledning, spesielt ikke når man er lærer av yrke.

Endret av Nattens rytter
Gjest Gjest
Skrevet

Både Nanna og Lene har sagt unnskyld til Magrethe og de har ordna opp for lengst. Kanskje på tide folk kommer seg videre og slutter å hakke på de. Hun angrer jo på hva hun gjorde og har sagt unnskyld til henne mer en gang. Hun har til og med gratulert Magrethe med graviditeten :) Hva mer kan man forvente.

Gjest luremegpå
Skrevet
Både Nanna og Lene har sagt unnskyld til Magrethe og de har ordna opp for lengst. Kanskje på tide folk kommer seg videre og slutter å hakke på de. Hun angrer jo på hva hun gjorde og har sagt unnskyld til henne mer en gang. Hun har til og med gratulert Magrethe med graviditeten :) Hva mer kan man forvente.

Hei, ganske enig her, men mobbing blir aldri glemt, men å komme seg videre er viktig! Men nå er det Paradise 2010 som teller!

Hvordan vet du at hun er gravid osv? Blogg?

Gjest Gjest
Skrevet
Hei, ganske enig her, men mobbing blir aldri glemt, men å komme seg videre er viktig! Men nå er det Paradise 2010 som teller!

Leste det på en eller anna nettside at Lene hadde gratulert Magrethe med graviditeten :)

Gjest *miffy*
Skrevet

Blir spennende å se hvordan de to nye guttene som kommer inn imorgen er :popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet

Det står på bloggen til Lene.

Gjest Gjest
Skrevet
Blir spennende å se hvordan de to nye guttene som kommer inn imorgen er :popcorn:

Håper en av de er eksene til noen :lur:

Gjest Huffsa
Skrevet
Håper en av de er eksene til noen :lur:

Håper de er deilige!

Vil ha noe å sikle på! :popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet

Om dere lurer på noe, så svarer Lene på bloggen på spørsmål hver dag. Besøk den!

Gjest Gjest
Skrevet
Bare jeg som tenkte at "det der kunne en jente aldri sagt" da jeg hørte Emil gnåle i vei om "håper det blir noe pulings.. skal prøve lykken i kveld ja"?

Hadde en jente sagt noe slikt på tv, hadde alle forumer flommet over av innlegg av typen "herregud for ei tøs" osv..

Typisk eksempel på at når en jente åpenbart har lyst på sex med gutter er hun hore, mens gutta får "player"-status eller er bare "litt desperat".

Gutta skrøt jo av hvor mange damer de hadde hatt seg med.. det kunne nok ikke en jente gjort. :sur:

Jo! Tina skrøt av sine erobringer på tv3.no. Hun sa et sted mellom 30 og 50. A lady

Gjest Pjuskeline
Skrevet

Gleder meg til mandagens episode!! Merker jeg er hekta ja! :fnise:

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet
Anerkjent fashionmodell er hun vel akkurat ikke.. Googlet henne og fikk opp én artikkel fra Telemarksavisa om at hun hadde vært i Milano, og ellers var det bare Paradise Hotel-stoff.

Hallo... Det er da mange norske jenter som jobber proft som modeller - i utlandet - uten at du får opp masse om de når du googler!!

Du får ikke nødvendigvis presseomtale fordi du går visninger i utlandet! Deter stort sett bare lokalavisa i hjembyen til jenta som skriver om sånne ting fordi noen synes det er stort at ei jente jobber som modell. Men Victoria kan da ha jobbet mye i utlandet uten at det kommer opp noe på google!! Synes hun er pen jeg - og du kan være fashon-modell uten at du er PEN (=missepen eller glamourpen). Det er faktisk bedre å ha et mer normalt utseende, frisk og naturlig og slank kropp. Da passer du til flere typer jobber.

Victora er ei flott jente. Men litt kjedelig i Paradise. Også tror jeg ikke det er så smart av henne å være som hun er med Daniel. Tror hun er avhengig av at det kommer en ny gutt inn som hun kan danne par med.

Skrevet

På reklamen for paradise denne uken ser vi at mange av jentene griner som bare det (tror det var under pandoras eske), og Torbjørn sier at "det er noe av det værste jeg har gjort". Jeg lurer på hva som skjer! Gleder meg til en ny paradise uke :)

Gjest Gjest
Skrevet
På reklamen for paradise denne uken ser vi at mange av jentene griner som bare det (tror det var under pandoras eske), og Torbjørn sier at "det er noe av det værste jeg har gjort". Jeg lurer på hva som skjer! Gleder meg til en ny paradise uke :)

Hmm lurer på hva de griner for? Kanskje guttene skal sende hjem en jente eller noe sånt

Gjest Gjest
Skrevet

Håper det sjekker inn noen sikkelig hunks :rødme: Men tviler på det.

Skrevet
Jo! Tina skrøt av sine erobringer på tv3.no. Hun sa et sted mellom 30 og 50. A lady

Pfffff har du sett det intervjuet? Hun sitter kjempelenge og ber om å få slippe å svare på det spørsmålet, men er tydelig ukomfortabel ved at de aldri lar henne slippe. Til slutt sier hun at okei, hun vil ikke si nøyaktig hvor mange, men det ligger et sted mellom 30 og 50. Det kaller jeg ikke skryting, det kaller jeg direkte press. Og hun heter Tine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...